Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pura tähän sydäntäsi, tee paljastus

Vierailija
19.07.2022 |

Mä voin aloittaa, vaikka alapeukkuja varmasti satelee. Olen vuodesta -99 ollut jatkuvasti puhelimitse yhteydessä sen aikaiseen poikaystävään, vaikka olen ollut perheellinen jo vuodesta 2003. Ei se ole pelkkää ystävyyttä ikinä ollut kummankaan puolelta ja nyt on vihjailtu, että nähtäisiin. Ei olla nähty toisiamme noin 17 vuoteen. Nyt hän on muuttamassa tähän aika lähelle ja mulla on aavistus, että jotain on alkamassa. Hän oli silloin vuonna -99 mun ensimmäinen rakastumisen kohde. Kesti vuosikausia päästä aikoinaan siitä suhteesta yli.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen salaa rakastunut mursuun.

Vierailija
22/39 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että asun rumimmassa asunnossa ikinä! Kaikilla muilla on sellaiset hienot kodit!

Sisusta. Sun pitää itse tehdä, ei kukaan muu sun puolesta tee.

En osaa ja vaikka sisustaisin jonkun lehden mukaan ei näytä hyvältä. En tiedä edes onko vika asunnossa. Lisäksi en ole rikas.

Mistä väreistä tykkäät? Ja tyylistä?

Valitse nuo suurinpiirtein. Ja sen mukaan etenet.

Sisustamisessa on tavaroiden oikea järjestys tärkeää, ei tarvitse ostaa uutta, kun vaihtaa paikkaa. Aloita siitä. Mikä on toimivaa pohjaratkaisulle. Ei liikaa huonekaluja.

Sitten mietit yhden värin, joka on sisustuksen pääväri. Vaikka turkoosi. Sen lisäksi tarvitset kaverivärejä vaikka kolme. Beige, harmaa ja musta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään luurankoja kaapissa. Siinä mielessä tyytyväinen olen. Ei mitään salattavaa.

Tietävätkö tuttavasi että kirjoittelet av:lla?

Jotkut tietävät. Noloa kyllä. Olen niin yksinäinen. Just tänään yksi kaveri kysyi, että on varmaan yksinäistä olla yksin. Joo on. No olen ollut yksin melkein koko aikuisikäni. Mitäpä sitä valittamaan.

Vierailija
24/39 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että asun rumimmassa asunnossa ikinä! Kaikilla muilla on sellaiset hienot kodit!

En osaa ja vaikka sisustaisin jonkun lehden mukaan ei näytä hyvältä. En tiedä edes onko vika asunnossa. Lisäksi en ole rikas.

Sisustamisessa on tavaroiden oikea järjestys tärkeää, ei tarvitse ostaa uutta, kun vaihtaa paikkaa. Aloita siitä. Mikä on toimivaa pohjaratkaisulle. Ei liikaa huonekaluja.

Sitten mietit yhden värin, joka on sisustuksen pääväri. Vaikka turkoosi. Sen lisäksi tarvitset kaverivärejä vaikka kolme. Beige, harmaa ja musta.

Mulla on huonekalun väreinä valkoista, vihreää, ruskeaa puuta, vaalea puuta... Eli sekameteliä. Ja matot on harmaat ja verhot. jotenkin synkkää ja kolkkoa silti. En osaa muuten selittä...

Vierailija
25/39 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen masentunut. Ja varmaan itsetuhoinen.

Kesäloman olen istunut sohvalla ja keilaillut päässäni läpi joka ikisen typerän asian mitä olen ikinä tehnyt tai mitä mulle on tehty.

En saa öisin nukuttua. Fiilis on huonompi päivä toisensa jälkeen.

Aina selvää että työnteko on se mikä pitää mut jotenkin liikkeessä ja normaalina.

Masennuksen hoitoon yleensä suositellaan vaihtoehtoisten ajatusten luomista negatiivisten rinnalle. Se antaa vähän enemmän perspektiiviä elämään ja tilaa hengittää. Kannattaa kokeilla, se auttaa jossain määrin. Aiheesta löytää netistä.

Vierailija
26/39 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden neljän värin mukaan ostat verhot, maton ja muutaman sohvatyynyn. Tämä riittää, mutta jos vielä innostuit, niin seiniä voi maalata tai tapetoida. Taulut ja valaisimet löytyvät ajan myötä.

