Käyn suihkussa kahdesti päivässä.
En voi sietää, kun ihmiset haisevat pahalle. Itse ainakin huolehdin hygieniastani.
Kuinka usein sinä peseydyt?
Kommentit (28)
Sano nyt vielä että rasvailet kuivaa ihoasi
Sulla on jotain terveysongelmia, jos haiset niin että kerta päivässä ei riitä, eri asia tietysti jos teet likaista työtä, missä hikoilee ja hikoilet myös öisin. Vaatteet haisee, jos niitä ei pese ja jos ei pese pesukonetta koskaan tyhjänä, vaatteisiin tarttuu paha haju. Mä käyn suihkussa aamuisin ja toimistotyötä tekevänä se kyllä riittää. Illalla pesen kainalot ja jalat. Jos käyn illalla saunassa, sitten pesen aamulla kainalot ja jalat. Naaman ja hampaiden pesu on tietysti itsestään selvää normaalille ihmiselle aamuin illoin.
Päivittäin, helteellä aamuin ja illoin.
Kannattaa käydä lääkärissä jos hajuttomuus vaatii suihkun 2 x päivässä.
Jos käytte illalla saunassa, niin käyttekö kumminki seuraavana aamuna suihkussa
Vierailija kirjoitti:
En, peseytyminen kerran päivässä riittää normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Järjetöntä veden tuhlaamista.
Olet ääliö. Käytä deodoranttia ja lopeta luonnonvarojen tuhlaaminen.
Itse käyn pari kertaa viikossa ja hyvin olen pärjännyt.Ei ihme että vesilaskut nousee,noitten lotraajien takia.
Lämmin suihku on kotitalouden suurin sähkösyöppö. Aika tekopyhää kehua sillä. Sama kuin kehuisi: minä se heittelen seteleitä ikkunasta. Hyi teitä, kun ette tee samoin.
Se olet sitten sinä, joka olet siellä munkin puolestani käynyt. Kävin viimeksi viime viikon maanantaina. Tänään olisi tarkoitus taas rohkaista mielensä.
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn pari kertaa viikossa ja hyvin olen pärjännyt.Ei ihme että vesilaskut nousee,noitten lotraajien takia.
Asun ok-talossa ja maksan oman veteni ja sen lämmittämisen ihan itse. Käyn päivittäin suihkussa ja pari kertaa viikossa myös saunassa. Kesällä tulee käytyä viileämmässä suihkussa pari kertaa päivässä.
Käyn suihkussa kerran päivässä.
Joskus, todella kovilla helteillä, saatan käydä kahdesti.
En käy välttämättä edes joka päivä, ellen ole jotenkin erityisesti hionnut tai likaantunut.
Käyn suihkussa aina illalla. Aamuisin en ole käynyt varmaan koskaan, tai ehkä joskus olosuhteiden pakosta, jos ei illalla ole ollut mahdollisuutta.
No tänään kävin aamulla ennen töihin lähtöä ja hikihommia kun teen, niin kävin tietysti myös töiden jälkeen. Joudun vielä käymään kolmannenkin kerran, kun meinasin sporttailla itseni hikiseksi vielä tänään.
Vierailija kirjoitti:
En, mikäli ei ole 30 astetta lämmintä. En yleensä hikoile. Muutenkin esim talvella en käy joka päivä suihkussa, 2- 3pv väliä
Aika kalliiksi sulla tulee, jos on vesimittarilaskutus.
Käyn vain helteellä kaksi kertaa päivässä suihkussa. Eli todennäköisesti taas loppuviikosta.
Aamuisin aina suihkussa ja nyt kun meillä on taas sauna niin on saunottu joka ilta