G. missä kaikki teidän perheen jäsenet juuri nyt ovat? =)
Kommentit (11)
mä: tietokoneen äärellä (tiätty)
lapset 2v ja 6v: riehuvat pienemmän huoneessa
mies: metsästysmajalla yötä... (toisin sanoen juomassa ja puhumassa " äijien" juttuja)
=D
ja äiti surffailee koneella ;) kohta lähetään vielä kaikki pihalle.
Tyttö 2v. leikkii tuossa vieressä leluillaan ja minä istun tässä koneella.
Minä aaveella (heheeh..)
Vauva nukkumassa
Mies ja tyttö 4-v ravintolassa syömässä
Vaavi meillä nukkuu ja itse lepäilen vaavin vieressä.
Vieressä tyttö, 2,5v, katsoo titi-nallea. Mies kuuntelee olkkarissa musaa ja oletettavasti surffailee netissä kamerasivuilla. Kohta arvotaan kylvetys- ja nukuttamisvuorot.
Itse istun koneella ja katson toisella silmällä telkkaria ja syön iltapalaa samalla ja kuuntelen pienempien höpsötystä.
Isommat lapset (7v kaksoset) ovat syysloman vietossa mummulassa.
Keskimmäiset (5v ja 4v) ovat ukkilassa yökylässä (" Kun kerta isoveikatkin pääsivät yökylään, niin he kans" ).
Pienimmät (2v8kk ja 1v5kk) kuuntelevat satukasettia tuossa olkkarin sohvalla ja kohta menevät nukkumaan.
Mies on töissä (palomies).
Ja vauveli melskaa mahassa.
Koirat ovat iltapissillä ulkona (asutaan maalla, omakotitalossa ja piha on aidattu). Toinen kissa pötköttää lasten kanssa sohvalla ketarat ojossa ja autuas ilmi naamalla, kun isompi vähän silittää tuota. Toinen katti on jossain, varmaankin meidän sängyssä ylhäällä. Ja kanit (2 kääpiöluppaa) pomppivat tuossa lattialla aitauksessaan (niillä on sellainen jätti-iso aitaus). Ja kaksi marsua kinastelee häkissään siitä kumpi saa sen " paremman" porkkanan. Ja gerbiilit ja hamsterit (syrkki ja talvikko) puuhaavaat omia juttujaan terroissaan.
Mies ja lapset 1 ja 3v saunassa (tai suihkussa kikattelevat jo), 11v tuli just saunasta, harjaa hiuksiaan vessassa ja 7v nukkuu
Ihan koko mies makaa tuossa sohvalla ja katsoo tellua.
Niin, että ihan perheen jäsenet ovat siellä missä pitääkin. :D
leikkii kaverinsa kanssa.