Vierailija
27/39 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on huonekalun väreinä valkoista, vihreää, ruskeaa puuta, vaalea puuta... Eli sekameteliä. Ja matot on harmaat ja verhot. jotenkin synkkää ja kolkkoa silti. En osaa muuten selittä...

Jos et halua luopua huonekaluista ja ihan hyvät, niin maalaa yksi seinä vaikka sillä vihreällä. Koita etsiä kirppikseltä sopivia lamppuja ja tauluja.

Vierailija
28/39 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesäloman olen istunut sohvalla ja keilaillut päässäni läpi joka ikisen typerän asian mitä olen ikinä tehnyt tai mitä mulle on tehty.

Aina selvää että työnteko on se mikä pitää mut jotenkin liikkeessä ja normaalina.

Masennuksen hoitoon yleensä suositellaan vaihtoehtoisten ajatusten luomista negatiivisten rinnalle. Se antaa vähän enemmän perspektiiviä elämään ja tilaa hengittää. Kannattaa kokeilla, se auttaa jossain määrin. Aiheesta löytää netistä.

Kiitos, rupean googlailemaan 👍

Vierailija
29/39 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut kaikille olevani vegaani, mutta syön salaa lenkkimakkaraa.

Vierailija
30/39 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan salaa miehen perintöjä vaikka molemmat isovanhemmat ovat vielä terveenä elossa.

MItä jos ovat laittaneet lauseen ettei lasten puolisoilla ole avio-oikeutta perintöön ja mies päättää pitää perinnön ulottuviltasi? tai miehen isovanhemmat ovat testamentanneet perinnön muille kuin teille?

Vierailija
31/39 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huolissani mursusta.

toivottavasti kuntoutuu kunhan ymmärtävät antaa sille ruokaa.

Vierailija
32/39 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Bingo! Et voisi tiivistää ajatuksiani paremmin. Erona toki että nukun yöt hyvin enkä ole kesälomalla, ja tuskin pidänkään lomia koska vtuttaa ajatuskin sitten palata lomilta takaisin. Kaikessa kieroudessaan hienoo kun on työpaikka, syy herätä ja jatkaa samaa paskaa vuodesta toiseen. Hieno oravanpyörä.

Vierailija
33/39 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tämä jukka jonka pihassa mursu on. antanut sille ruokaa.

tyhmä äijä... käy kyttäämässä nälkiintynyttä mursua.

Vierailija
34/39 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rakastanut miestäni aikoihin, mutta en pysty jättämäänkään. Luulen, että hänkin on kanssani vain tavan vuoksi ja koska niin on kaikkein helpointa. Olemme eläneet kulissiliitossa ystävinä ilman minkäänlaista läheisyyttä saatikka seksiä pitkästi yli vuosikymmenen. 

Vierailija
35/39 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolustan naisia yliksellä

I'm in love 😍😍😍

Vierailija
36/39 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole salaisuuksia. Kaikki tietävät kaiken minusta. Jos eivät tiedä, varmistan, että tietävät. Mieskin tietää kaikki hölmöilyni, koska osa niistä johtuu hänen toiminnastaan tai toimimattomuudestaan.

Vierailija
37/39 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä meidän perheen elämää enkä miestäni, mutta en ole kertonut sitä kenellekään, koska lähteminen olisi liian vaikeaa. Oon luovuttanut itseni suhteen.

Hey soul sister!

Vierailija
38/39 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän urheaa ja iloista vammaista, vaikka puoli vuotta sairauslomalla alkaa jo tosissaan käymään hermoille. Juu, nyt on aikaa lukea ja kirjoitella ja inhosin työtäni ja asiakaspalvelua ja vakuutusyhtiöstä palkka juoksee mitään tekemättä. Mutta prkele kun en kykene minnekään menemään tai mitään tekemään ilman että tuntuu kuin jalka irtoaisi. Ihan hirveää passaa asua yksin omakotitalossa.

Vierailija
39/39 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin koko ajan huonommin ja huonommin niin psyykkisesti kuin fyysisestikin. Tämän salaaminen alkaa olla jo aika vaikeaa. Lähinnä tällä palstalla päiväni vietän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi