Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää mitä ruokaa näistä voi tehdä? ov

Vierailija
20.10.2006 |

Rahaa tulee seuraavan kerran 1.11 ja tilillä on yhteensä 3.5 euroa.

Jääkaapissa ja pakkasessa on:

litra maitoa

puoli purkkia appelsiinimehua (tuoremehua)

4 perunaa

puoli rasiaa margariinia

kolme " pihviä" vai mitä noi ovatkaan

yksi rasia possun suikaleita

kaksi kuukautta vanhoja kananmunia 6 kappaletta

puolikas ketsuppi pullo

5 nakkia

2 kalapuikkoa

puoli pussia ranskalaisia

kuivakaapissa on:

puuroriisiä avamaaton paketti

mannaryynejä avamaaton paketti

puoli pakettia kaakaota

puoli pussia makaronia

Mitäs noista saisi aikaiseksi, ajattelin muussia, puuroa jne. Mutta mitä muuta? Ja mitä tuolla reilulla kolmella eurolla saisi?

Mies on tällä hetkellä neljän kuukauden työharjoittelussa Afrikassa ja palaa jouluksi kotiin. Lapsia ei ole vielä, vaikka olenkin ollut raskaana jo neljästi, kaikki raskaudet ovat menneet kesken :(

Ja miksi rahaa on tällä hetkellä noin vähän, niin se on pitkä tarina. Yksi huutonet ostaja alkoi haukkumaan huijariksi, kun en ollut mukamas lähettänyt hänelle kohteita. Lähetin kirjat ja dvd:t heti maksun saatuani kolme viikkoa sitten. Summa oli iso (50 euroa posteineen), tarjosin ostajalle postiennakkoa, mutta halusi välttämättä maksaa tililleni.

Hän on koko tämän viikon pommittanut viesteillään ja uhannut tehdä rikosilmoituksen (ja sitten hän on muuttanut mieltään ja sitten taas uhannut tehdä tuon rikosilmoituksen). Ja hän myös ilmoitti mut huutonetin ylläpidolle ja tunnukseni on nyt suljettu. Mulla on/oli yhteensä melkein 300 palautetta, kaksi neutraalia (ja nekin ovat noita palautteen antamattomuudesta annettuja) ja loput ovat positiivisia. Ja salaisen numeroni takia olen huijari. Ja en ole mukamas vastannut hänen viesteihinsä, vaikka olen vastannut kaikkiin viesteihin, mitkä hän on lähettänyt. Joten pakko sille oli maksaa tuo, ei suostunut odottamaan ekaan päivään tai edes sitä, että olisin maksanut hänelle tällä viikolla esim. 40 euroa ja sen kympin sitten eka päivä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tee risotto. Vaikka vähän enemmän riisiä käytät kuin normaalisti. Maustat hyvin niin hyvää tulee.

Vierailija
2/5 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuro on hyvä eväs.

ja jos pitää herkuttelun sijasta elää niin:

riisi. tonnikala.

makaroni. peruna. noita saa eurollakin jo ihan mukavasti.

hernekeitto.

mutta tuo tilanteesi kuulostaa aika karulta. jos täällä voi jotenkin välittää tilitietoja tms. niin kyllä mä voin pari kymppiä heittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

puuro on hyvä eväs.

ja jos pitää herkuttelun sijasta elää niin:

riisi. tonnikala.

makaroni. peruna. noita saa eurollakin jo ihan mukavasti.

hernekeitto.

mutta tuo tilanteesi kuulostaa aika karulta. jos täällä voi jotenkin välittää tilitietoja tms. niin kyllä mä voin pari kymppiä heittää.

Marjoja ei ole, nuo ovat ainoat ruoka-aineet, mitä tuossa listassa oli :( Asutaan kaupungissa, joten noita marjoja ei oikein löydy täältä.

Tuo kaurapuuro voisikin olla hyvä idis, vaikkakaan se ei ole mun suurimpia herkkuja (lapsena sai sitä ihan tarpeeksi).

Rokkakin on hyvää, oli mun suosikki herkkua nuorempana. Nykyisin tuo kyllä pikkasen tökkii, koska söin tuossa pari vuotta sitten rokkaa illalla ja seuraavana aamuna iski oksutauti ja (kuinkas ollakkaan tuo tuli ylös samanlaisena kuin se meni alaskin). Mutta kyllähän sitäkin voisi ostaa.

Huomasin äsken, että tunnukseni on taas avattu :) Eli voin laittaa jotain myyntiin.

Ja tarkoitukseni ei ole kerjätä rahaa.

T. ap

Vierailija
4/5 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä sitten vaikka jotain muita vihanneksia!

" Olen allerginen paprikalle ja maissille :( T. ap"

Vierailija
5/5 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös nimittäin allerginen porkkanoille.

T. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi