Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistin mobilepay vainoaminen

Vierailija
19.07.2022 |

Onko muilla kokemuksia narsisteista (ite oon diagnosoinu) jotka ei vaan jätä rauhaan? Oon estänyt kaikkialta missä voi ottaa yhteyttä, vaihtanut sähköpostin ja muuttanut, mut silti tulee edelleen 0,01 senttisiä mobilepaylla joilla laittaa viestejä ja ei vaan jätä rauhaan..

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
2/53 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti teillä ei ole lapsia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat usein hengenvaarallisia, pidä mielessä. Uhkaa poliisilla ja jos ei auta, toteuta uhkaus. Varaudu silloin siihen että poliisilta et kuitenkaan saa mitään konkreettista apua, jos mies vaikka kilahtaa yhteydenotostasi virkavaltaan, eli huolehdi että ei siinä vaiheessa esim tiedä osoitettasi.

Vierailija
4/53 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo lapsia ja oon jättäny jo aikoja sit..

Vierailija
5/53 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mobilepayn asiakaspalvelusta voiko sen estää?

Vierailija
6/53 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mobilepayn kommentit lukematta ja nauti ilmaisesta rahasta.

Tai vaihda puhelinnumeroa.

Vierailija
7/53 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat usein hengenvaarallisia, pidä mielessä. Uhkaa poliisilla ja jos ei auta, toteuta uhkaus. Varaudu silloin siihen että poliisilta et kuitenkaan saa mitään konkreettista apua, jos mies vaikka kilahtaa yhteydenotostasi virkavaltaan, eli huolehdi että ei siinä vaiheessa esim tiedä osoitettasi.

Oon uhannut ja mies vaan nauraa että poliisit vie mut, jos tuhlaan niitten resursseja. Muutin ja mies sai selville uudenkin osotteen ja tuli kolkuttelemaan oveen.

-ap

Vierailija
8/53 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna sille mielenrauhaasi. Yhden mitättömän kuspään teot ei ole mikään perimmäinen totuus.

Vierailija
9/53 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kysynyt, ei voi. Sama kun tilinumeroa ei voi estää. Mulla tulee viestit suoraan puhelimen näytölle, kun mobilepaylla laittaa rahaa.

-ap

Vierailija
10/53 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy poliisilta. Jos sitten jotain sattuu, ovat ehkä skarpimpia.

Vierailija
11/53 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uhkaa poliisilla", salli mun nauraa. Ei tuollaista ihmistä kiinnosta lait, hän on niiden yläpuolella. Osta verkosta femma suhtkoht toimivaa piriä, anna se vaikka kontulan ostarilla parille huppariluurangolle ja anna osoite. Joudut kyllä itsekin kalterien taakse mutta sehän ei haittaa jos lapsia ei ole.

Vierailija
12/53 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kysynyt, ei voi. Sama kun tilinumeroa ei voi estää. Mulla tulee viestit suoraan puhelimen näytölle, kun mobilepaylla laittaa rahaa.

-ap

Ota notifikaatiot pois tai vaihda puhelinnumeroasi.

Vierailija
13/53 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetuksista vaan ilmoitukset pois.

Vierailija
14/53 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko lopettaa koko mobilepay sopimuksen? Maksat lähimaksulla, paypalilla tai verkkopankissa tmv.

Vierailija
15/53 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Uhkaa poliisilla", salli mun nauraa. Ei tuollaista ihmistä kiinnosta lait, hän on niiden yläpuolella. Osta verkosta femma suhtkoht toimivaa piriä, anna se vaikka kontulan ostarilla parille huppariluurangolle ja anna osoite. Joudut kyllä itsekin kalterien taakse mutta sehän ei haittaa jos lapsia ei ole.

Mulla on itselläni lapsia, mutta ei tämän narsistin kanssa. En voi siis tehdä mitään laitonta, enkä haluakaan! Haluan vaan eroon hänestä. Kaivanut siis mun uuden osoitteen taas ja tulee koputtelemaan oveen silloin kun tietää et lapset on mulla (=en voi heittää ulos ja sanoa suoria sanoja ettei lapset ihmettele)

Vierailija
16/53 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetukset on se mutterinkuva näytöllä. Sieltä ilmoitukset pois.

Vierailija
17/53 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asetuksista vaan ilmoitukset pois.

Miksi täällä ollaan heti vaihtamassa pankkia ja numeroa ja suunnilleen asuin maata kun voi vaan laittaa ne ilmoitukset pois ja antaa urpon laittaa rahaa tilille.

Sinne poliisille kannattaa laittaa viestiä vaikka ne ei mitään tee. On sitten tiedossa jos jotain tekee tai toista vainoaa.

Vierailija
18/53 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on itselläni lapsia, mutta ei tämän narsistin kanssa. En voi siis tehdä mitään laitonta, enkä haluakaan! Haluan vaan eroon hänestä. Kaivanut siis mun uuden osoitteen taas ja tulee koputtelemaan oveen silloin kun tietää et lapset on mulla (=en voi heittää ulos ja sanoa suoria sanoja ettei lapset ihmettele)

Voit heittää ulos. Jos ne lapsesi on sen ikäisiä että osaavat toisten käytöstä ihmetellä niin osaa ne myös nähdä ettei kaikki hyvin.

Sinusta vaan tulee heille aikuinen jota eivät pidä turvallisena jos annat tuon jatkua.

Vierailija
19/53 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tainnut tavata vain white trash-narsistin. Niitä on ns valkokauluspsykopaattejakin, ja heille maine on kaikki kaikessa, ja ovatkin usein tarpeeksi älykkäitä salaamaan laittomuudet. Ap:n tapauksessa näin ei selvästi ole, jos mies jättää todisteita.

Vierailija
20/53 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa meität kalvev ja egerds.Me tuleme hoitama asia välittömäst.50 euro per päev molemmille.

Wickr kaleveesti1979

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi