Oletteko käyttäneet epilaattoria häpykarvojen poistoo? Uskaltaisko kokeilla, onko liian kivuliasta?
Kommentit (9)
Onnistuu mainiosti eikä satu ollenkaan. Kuitenkin vain häpykummunkarvat+ sivustat tälleen. Alempaa nypin edelleen. Sieltä ei saa ihoa tiukattua tarpeeksi epilointiin.
En minä ainakaan saa yhtä karvaa kerrallaan, siis ihan alhaalta.
Vierailija:
En minä ainakaan saa yhtä karvaa kerrallaan, siis ihan alhaalta.
epillaattoria kokeilin kerran, enkä kokeile toista kertaa sattui niin prkleesti.
mulla alkaa helposti vuotaa verta karvanjuurista kun yritän epiloida häpykummun päältä, alempaa en edes uskaltaisi kokeilla. Sama juttu kun yritin kokeilla vahaliuskoja häpykarvoihin- kipua, verta ja mustelmia mutta karvat pysyivät
vaikkakin ensimmäiset kerrat sattuu aika prkleesti. Jos siinä epilaattorin mukana oli se kylmägeeli pakkaus, niin käytä ehdottomasti sitä ensin. Auttaa muuten myös siihen, jos vuotaa helposti verta. Epilointi onnistuu kerta kerran jälkeen helpommin ja kivuttomammin. Itse vetelen kaikki pois ja tosiaan ainut miinus on sisäänkasvaneet karvat, muuta kun ne ajoissa neulalla nostaa ihosta ulos, ei tulehtuneita näppyjä pääse tulemaan. Ja joku rauhoittava esim. Aloe vera geeli epiloinnin jälkeen reilu kerros, anna vaikuttaa n. 10 min. ja pyyhi ylimääräinen pois...
Minullakin oli kokemusta pinseteillä nyppimisestä, joten karvasto oli ehtinyt jo muuttua ohuemmaksi, ja lähtee helposti irti juuresta.
En haluaisi olla pensas, joten olen ajoittain edelleen epiloinut, mutta on ikävää käydä esim kavereiden kanssa saunassa kun alapää helottaa punasena näppynä...
En neuvo kokeilemaan, mutta taidat kuitenkin kokeilla, eli onnea vaan.
Mulla ei ole edes erityisen herkkä iho, mutta sattui kuin tauti ja tuli tosi pahat verenpurkaumat. Sen jälkeen taas tuli sisäänkasvaneita karvoja.