Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PETTYNYT POSTIIN -taas kerran!

Posti s u c k s
18.07.2022 |

Posti se vaan ei saa jakelua toimimaan! Taas kerran, olen tilannut paketin kotiovelle. Mutta, kappas vaan, "en ole ollut kotona kun pakettia on yritetty toimittaa", joten paketti on viety lähimpään postin toimipisteeseen.
Ei muuta, mutta ei ole ensimmäinen kerta kun näin käy. Ja olen muuten aivan varmasti ollut kotona! Eikä pakettia ole edes yritetty toimittaa. Sitä vaan, että en maksa siitä kotiin toimituksesta vaan että saan hakea paketin jostain muualta. Postin asiakaspalvelu kysyi että olenkohan unohtanut mainita ovikoodin ja siksi paketti jäi toimittamatta...muuten hyvä mutta tässä ei ole ovikoodia, riittää kun painaa vain summeria niin pääsee sisään.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa sitten saatetekstiin laittaa, että paina summeria. Jos ovikoodia ei näy lapuissa, olettaa jakaja, että sisälle ei pääse. Ei se voi kaikkien talojen oville mennä kolkuttelemaan ja ihmettelemään, kun aikataulut heilläkin

Niinpä. Jos asuu kerrostalossa niin postille pitää ehdottomasti kertoa kuinka alaoven saa auki jos se ei aukea normaalisti vetämällä. Totta kai asukas itse jo tietää jos alaovi aukeaa esim. "summeria" painamalla mutta ei hän ole sitä itsekään tiennyt kun ensimmäistä kertaa on yrittänyt alaovea aukaista.

Turha valittaa jos itse ei tunaroi.

Vierailija
22/22 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ajan voi siis sopia tekstiviestilinkinkin kautta jos ei ole OmaPosti -sovellusta!

Nettiyhteyden se vain vaatii, että tekstiviestilinkki toimii ja pääset valitsemaan toimitusajajn, joko "soita ovikelloa" tai "jätä oven" taakse tai "hea toimipaikasta".

Miten pihalla te olette nykykäytännöistä. Tämä toimitusajan valitseminen on ollut jo VUOSIA toiminnassa erilaisilla alustoilla!

Sinä taidat itse olla aika kujalla, tässähän oli yksi ongelma ja se oli että POSTINJAKAJA VALEHTELI YRITTÄNEENSÄ TOIMITTAA LÄHETYKSEN VASTAANOTTAJALLE KOTIIN - ymmärrätkö? Erittäin yksinkertainen asia. Lopeta vaahtoaminen nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä