Onko tämä normaalia, että couperoottisen ihon takia kärsin paljon?
Siis olen tehnyt tänne monta aloitusta tästä aiheesta, varasin viimein ihotautilääkärille ajan, koska tuntuu, että maailma kaatuu tämän ihon takia. Se on epäkäytännöllinen ja laikukas, myös punertava, ohut ja kuultava, jossa pienet verisuonet näkyvät. Voiko joku jolla on tämä ihosairaus antaa lohtua, vai olenko tuhoon tuomittu ja esim. 10 vuoden päästä ihoni näyttää järkyttävältä. Olen nyt vasta 20-vuotias. Ja on myös psyykkisiä ongelmia, ja niitä on paljon, en muuten ehkä olisi näin masentunut tästä.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuleppas. Varaa aika Tilkkaan sairaanhoitajalle joka laseroi kasvoista verisuonet ja muut laikut eli sen couperosan. Sen hoidon voi tehdä kaksikin kertaa eli myöhemmin toisen kerran. Se tehdään ihan vastaanotolla eikä tarvi mitään leikkaussalia. Esteenä raskaus ja rusketus.
Vie vain vajaa puoli tuntia ja maksaa noin 500-600 kerta. Iho hieman turvonnut sen jälkeen muutaman päivä kunnes normalisoituu. Se poistaa sitä.punaisuutta ja läiskiä eli couperoosaa ja on oikeasti vaikuttava hoito.
Käy kysymässä äläkä kärsi!
Lisään vielä, että sairaanhoitajalla on päässään sellaiset lasit joilla näkee ne pinnalliset verisuonet paremmin sekä.muut laikut. Sinä voit ottaa rauhoittavan lääkkeen ennen sitä, mutta ilmankin pärjää. Sellaista vähän kuin kynää liikutellaan kasvoilla ja verisuonen kohdalla sairaanhoitaja kohdistaa sen säteen ja laite jotenkin päästää äänen ja pieni kipu tuntuu iholla.
Sinun kannattaa oikeasti käydä kysymässä eli varaa sinne aika jutteluun ha sairaanhoitaja katsoo tilanteen. Tämä hoito oikeasti hoitaa sitä syytä ja tehoaa. Muut hoidot on aika tyhjänpäiviäisiä, pelkkää oireen hoitoa.
Mutta tehoaako se lehahteluun esimerkiksi? Ja kuinka pysyviä tuloksia tuolla saa?
Ap
Se vähentää niiden pintaverusuonten määrää eli couperosaa ja jos kerralla ei kaikkia saada pois niin hoidon voi uusia kuukausien päästä ja jos uusia muodostuu niin sen voi tehdä uudelleen. Minulla auttoi eikä.ole ollyt kirvelyä eikä suonet kasvaneet takaisin. Minulla ei ollut paha, mutta oli couperosa ja tuntui, että.oli pahenemassa.
Se lehahdus johtuu niistä verisuonista varmaan. Varaa sinne aika jutteluun. Sieltä osataan neuvoa.
No joo, minulla on näkyviä pieniä suonia vain nenänpielissä ja poskipäissä, muuten ihoni on hyvin vaalea, joka ajoittain punoittaa. Käyn ihotautilääkärillä, ja kysyn sieltä neuvoa. Kiitos kuitenkin ehdotuksesta, varmaan siellä käyn jossain vaiheessa.
Ap
Se vähentää niiden pintaverusuonten määrää eli couperosaa ja jos kerralla ei kaikkia saada pois niin hoidon voi uusia kuukausien päästä ja jos uusia muodostuu niin sen voi tehdä uudelleen. Minulla auttoi eikä.ole ollyt kirvelyä eikä suonet kasvaneet takaisin. Minulla ei ollut paha, mutta oli couperosa ja tuntui, että.oli pahenemassa.
Se lehahdus johtuu niistä verisuonista varmaan. Varaa sinne aika jutteluun. Sieltä osataan neuvoa.