Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vantaalla nainen kuollut kylmään suihkuun

Vierailija
19.07.2022 |

Mies pidätetty. Tietääkö joku missäpäin vantaata tapahtunut?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla sadisti joka ton teki. Kestää kauan..

Vierailija
2/74 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mainintaa minkälaisessa asunnossa tämä tapahtui? Kerrostalossa luulisi jo naapureidenkin ihmettelevän kun vettä valutetaan jossain asunnossa nonstoppina..

Tai no joo, tämä tapahtui vantaalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o pysyy kaukana vaan miehistä eikä päästä niitä kotiinsa eikä ota mihinkään läheisiin tekemisiin elämässään niin säilyy henki.

Vierailija
4/74 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuolloin 9.päivä vielä helteitä? Meinasin, että jos vaikka nainen on ihan itse mennyt jäähylle ja saanut sitten sairauskohtauksen (jotain aiempaa väkivaltaisuutta tähän kuulemma liittyi) viileässä suihkussa ollessaan. Ja mies taas painunut riidan/tappelun päätteeksi jollekin parin päivän ryyppy- ja räkäläkierrokselle ja löytänyt vaimokkeen suihkusta kun routa ajoi porsaan kotia..

Vierailija
5/74 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mtv uutisista jutun luin ei mainittu kun miehen ikä,44v.

Vierailija
6/74 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mystinen tapaus taas kerran. Miten tuo on edes mahdollista? Ellei sitten uhri ole ollut tajuton.

Vierailija
7/74 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas vaan, taas mies vähän tehnyt tekojaa. Kauhea ylläri.

Vierailija
8/74 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuolloin 9.päivä vielä helteitä? Meinasin, että jos vaikka nainen on ihan itse mennyt jäähylle ja saanut sitten sairauskohtauksen (jotain aiempaa väkivaltaisuutta tähän kuulemma liittyi) viileässä suihkussa ollessaan. Ja mies taas painunut riidan/tappelun päätteeksi jollekin parin päivän ryyppy- ja räkäläkierrokselle ja löytänyt vaimokkeen suihkusta kun routa ajoi porsaan kotia..

Joo muija oli ihan itse myös itsensä hacannut. Niinpä niin.

Miehet. Mitään ei osaa ku vonkaa ja hacata

Vierailija
9/74 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole ollut joku sadistinen pirinarkki taas asialla.

Vierailija
10/74 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä- vaiko länsi-vantaalla? Se yksihän asui jokiniemessä joku 20 vuotta sitten vissiin kuukauden päivät kuol leena olleen tyttöystävänsä kanssa.. Ja siis justiinsa kesällä. Tämä oli kylpyammeessa jos en väärin muista.

Vierailija
11/74 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on tehty samoin.

Tuonpuoleisessa on netti ja älylaitteet? Hyvä!

Vierailija
12/74 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin heti läjä ukkoja alapeukuttamassa. Oikein kiilusilminä kuolaavat naisten t a p p a j i a ja ahdistelijoita kuin suuria sankareita. Siinä teille suomalainen mies.

Ei minkäänlaista arvoa. Voisi heittää tunkioon kaikki.

Vierailija
13/74 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein nalkuttaville ãmmulle.

Heh, onneksi ryyppäät/narkkaat ittes hengiltä todennäköisesti melko pian.

Vierailija
14/74 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on tehty samoin.

Tuonpuoleisessa on netti ja älylaitteet? Hyvä!

Huom. Netti ja pöytäkone.

Vierailija
15/74 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo muija oli ihan itse myös itsensä hacannut. Niinpä niin.

Miehet. Mitään ei osaa ku vonkaa ja hacata

Ei hakannut tietenkään itse itseään vaan mennyt sen pahoinpitelyn jälkeen suihkuun (ja ukko baariin as usual) ja sitten onkin mennyt taju eikä kukaan tietenkään ole silloin sulkemassa hanaa vaan se viileä/kylmä vesi on valunut ja valunut päälle kunnes tuli hypotermia ja kuolema.

Vierailija
16/74 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha, tällä hetkellä 10 syrjäytynyttä, naisia vihaavaa reppanaa paikalla (ellei ole kyseessä taas itsensäpeukutus vpn:n avulla)

Vierailija
17/74 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika mystinen tapaus taas kerran. Miten tuo on edes mahdollista? Ellei sitten uhri ole ollut tajuton.

Mä asun yksin ja monesti on käynyt mielessä, että entäs jos saakin suihkussa ollessaan jonkun slaagin. Ennen oli vielä kylpyamme missä piti käydä suihkussakin ja sen pohja oli välillä yllättävänkin liukas niin kävi kyllä sekin mielessä, että jos siinä vetäisee vahingossa voltit niin hyvinkin voi lyödä päänsä oikein kunnolla eikä kukaan ole edes auttamassa tai huolestumassa vaan siinähän sitten viruu..

Vierailija
18/74 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, onneksi ryyppäät/narkkaat ittes hengiltä todennäköisesti melko pian.

Minä en juo. Mites asiat sulla ciiderivalas?

Juon kaljaa.

Vierailija
19/74 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha, tällä hetkellä 10 syrjäytynyttä, naisia vihaavaa reppanaa paikalla (ellei ole kyseessä taas itsensäpeukutus vpn:n avulla)

Ok, täti.

Vierailija
20/74 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko ihan varma, ettet kirjoittanut tuota ihan itse jotta pääsisit hauk kumaan ja nimittelemään muita? Ja samalla ohjaamaan keskustelu itselle mieleiseen suuntaan.

Hyvin on tiedossa näemmä tuokin kuinka itseään voi peukuttaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan