Miten tuo Jennifer Lopez on niin nuoren näköinen ikäisekseen?
Toki varmaan kuvia muokkailee jne, mutta silti näyttää todella nuorelta ikäisekseen.
Kommentit (109)
Jos jollakulla on rumat kasvonpiirteet nuorena ja ylipainoa, niin ei tietenkään näytä samalta kuin JLo vaikka laihduttaisi. Kai te nyt ymmärrätte, että kauniin luuston omaava kaunotar on hyvillä elintavoilla kaunis viisikymppisenäkin. Ja missä ihmeen rämevajassa oikein asutte, jos ette tunne sellaisia ihmisiä? Minä tunnen ihan heti nopealla miettimiselläkin useita viisikymppisiä suomalaisia, jotka ovat yhtä kauniita ja nuoren näköisiä kuin Lopez. Ovat olleet mallimaisen kauniita aina ja ovat sitä yhä.
Ben vois kyllä tehdä itselleen myös jotain. Näyttää ihan puliukolta upean vaimonsa vierellä. Parta trimmiin ja vähän hiusväriä edes, ei ole paljoa vaadittu. Lisöksi salitreeniä ettei lihaksisto surkastu ja ryhti putoa. Komea mies olisi edelleen jos vähän huolehtisi itsestään.
Ben on hiplaa Jenniä aina noissa yhteiskuvissa. Lie pienessä sievässä.
Eivät syntymäkaunottaret ikäänny iän myötä samalla lailla kuin tavikset. Heillä on hyvä luusto ja yltiöterveet elintavat. Esimerkkeinä myös vaikkapa Gwyneth Paltrow ja mm 90-l huippumallit. Se kaunis ulkonäkö on ollut yksi syy JLonkin suosioon alunperinkin, ei kuka tahansa Liisa perähikiältä 102 kg pääse Hollywood-tähdeksi alunperinkään.
Vierailija kirjoitti:
Eivät syntymäkaunottaret ikäänny iän myötä samalla lailla kuin tavikset. Heillä on hyvä luusto ja yltiöterveet elintavat. Esimerkkeinä myös vaikkapa Gwyneth Paltrow ja mm 90-l huippumallit. Se kaunis ulkonäkö on ollut yksi syy JLonkin suosioon alunperinkin, ei kuka tahansa Liisa perähikiältä 102 kg pääse Hollywood-tähdeksi alunperinkään.
Gwyneth Paltrow on just niin joku suomalaisen perähikiä liisan näköinen kun olla ja voi. Kaikkea muuta kuin huippumalli
Vierailija kirjoitti:
Jos jollakulla on rumat kasvonpiirteet nuorena ja ylipainoa, niin ei tietenkään näytä samalta kuin JLo vaikka laihduttaisi. Kai te nyt ymmärrätte, että kauniin luuston omaava kaunotar on hyvillä elintavoilla kaunis viisikymppisenäkin. Ja missä ihmeen rämevajassa oikein asutte, jos ette tunne sellaisia ihmisiä? Minä tunnen ihan heti nopealla miettimiselläkin useita viisikymppisiä suomalaisia, jotka ovat yhtä kauniita ja nuoren näköisiä kuin Lopez. Ovat olleet mallimaisen kauniita aina ja ovat sitä yhä.
Siis minulla ei ole yhtään kaunotar-tuttua, jolla olisi viisikymppisenä täysin rypytön ja tasainen iho, kuten Lopezilla kuvissa. Kauniita toki ovat edelleen ja elävät terveesti, mutta rypyttömiä eivät. Enkä asu edes rämevajassa vaan Helsingin keskustassa ja olen asunut useamman muunkin maan pääkaupungeissa. Rypyttömiin viisikymppisiin en vaan ole tutustunut missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis minulla ei ole yhtään kaunotar-tuttua, jolla olisi viisikymppisenä täysin rypytön ja tasainen iho, kuten Lopezilla kuvissa. Kauniita toki ovat edelleen ja elävät terveesti, mutta rypyttömiä eivät. Enkä asu edes rämevajassa vaan Helsingin keskustassa ja olen asunut useamman muunkin maan pääkaupungeissa. Rypyttömiin viisikymppisiin en vaan ole tutustunut missään.
Jos JLo tulis sua vastaan, niin et sä tietäis siitäkään et on 50. Et voi tietää minkä ikäisiä vastaantulijat ovat.
