Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu olevan laihdutus hankalaa 44-vuotiaana

Vierailija
19.07.2022 |

Alan olla lopen kyllästynyt. Teen parhaani. Syön terveellisesti ja liikun päivittäin. Kiloja lähtee todella hitaasti ja jos vähänkin löysää niin paino nousee h e t i. Välillä tuntuu, ettei voi syödä yhtään mitään lihomatta. Kaikki myös jämähtää vatsaan ja vyötärölle enemmän kuin ennen. Minusta on tullut tukeva keskivartalosta. Vuosi sitten ei vielä ollut näin hankalaa. Tämä ikäkö vaikuttaa? Tuntuu, että alamäki alkoi, kun täytin 44-v

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole ikä vaan idiotismi, joka vaikeuttaa laihduttamista.

Vierailija
2/5 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut, ettei ikä tai vaihdevuodet sinänsä vaikuta aineenvaihduntaan, vaan aktiivisuuteen ja uneen. Olen saanut kärsiä vaihdevuosioireista jo muutaman vuoden ja laihduttanut samalla. Alkuun tuntui, ettei paino tipu tai se junnaa, söin todella vähän kaloreita, enkä katsonut mitä söin. Nykyään syön reilusti enemmän kuin silloin, (olen pudottanut noin 75kg:sta tähän 66kg:hen parissa vuodessa) keskityn saamaan hyviä rasvoja ja proteiinia tarpeeksi. En yritä saada isoa pudotusta viikkoa kohti, vaan liikun monipuolisesti, armollisesti! sekä myös matalatehoisesti muun ohella. Paino lähti tippumaan, kun lopetin himorääkkiurheilun ja aloin syömään enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta syömisiä äläkä ikää syytä.

Vierailija
4/5 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei painoon tule pysyvää muutosta jos "löysää" välillä ja palaa niihin vanhoihin tapoihin.

Vierailija
5/5 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei painoon tule pysyvää muutosta jos "löysää" välillä ja palaa niihin vanhoihin tapoihin.

Ei kannata "löysätä" välillä ja palata johonkin tiukempaan ruokavalioon sitten. Ruokavalio kannattaa olla sen verran salliva, että siihen mahtuu myös herkkuja silloin tällöin. Silloin ei tapahdu "repsahduksia", eikä myöskään sitä ankeaa "aloitusta" uudestaan ja uudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi