Vantaalla nainen kuollut kylmään suihkuun
Mies pidätetty. Tietääkö joku missäpäin vantaata tapahtunut?
Kommentit (74)
Oliko mainintaa minkälaisessa asunnossa tämä tapahtui? Kerrostalossa luulisi jo naapureidenkin ihmettelevän kun vettä valutetaan jossain asunnossa nonstoppina..
Tai no joo, tämä tapahtui vantaalla.
Joo-o pysyy kaukana vaan miehistä eikä päästä niitä kotiinsa eikä ota mihinkään läheisiin tekemisiin elämässään niin säilyy henki.
Oliko tuolloin 9.päivä vielä helteitä? Meinasin, että jos vaikka nainen on ihan itse mennyt jäähylle ja saanut sitten sairauskohtauksen (jotain aiempaa väkivaltaisuutta tähän kuulemma liittyi) viileässä suihkussa ollessaan. Ja mies taas painunut riidan/tappelun päätteeksi jollekin parin päivän ryyppy- ja räkäläkierrokselle ja löytänyt vaimokkeen suihkusta kun routa ajoi porsaan kotia..
Mtv uutisista jutun luin ei mainittu kun miehen ikä,44v.
Aika mystinen tapaus taas kerran. Miten tuo on edes mahdollista? Ellei sitten uhri ole ollut tajuton.
Kappas vaan, taas mies vähän tehnyt tekojaa. Kauhea ylläri.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuolloin 9.päivä vielä helteitä? Meinasin, että jos vaikka nainen on ihan itse mennyt jäähylle ja saanut sitten sairauskohtauksen (jotain aiempaa väkivaltaisuutta tähän kuulemma liittyi) viileässä suihkussa ollessaan. Ja mies taas painunut riidan/tappelun päätteeksi jollekin parin päivän ryyppy- ja räkäläkierrokselle ja löytänyt vaimokkeen suihkusta kun routa ajoi porsaan kotia..
Joo muija oli ihan itse myös itsensä hacannut. Niinpä niin.
Miehet. Mitään ei osaa ku vonkaa ja hacata
Eiköhän se ole ollut joku sadistinen pirinarkki taas asialla.
Itä- vaiko länsi-vantaalla? Se yksihän asui jokiniemessä joku 20 vuotta sitten vissiin kuukauden päivät kuol leena olleen tyttöystävänsä kanssa.. Ja siis justiinsa kesällä. Tämä oli kylpyammeessa jos en väärin muista.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on tehty samoin.
Tuonpuoleisessa on netti ja älylaitteet? Hyvä!
Täälläkin heti läjä ukkoja alapeukuttamassa. Oikein kiilusilminä kuolaavat naisten t a p p a j i a ja ahdistelijoita kuin suuria sankareita. Siinä teille suomalainen mies.
Ei minkäänlaista arvoa. Voisi heittää tunkioon kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Oikein nalkuttaville ãmmulle.
Heh, onneksi ryyppäät/narkkaat ittes hengiltä todennäköisesti melko pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on tehty samoin.
Tuonpuoleisessa on netti ja älylaitteet? Hyvä!
Huom. Netti ja pöytäkone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo muija oli ihan itse myös itsensä hacannut. Niinpä niin.
Miehet. Mitään ei osaa ku vonkaa ja hacata
Ei hakannut tietenkään itse itseään vaan mennyt sen pahoinpitelyn jälkeen suihkuun (ja ukko baariin as usual) ja sitten onkin mennyt taju eikä kukaan tietenkään ole silloin sulkemassa hanaa vaan se viileä/kylmä vesi on valunut ja valunut päälle kunnes tuli hypotermia ja kuolema.
Vierailija kirjoitti:
Jaha, tällä hetkellä 10 syrjäytynyttä, naisia vihaavaa reppanaa paikalla (ellei ole kyseessä taas itsensäpeukutus vpn:n avulla)
Vierailija kirjoitti:
Aika mystinen tapaus taas kerran. Miten tuo on edes mahdollista? Ellei sitten uhri ole ollut tajuton.
Mä asun yksin ja monesti on käynyt mielessä, että entäs jos saakin suihkussa ollessaan jonkun slaagin. Ennen oli vielä kylpyamme missä piti käydä suihkussakin ja sen pohja oli välillä yllättävänkin liukas niin kävi kyllä sekin mielessä, että jos siinä vetäisee vahingossa voltit niin hyvinkin voi lyödä päänsä oikein kunnolla eikä kukaan ole edes auttamassa tai huolestumassa vaan siinähän sitten viruu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, onneksi ryyppäät/narkkaat ittes hengiltä todennäköisesti melko pian.
Minä en juo. Mites asiat sulla ciiderivalas?
Juon kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaha, tällä hetkellä 10 syrjäytynyttä, naisia vihaavaa reppanaa paikalla (ellei ole kyseessä taas itsensäpeukutus vpn:n avulla)
Ok, täti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko ihan varma, ettet kirjoittanut tuota ihan itse jotta pääsisit hauk kumaan ja nimittelemään muita? Ja samalla ohjaamaan keskustelu itselle mieleiseen suuntaan.
Hyvin on tiedossa näemmä tuokin kuinka itseään voi peukuttaa.
Täytyy olla sadisti joka ton teki. Kestää kauan..