Mursu iski jälleen! "Mursu ui kapeaa jokea pitkin talon pihaan Kotkassa"
Kommentit (119)
Antakaa sille ruokaa. Se laihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin voisi ryhtyä jonkin black metalli -yhtyeen laulusolistiksi.
Mattoteline sai mitä ansaitsi. Aplodit mursulle.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa sille ruokaa. Se laihtuu.
Antakaa sipsejä ja siideriä, niin ei varmaan laihdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pyykkiteline tuo on? Mattoteline ihan selvästi.
No mistä tietää vaikka kuivaisi siinä mattopyykkejään ja muutakin eikä vain tuuleta niitä.
Eikö tuo ole tuuletusteline virallisesti. Ei miehet kiinnitä huomiota tuollaisiin pieniin yksityiskohtiin.
Olen eri, mutta kerrankin otsikko suorastaan vähätteli mursun voimaa, sillä pyykkitelineestä tuli mieleen sellainen hatara avattava ja siirreltävä hökötys, jonka jo pienoinen tuulenpuuskakin kaataisi, mutta kyseessä olikin kunnon järeä metallinen mattoteline, jonka mursu oli paitsi kaatanut myös muokannut uuteen uskoon. Kertoo paljon mursun voimasta.
No mulle tuli ensinnä mieleen, että se on tosiaan tullut pihalle asti, jos pyykkitelineet on nurin kurin. Ei kai sen voimaa tarvitse vähätellä, kun tiedetään kuinka paljon suurinpiirtein painaa. Ekana siis tuli mieleen, että sehän voi tulla kotiportaille asti.
Lähiöbaarin jälkeen
Ei v*ttu tuollainen mursu osaa viheltäkin! :D:D:D:D:D:D
Kattokaa tuo video!
Antaisivat nyt ruokaa, ei tiedä milloin on viimeksi syönyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pyykkiteline tuo on? Mattoteline ihan selvästi.
No mistä tietää vaikka kuivaisi siinä mattopyykkejään ja muutakin eikä vain tuuleta niitä.
Eikö tuo ole tuuletusteline virallisesti. Ei miehet kiinnitä huomiota tuollaisiin pieniin yksityiskohtiin.
Olen eri, mutta kerrankin otsikko suorastaan vähätteli mursun voimaa, sillä pyykkitelineestä tuli mieleen sellainen hatara avattava ja siirreltävä hökötys, jonka jo pienoinen tuulenpuuskakin kaataisi, mutta kyseessä olikin kunnon järeä metallinen mattoteline, jonka mursu oli paitsi kaatanut myös muokannut uuteen uskoon. Kertoo paljon mursun voimasta.
No mulle tuli ensinnä mieleen, että se on tosiaan tullut pihalle asti, jos pyykkitelineet on nurin kurin. Ei kai sen voimaa tarvitse vähätellä, kun tiedetään kuinka paljon suurinpiirtein painaa. Ekana siis tuli mieleen, että sehän voi tulla kotiportaille asti.
Laita ovi hakaan, ettei sisälle pääse. Poliisihan sanoi ettei marsua saa rapsuttaa.
Sillä on liikaa tyhjää nahkaa, se laihtuu.
Onko tää sama mursu kuin aiemmin bongattu? Tällä viimeisimmällä ei ole niin keltaiset hampaat. Se on mursujen invaasio nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmin oli ulostanut nukkuessaan.
Sittenhän sille pitäisi laittaa vaipat, ettei sotke itseään.
Hätäkakat raukalta pääsi kun Suomeen eksyi.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää sama mursu kuin aiemmin bongattu? Tällä viimeisimmällä ei ole niin keltaiset hampaat. Se on mursujen invaasio nyt.
Mursu on mukavaa vaihtelua, ennenkuin saamme kuulla karmivan totuuden Fortumin/Uniperin tappioista, totuus saattaa olla karmivampi kuin mursu kotiovella. Pidetään lystiä siihen saakka, uskon että mursu huitelee jo kotivesillään.
"Mursua on yritetty Säämäsen mukaan tökkiä sivusta kepillä ja harjalla. Eläin ei ole aggressiivinen."
On se aika aggressiivinen eläin jos kepillä ja harjalla tökkii rauhassa köllöttelevää tyttöstä. Antas mursun olla.
Missä kriinpiis,Kreeta tai elokapina. Nyt olisi oikeeta auttamista. *Free Mursutyttö*
Vierailija kirjoitti:
"Mursua on yritetty Säämäsen mukaan tökkiä sivusta kepillä ja harjalla. Eläin ei ole aggressiivinen."
On se aika aggressiivinen eläin jos kepillä ja harjalla tökkii rauhassa köllöttelevää tyttöstä. Antas mursun olla.
Minä en koskisi pitkällä tikullakaan.
Rautaisen pöllytystelineen murjoo, niin turhaa näpertelyä on sellasta otusta kepillä ja harjalla saada liikkeelle.
Miettikää jos heräätte aamulla tällaiseen ääneen? :D