Miehen vaatteisiin ilmestynyt outoja kissankarvoja
Meillä ei ole mitään eläimiä ja mies on ollut töissä (korjaamolla), jossa käyttää haalareita. Vaatteita on ilmestynyt vaatteisiin, joissa mies on mennyt töihin ja tullut töistä. On käynyt vain töissä ja kaupassa. Mistä ne karvat on voineet yhtäkkiä ilmestyä? Niitä on nyt ilmestynyt säännöllisesti 2-3kk ajan. Mies kulkee töihin autolla, eikä kukaan muu ole matkustanut meidän autolla. Mies ei itsekään tiedä mistä ne karvat on ilmestyneet. 😳
Kommentit (21)
Missä haalarit pestään? Voiko samassa koneessa/kuivauspaikassa olla kissan karvoja? Vai käykö kissanaisen luona?
Vierailija kirjoitti:
Kysy mieheltäsi.
Aphan on kysynyt. Mies ei yhtään tiedä mistä ne on tulleet. Muka.
Osta miesten hajuvettä (eri hajuista kuin miehesi) ja suihkuttele sitä teidän makkariin kun mies ei nää.
Ehkäpä mies innostuu kertomaan jotain
Se pettää sua hullun kissanaisen kanssa. Nyt kannattaa olla varovainen.
No sehän istuu sohvalla, tai makaa sängyssä paikassa missä asuu kissa. Ei ole rakettitiedettä ikävä kyllä.
Noooo....se oli mun luona. Mulla kaksi kissaa.
Pitäkää siellä kotona vähän parempaa huolta niistä miehistänne. Eikä tämä ole veetuilua, vaan oikeesti.
Miehet on yllättävän usein allergisia kissoille, joten ei se kovin kauaa siellä kissojen (tai muiden misujen) luona käy.
Vierailija kirjoitti:
Noooo....se oli mun luona. Mulla kaksi kissaa.
Pitäkää siellä kotona vähän parempaa huolta niistä miehistänne. Eikä tämä ole veetuilua, vaan oikeesti.
Miksi toivot sitä? Kuka sun luo sitten enää tulisi?
Vierailija kirjoitti:
Missä haalarit pestään? Voiko samassa koneessa/kuivauspaikassa olla kissan karvoja? Vai käykö kissanaisen luona?
Tämä taitaa olla ainoa realistinen vaihtoehto pettämisen ohella. Jos mies muka tosissaan väittää, ettei tiedä mistä karvoja on viikkokausia haalareihin ilmaantunut. Ei niitä nyt ilmassakaan leijaile, jos paikalla ei kissaa ole. Onko ilmaantunut paljonkin ylitöitä näinä viikkoina?
Auts, tiedät kai itsekin, miltä tuo kuulostaa...