Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseton siskoni haukkuu äitejä laiskoiksi

Vierailija
18.07.2022 |

Veljellä on kaksi lasta joista nuoremmalla synnytyksessä tullut neurohäiriö.

Veljellä paljon työmatkoja, opintoja. Käly kokopäivätyössä.

Siskoni länkyttää ja paasaa miten saamaton käly on. Koko ajan.

Minäkin olen laiska. Akateemisessa vaativassa työssä. Kaksi lasta jousta toisella kaksi autoimmuunisairautta, mies yrittäjä, työmatkoja.

Siskoni haukkuu, sättii ja solvaa kun kuulemma en tee mitään.

Mistä ihmeestä hänelle on syntynyt käsitys, että just perheenäidit laiskottelisi???

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitä hän sanoi kun kysyit tätä häneltä?

Vierailija
2/8 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskottelee miten? Mitä pitäisi tehdä toisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mitä hän sanoi kun kysyit tätä häneltä?

Inttää vaan. Hän tietää. En jaksa häntä enää ollebkaan koska hänellä on tasan kaksi puheenaihetta. Hän joko nälvii minulle tai haukkuu kälyä. Suuttui silmittömästi kun hoksasi että olen palkannut siivoojan pesemään ikkunat.

Ap

Vierailija
4/8 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ärsyttää oma lapsettomuus kun just sillä saralla se ei voi päteä ja näyttää olevansa teitä kaikkia parempi.

Mun siskolla on sama vika, kääntää kaiken mahdollisen tekemisen kilpailuksi ja sen arki on niin rankkaa muihin ihmisiin nähden kun vain hän on niin ahkera ja erinomainen että tämmöisten saamattomien laiskimusten on sitä vaikea koskaan ymmärtää. Sitä ei lasketa miksikään että hoidat yhtä montaa lasta kuin hän ja käyt kahdessa työssä ja puoliso sairastaa. Oot silti laiska paska.

Vierailija
5/8 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmiselle riitä ahkeruudeksi se, että elättää itsensä ja lapsensa ( ja pienituloisille lisäksi tukia), ja hoitaa ne lapset? Mitä muuta pitäisi tehdä siskosi mielestä?

Ja ikkunoiden pesusta voit sanoa että juu mieluummin olisit itse pessyt mutta kun pitää kannustaa nuoria töihin.

Vierailija
6/8 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihmiselle riitä ahkeruudeksi se, että elättää itsensä ja lapsensa ( ja pienituloisille lisäksi tukia), ja hoitaa ne lapset? Mitä muuta pitäisi tehdä siskosi mielestä?

Ja ikkunoiden pesusta voit sanoa että juu mieluummin olisit itse pessyt mutta kun pitää kannustaa nuoria töihin.

Ikkunat pesi ukrainalainen nuori nainen joka halusi töitä. Maksoin siis ihan normaalin taksan sellaisen osuuskunnan kautta, joka järjestää heille töitä.

Vierailija
7/8 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sinä Ap oikeasti hullun sisaresi juttuja kuuntele tai jopa vastaa? Hulluihin pitää pitää etäisyyttä!

Vierailija
8/8 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tiedä. Olen ollut kokopäivätöissä myös opiskelujen aikana joten en ole ikinä elänyt sellaista elämää että olisi vain opinnot, vain työ jne.

Vaan aina mielestäni tehntt ihan liikaakin. Silti tää yksi jaksaa jankuttaa. Veljen nuorin lapsi on oikeaSti täystyöllistävä jo yksinään joten puhet kälystä on ihan törkeitä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi