Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit tähän tilanteeseen esimiehenä tai työnantajana?

Vierailija
19.07.2022 |

Aloitin uuden työn jossa pitäisi sopia työnjaosta keskenään sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa en viihdy. Ja ymmärrän toki kuinka työelämässä on erilaisia ihmisiä, mutta jonkinlaisen rajan joudun asettamaan sille mitä siedän ja mitä en. Sain vielä sattumalta kuulla hyvin ikävän todistuksen tämän henkilön luonteesta sellaiselta joka tuntenut tämän vuosia.

Jaksaako tässä pyytää siirtoa muihin tehtäviin vai onko edessä suoraan työnantajan vaihto? Minusta hyvän työilmapiirin vaikutus hyvinvointiin ja työssä jaksamiseen on valtava.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko hän ja sinä ottaa toiset pariksi, jakamaan. Eli kummallekin joku toinen. Ehkä pomo suostuisi, jos sanot että toinen on liian hankala ihminen ja olet yrittänyt tulla toimeen. Tai sitten nuo muut ideat mitä keksii.

Vierailija
2/8 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehenä haluaisin kuulla tällaisista henkilökemiahaasteista, koska olen samaa mieltä kanssasi työilmapiirin vaikutuksesta yleiseen työhyvinvointiin. Toki haluan kuulla kunnon perustelut, en vain sitä "ettei viihdy" ja että muutkin ovat haukkuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sut aapee saa ajattelemaan, että JONKUN MUUN pitäisi sietää sellaista, mitä sinä et viitsi? Miksi juuri sun ei tarvitse?

Toisin sanoen, jos tämä tyyppi ei tee jotain sellaista, mikä on oikeasti irtisanomisperuste, asialle ei oikeasti voi tehdä mitään, etkä sinäkään voi odottaa, että sinua siltä erityisesti suojellaan. Jos tämä ei ole sulle ok, olet toki vapaa eteimään työpaikkaa, jossa hyvinkin epämiellyttäviä ihmisiä ei tarvitse sietää. Etsintä kannattaa aloittaa tosi pienistä työpaikoista, joissa asiakkaitakaan ei ole monta.

Vierailija
4/8 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tosiasiassa et taida edes tuntea tätä ihmistä? Olet kuullut jonkun juorun todisteena tämän ihmisen luonteesta aika reilua, vai?

Miten olisi, jos edes vaivautuisit yrittämään. Ja unohtaisin ne juorut. Sitä ei tiedä, miten hyvin teillä natsaa, kunhan annat sille mahdollisuuden.

Jos työn tekemiseen tulee sitten oikea ongelma, niin se ratkotaan ajallaan.

Vierailija
5/8 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti sinä saat psk niskaasi jos menet asiasta mitään sanomaan

Vierailija
6/8 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimiehenä haluaisin kuulla tällaisista henkilökemiahaasteista, koska olen samaa mieltä kanssasi työilmapiirin vaikutuksesta yleiseen työhyvinvointiin. Toki haluan kuulla kunnon perustelut, en vain sitä "ettei viihdy" ja että muutkin ovat haukkuneet.

Leikitään vaikka että olisimme a la Carte ravintolassa kokkeina ja molemmilla omat keittiöt, emmekä näkisi toisiamme. Hän tulee tuntia aikaisemmin töihin ja suunnittelee ennakkotilaukset siten että laittaa kaikki työläimmät annokset minun tehtäväkseni. Päättää että nuo hoidat tänään. Sitä en tiedä mitä hän tekee kun en ole näkemässä.

Päivän mittaan tippuu tilauksia lennosta ja hän nakittaa ne kaikki minulle. Perusteluna aina se että tee sinä tuo kun sinun keittiösi on lähempänä salia. Kun kyseenalaistan että miten meinasit ajan riittää kaikkeen, niin ei synny mitään keskustelua, vaan itsevarmaa uhoa että kyllä ehtii. Itselleen hän petaa tehtävät niin, että tekee lyhyemmän päivän ja häipyy maisemista.

Lopetin taukojen pitämisenkin kun tämä tyyppi soitteli mulle vähän väliä ja kyseli töiden edistymisestä mikä on sikäli naurettavaa kun olen tehnyt näitä hommia toistakymmentä vuotta.

Ja nyt kun sain kuulla että henkilö on muutenkin jokseenkin moraaliton tyyppi, niin onko ihme jos ei ole fiiliksiä jatkaa? Ap

Vierailija
7/8 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikitään vaikka että olisimme a la Carte ravintolassa kokkeina ja molemmilla omat keittiöt, emmekä näkisi toisiamme. Hän tulee tuntia aikaisemmin töihin ja suunnittelee ennakkotilaukset siten että laittaa kaikki työläimmät annokset minun tehtäväkseni. Päättää että nuo hoidat tänään. Sitä en tiedä mitä hän tekee kun en ole näkemässä.

Päivän mittaan tippuu tilauksia lennosta ja hän nakittaa ne kaikki minulle. Perusteluna aina se että tee sinä tuo kun sinun keittiösi on lähempänä salia. Kun kyseenalaistan että miten meinasit ajan riittää kaikkeen, niin ei synny mitään keskustelua, vaan itsevarmaa uhoa että kyllä ehtii. Itselleen hän petaa tehtävät niin, että tekee lyhyemmän päivän ja häipyy maisemista.

Lopetin taukojen pitämisenkin kun tämä tyyppi soitteli mulle vähän väliä ja kyseli töiden edistymisestä mikä on sikäli naurettavaa kun olen tehnyt näitä hommia toistakymmentä vuotta.

Ja nyt kun sain kuulla että henkilö on muutenkin jokseenkin moraaliton tyyppi, niin onko ihme jos ei ole fiiliksiä jatkaa? Ap

Esimiehensä pyytäisin valitukset kirjallisena, seurasin tilannetta ja jos totta, molemmat yhdessä puhutteluun. Jos ei totta, kehoittaisin sinua etsimään muuta työtä.

Vierailija
8/8 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimiehensä pyytäisin valitukset kirjallisena, seurasin tilannetta ja jos totta, molemmat yhdessä puhutteluun. Jos ei totta, kehoittaisin sinua etsimään muuta työtä.

Ja jatkan, työnjaon lattaisin kuntoon omalla määräykselläni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän