lapsettomuuden valinneet hoi!
onko täällä muita pariskuntia, jotka ovat valinneet etteivät hanki lapsia? tai heitä, jotka ovat jo lapsen saaneet, mutta eivät kävisi samaa läpi uudestaan, jos voisivat valita?
olisi mukava kuulla välillä muitakin näkökulmia, kuin tätä norminmukaista " lapsien hankkiminen kuuluu jokaisen ihmisen elämään" tai " parisuhde ei ole kokonainen ilman lapsia" . ilmoittautukaa, jos teitä on! onhan?
kiitos!
Kommentit (7)
Valinta on tehty siinä kohdassa, että hoitoja emme ota ja mies menee sterilisaatioon parin vuoden päästä kun minä olen 36. Välillä ottaa koville, mutta loppujen lopuksi minä olen helpottunut, kun vaivaa ei ole saapunut sotkemaan hyvin sujuvaa yhteiseloamme ja matkasuunnitelmiamme.
Tätä et varmaan hakenut, mutta meille oli tavallaan siunaus, että me voimme olla tavallaan hyvällä omallatunnolla lapsettomia, kun ei luomuna kuulunut.
Vierailija:
Valinta on tehty siinä kohdassa, että hoitoja emme ota ja mies menee sterilisaatioon parin vuoden päästä kun minä olen 36. Välillä ottaa koville, mutta loppujen lopuksi minä olen helpottunut, kun vaivaa ei ole saapunut sotkemaan hyvin sujuvaa yhteiseloamme ja matkasuunnitelmiamme.Tätä et varmaan hakenut, mutta meille oli tavallaan siunaus, että me voimme olla tavallaan hyvällä omallatunnolla lapsettomia, kun ei luomuna kuulunut.
tämä on VAUVA lehden kotisivu, keskustelu foorumeita on internet täynnä!
tässä: suomi24. fi
..että teitä on. ja ihan hyvä, että tätä jollain tapaa tabunomaista asiaa voi käsitellä täällä anonyymina. toivottavasti teitä on lisää!
1
Ettei esim. ole sellaista että mies ei halua lasta ja nainen ei halua erota miehestä vaan luopuu mieluummin lapsihaaveista.
Vierailija:
saanko kysyä miksi sinä täällä palstailet?
Tämähän on aihe vapaa, vai kuinka. Aikoinani olin noilla muilla palstoilla ja av:lle sitten jäin. Tämä on yksi vilkkaimmista palstoista Suomessa, mua ei 24h:n teinimeno oikein viehätä. Kyllä mä muuallakin olen, ei silti.
...ja synnytti aikanaan heille lapsen vastoin heidän keskinäistä sopimustaan. Tämä lapsi asuu nyt meillä ja tuottaa meille paljon iloa.
Minä 28, mies 31. Syy miksi hengailen täällä on, että vauvakuume nousisi.