Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Passiivinen mies

Vierailija
19.07.2022 |

Ensimmäiset vuodet mies teki kaikki temput sängyssä. Siitä sitten alkoi passivoitua. Mä olen ehdottanut vaihtelua ja oon tylsistynyt. Hän tietää, että suuseksikin riittäisi kiihottamaan mut ei tee. Pitäis olla vissiin panetus valmiina. En siis vaadi ihmeitä. Mä kyllä ottaisin suihin ja oon kysyny mitä hän haluaisi. Hyvä kuulemma näin. On tyytyväinen. Harmittaa kun en pääse ikinä kunnolla vauhtiin. Ja paha mieli tulee siitäkin ettei toista edes kiinnosta. Sehän pitäisi olla kivaa tekemistä eikä vaivannäköä. Mitä mä voin tehdä? Keskustella taaaaas kerran. Mitä mä voin sanoa että olis jotain hyötyäkin. Onko täällä joku mies kuka toimii niin ni valaisis mulle miksi toimii niin. Eli hän on seksiin tyytyväinen tietä että minä en ole. Tietää mitä tarttis tehdä. Ei tee. Sit ei oo seksiä ku mä en enää jaksa olla puoliksi mukana.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olis hyvä hetki tehdä asialle jotain. tietäisi vain mitä..ollaan kahden, lomalla. Tää tilanne täytyisi saada selvitettyä.

Vierailija
2/7 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei, eihän miehet kuulemma ole tuollaisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa muu auta kuin puhe. Kerro että tämä juttu on sulle tärkeä ja vaivannut jo pitkään. Kysy miksi sulle niin merkittävä asia ei saa vastakaikua hänessä.

Meillä oli vastaava keskustelu hiljattain, kun sain taas pakit, ja toive oli hiukan samanlainen. Ainakin nyt näyttää tilanne hetkellisesti paremmalta.

Vierailija
4/7 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa muu auta kuin puhe. Kerro että tämä juttu on sulle tärkeä ja vaivannut jo pitkään. Kysy miksi sulle niin merkittävä asia ei saa vastakaikua hänessä.

Meillä oli vastaava keskustelu hiljattain, kun sain taas pakit, ja toive oli hiukan samanlainen. Ainakin nyt näyttää tilanne hetkellisesti paremmalta.

No ei kai se muu auta ku koittaa taas puhua.

Vierailija
5/7 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, että me kaikki miehet alettaisiin samanlaisiksi. Meillä vaimo on ollu tuollainen ainaki viimeiset 6 vuotta. Saattaa olla, että alan itsekin yhtä passiiviseksi. Siinä sitten maataan sängyssä alasti ja odotellaan, että joku hoitaisi hommat.

Vierailija
6/7 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, että me kaikki miehet alettaisiin samanlaisiksi. Meillä vaimo on ollu tuollainen ainaki viimeiset 6 vuotta. Saattaa olla, että alan itsekin yhtä passiiviseksi. Siinä sitten maataan sängyssä alasti ja odotellaan, että joku hoitaisi hommat.

Tuntuu ettei miestä edes kiinnosta ne hommat. Sit ku kiinnostaa ni ei yhtään ylimääräistä liikettä. Mä tiedän jo joka liikkeen ulkoa. Oon sanonu siitä. Ei muutosta. Mun aloitteesta on vaihdettu paikkaa yms mut se jää siihen. Aina mun täytyy tehä kaikki.

Vierailija
7/7 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas toisinpäin. Haluaisin naisystävääni joka päivä. Mutta edellisestä kerrasta viikkoja. Sitten kun päästään asiaan niin se on todella hyvää ja nainenkin näyttää tykkäävän. Mutta vaikeaa tuntuu olevan hänellä edes tapaamisen järjestyminen, kun aikuiset lapset ja omat kiireet tuntuvat menevän aina edelle. Aikaisemmille kyllä kelpasin hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi