Renny ja vaimonsa ottivat synnytyslaitokselle eväiksi seuraavaa:
"Eväiksi julkkispariskunta on ottanut samppanjaa, pistaasipähkinöitä, lakritsia useassa muodossa, suklaalevyjä, hedelmäkarkkeja, sipsejä ja salsaa."
Mitä te otitte evääksi?
Kommentit (50)
Söin sairaalaruokaa, sitäkin aika kehnosti. Jotain konvehtisuklaata joku toi mulle, mutta se ei oikein maistunut. Ei oikein muu kuin mehut ja vesi maistunut. Jano oli aina kova, kun synnytyksessä menetti paljon nesteitä ja maitokin nousi.
Ovatko tällaiset synnytyksen jälkeiset kestit nykyisin jotenkin muotia? Parikymmentä vuotta sitten menimme vain paikalle ja olimme tyytyväisiä talon tarjoamaan jäätelöön. ap
Vierailija kirjoitti:
Ovatko tällaiset synnytyksen jälkeiset kestit nykyisin jotenkin muotia? Parikymmentä vuotta sitten menimme vain paikalle ja olimme tyytyväisiä talon tarjoamaan jäätelöön. ap
Niin ja miten sellaiseen on edes energiaa? Ei mulla ollut mitkään alkoholijuomat ja lakut mielessä, kun just olin pusertanut vauvan. Sitten vähän myöhemmin tulee tuo vaihe.
Miehelle otettiin voileipiä mukaan ettei tulisi nälkäkiukku mutta molemmat lapset syntyivät yöllä eikä siinä kummalakaan vanhemmalla tullut syöminen mieleen.
Kolme päivää ilman ruokaa ja sitten lapsen tultua maailmaan saa tiedon, että keittiö on suljettu, aamupalan voit saada, jos mahdut osastolle, muuten ei tule sitäkään - itku siinä pääsi.
Vierailija kirjoitti:
Kolme päivää ilman ruokaa ja sitten lapsen tultua maailmaan saa tiedon, että keittiö on suljettu, aamupalan voit saada, jos mahdut osastolle, muuten ei tule sitäkään - itku siinä pääsi.
Miksi kolme päivää ilman ruokaa?
Mä söin sairaalaruokaa ja lisäksi suklaata (liikaa).
Mä olisin voinut syödä vaikka hevosen synnytyksieni jälkeen, mutta ihan sairaalaruokaa söin. Oli hirveä nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kolme päivää ilman ruokaa?
"Kun me saatetaan joutua leikkaamaan" eli kätilö epäili, että päädytään sektioon, joten silloin ei syödä.
Söin tavallista sairaalaruokaa, jälkiruuaksi luumukiisseliä. Ei juominkeja sairaalassa.
Sairaalan ruokaa söin. Kauhea nälkä oli koko ajan.
Nykyään voi tilata Woltilla vaikka pizzan sairaalaan, ei tarvitse eväitä, eikä syödä sairaalan mauttomia mössöjä.
Siinä ei paljon ruoka kiinnosta kun synnyttää.
Suomessa sairaalassa saa ruokaa, joten en mitään. Jenkeissä tilanne on vähän toinen. Miehellä oli esikoisen synnytyksessä joku spaghetti bolognese mukana, en muista söikö sen jossain vaiheessa...
Menetin paljon verta ja pariin päivään en saanut oikein mitään alas.
Maito ei noussut ja tästä syystä sain epäasiallista ja törkeää kohtelua henkilökunnalta.
Kanttiinista ostin mustia halloween-donintseja ja valmisleipiä. Mies toi marianne-karkkeja joita en ummetuksen takia lopulta kyennyt syömään.
Instamaailmassa ei tietenkään ole ummetusta, ei jälkisupistuksia ja kaikki on vaaleanpunaista hattaraa ja samppanjahuurua. Ihkua.
Miksi tämä pari on jatkuvasti uutisissa?
Kirjoittaisivat mieluummin vaikka Stefu Thermannkn instapäivityksistä jos pakko jotain turhaa uutisoida.
Näiden Harlinien koko olemus on ällöimelä.
Skumppa tietty! Pähkinöitä, smoothieta, myslipatukoita, banaania, appelsiinia, mustikoita jatilattiin woltilla sushia synnytyksen jälkeen.