Kyllä hän on uskomattoman hyvin säilyttänyt piirteensä verrattuna moneen muuhun Hollywoodin tähteen, joista näkyy usein kilometrin päähän että on täytetty ja leikattu. Mutta onkin ollut aina todella kaunis, piirteet ovat sellaiset että eivät varmaan valahda helposti. Sanoo itse että on käyttänyt aurinkovoidetta kasvoillaan jo kaksikymppisestä lähtien ja muutenkin suojautunut aina auringolta. Lisäksi ei ole koskaan ollut aivan yltiönälkiintynyt, kuten monet muut näyttelijä.
No joo varmasti on jotain operaatioita tehty mutta kropaltaan on silti paremmassa kunnossa kuin useat parikymppiset 😁
On varmasti tehnyt vaikka mitä toimenpiteitä mutta kyllä se yksi iso tekijä on että on suojannut ihonsa auringolta jo nuoresta asti, on kertonut tämän lukuisissa haastatteluissa. Suurin osa ihmisistä ei ymmärrä että jopa 90% ihon ulkoisesta vanhenemisesta johtuu auringosta ja sitä UV säteilyä on ilmassa myös pilvisellä ja talvisin. Aina kun on sen verran valoisaa että näkee ilman taskulamppua tulisi iho suojata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaverini, kaunotar 51 v, tulisi sinua vastaan kadulla, et tajuaisikaan, että hän on sen ikäinen. Ajattelisit, että 'tuokin 31 v näyttää ihan ikäiseltään'.
Vierailija kirjoitti:
No joo varmasti on jotain operaatioita tehty mutta kropaltaan on silti paremmassa kunnossa kuin useat parikymppiset 😁
Kyllä ja on ollut rahaa hoitaa sitä kroppaa. Valmentaja, hieronta jne.
Lisäksi kaikki esiintymisasut ovat muokkaavia, jalassa aina sukkahousut jne.
Hän syö pelkästään pikaruokaa ja käyttää kaiken vapaa-aikansa katselemalla suoratoistopalveluja
Vierailija kirjoitti:
Sillä lienee hyvät geenit. Ei se näytä kovin botoxsiselta.
Ei kai kukaan rahoissaan oleva enää mitään botoxia käytä, kun on muitakin hoitoja olemassa?
Botox- naama näyttää niin luonnottomalta.
Niin no pakkelilla saa kuivasta harpustakin mehevän näköisen. Todellisuus on varmaan toinen kun Lopez tulee suihkusta tai saunasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaverini, kaunotar 51 v, tulisi sinua vastaan kadulla, et tajuaisikaan, että hän on sen ikäinen. Ajattelisit, että 'tuokin 31 v näyttää ihan ikäiseltään'.
Ööh, vastasin tuolle joka sanoi että vain rämevajassa asuvat eivät tunne Lopezin lailla säilyneitä viisikymppisiä. Tunne. Ja hän sanoi että hän tuntee useamman. Eli tietää heidän ikänsä. Minä vaan en. Ja kuten sanoin, en ole muuallakaan tutustunut yhteenkään. Kadulla vastaantulijoista en puhunut yhtään mitään, heidän ikiään en edes yritä arvailla.
Pikaisella googlauksella sanoisin että oikeissa muiden ottamissa kuvissa näyttää ihan ikäiseltänsä, siis sellaiselta joka on tehnyt kasvohoitoja. Ei nuo Hollywoodin muutkaan 50 veet miltään mummoilta näytä. Sitten kun taas tarkistaa rouvan oman instan niin huh huh..aivan naurettavan filtteröityjä kuvia, samaa settiä kuin Madonnalla. Ja nämä ihmettelijät luultavasti tarkoittivat juuri näitä instakuvia lol.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän on uskomattoman hyvin säilyttänyt piirteensä verrattuna moneen muuhun Hollywoodin tähteen, joista näkyy usein kilometrin päähän että on täytetty ja leikattu. Mutta onkin ollut aina todella kaunis, piirteet ovat sellaiset että eivät varmaan valahda helposti. Sanoo itse että on käyttänyt aurinkovoidetta kasvoillaan jo kaksikymppisestä lähtien ja muutenkin suojautunut aina auringolta. Lisäksi ei ole koskaan ollut aivan yltiönälkiintynyt, kuten monet muut näyttelijä.
Ja sinä uskot kaiken tuon, juuh pelkkää aurinkorasvaa vaan;) Käristänyt muuten vaan itseään Miamin auringossa ties kuinka monta kertaa;) Todella kaunis? Nah, perus latinonaama, noitahan näkee jenkeissä 12 tusinassa. JLO on nolo menneisyyden tuulahdus niin kuin muutkin ikääntyneet naisartistit jotka "voimaantuvat" viisikymppisinä, kumma miten jotkut yrittävät vieläkin tekohengittää näitä eloon.
Juu, koollakin on väliä, niin ei masenna.