14v oli ottanut RUSTOKORUN kun oli ollut tädillään yökylässä!
Eli siis minulta ei oltu kysytty minkäänlaista lupaa siihen että saako tyttö ottaa sen.
Ärsyttää että minulla on tuollainen sisko joka vie tyttäreni tuollaisiin koruliikkeisiin jossa reiitetään teinityttöjen korvan rautoja ILMAN OMAN VANHEMMAN LUPAA!
Kommentit (16)
Rustolävistyksissä on se vaara, että jos se tulehtuu, voi nenä / korva muuttua epämuotoiseksi.
Tee rikosilmoitus pahoinpitelystä, tunnusmerkit täyttyvät kyllä!
Ongelmaa ei siis olisi edes olemassa jos koru olisi laitettu lävistäjällä?
Ymmärrän tuohtumuksesi, mutta korvahan se vain on. Eikä edes omasi.
Joo mutta olisi kohtuullista kysyä vanhemmalta, kun tyttö on pahasti alaikäinen.
Otata se pois ja sano, että saa sitten 18-vuotiaana laittaa niin monta reikää itseensä kuin haluaa. Tai anna olla ja kestä.
Kyllä minä ennemmin koruliikkeisiin luottaisin kuin kaikenmaailman ruttoneuloja käyttäviin lävistysliikkeisiin minkä omistajatkin yleensä näyttävät siltä että niillä on kupan lisäksi kuusi muutakin ei niin kivaa kaveria.
Mä olen tehnyt itse yhden reiän korvanlehteen. Rustoon taisin ottaa ensimmäisen reiän ala-ikäisenä. Nykyään korvanlehden alaosassa kummallakin puolella 3 reikää ja toisella puolella rustossa 2 reikää. Toisellakin puolella rustossa yksi reikä, mutta koska nukun lähes aina sillä kyljellä niin ei pysty pitämään siinä korua kun aina ärtyy.
N43
Pahinta tuossa on se, että lävistys on otettu koruliikkeessä, eikä ammattitaitoisella lävistäjällä.