Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

deittiappiskokemuksia?

deittiappiksesta huonoja kokemuksia
18.07.2022 |

Millaisia kokemuksia teillä on tinderistä ja bumblesta? Olin treffeillä viikko sitten, ja henkilö oli kirjoitusten perusteella vaikuttanut mukavalta ja osasi hyvin kirjoittaa, keskustelu oli luontevaa. Kuitenkin kirjoituksista paistoi pari lausetta, jotka sai minua epäilemään kyseessä olevan ehkä sosiaalisesti estynyt. Menin kuitenkin tapaa, ja se mielikuva, mikä oli, piti paikkaansa ja vielä pahempana. Vietimme aikaa 2h ja hän ei katsonut silmiin edes, ja katseli muualle. Hän oli hyvin jäässä ja hiljaa. Minä pidin lähinnä monologia, ja kysyin kysymyksiä, ja hän ei esittänyt tarkentavia kysymyksiä tai edes vastakysymyksiä. Tai kysyi saman kysymyksen minulta, jos minä olin kysynyt häneltä. Päätin kuitenkin kysyä häneltä seurustelutaustoista, ja hän silloin meni vaikeaksi. Totesi ettei ole koskaan seurustellut (ikää lähemmäs 50v) ja viimeksi käynyt treffeillä vuosia sitten ja puolustautui varovasti ettei voi ujoudelleen mitään. Ja oli käyttänyt deittiappista puoli vuotta, ja olin eka, jonka kanssa kirjoitteli enemmän, kun aiemmin oli jäänyt yhteen viestiin. En ymmärrä, miten on mahdollista, kun hän oli todella hyvä ilmaisemaan ja keskustelemaan kirjallisesti.

Koko ajan oli vaivaantunut tunnelma, ja toinen ei yhtään relannut. Mistään ei pysty keskustelee luontevasti, kun toisella on selkeästi sosiaalisten tilanteiden pelkoja. Minulla synkkasi paremmin kahvilan pitäjän kanssa, ja suhteessa juttelin hänelle enemmän kuin treffiseuralaiselle, ja hänkin jutteli minulle. Totesin, että minun on lähdettävä, ja treffiseuralainen päätti kulkea perässä jonkin matkaa, kunnes kääntyisi busseille. No, huomasin, että hänen ois pitänyt jo ajat sitten kääntyä, mutta ei saa sitäkään sanottua. Minä en halunnut hänen hiihtävän perässä loppuun saakka, kun en ollut enää aikeissani tavata millään lailla. Matkalla hän yritti väkisin keksiä jutun tynkää säästä ja sähköpotkulaudoista. Ei voi nähdä edes hyvänpäivän tuttuna. Niinpä totesin vain, että menen tästä nytten pysäkille ja kiitti ajasta ja moikka. Se jäi tuijottamaan paikalleen silmät pyöreinä hämmentyneenä. En tiedä sanoiko moikka, kun käännyin sen verran nopeesti tilanteesta. Hän varmaan odotti loppuun saakka, että oisin sanonut puhelinnumeroiden vaihtamisesta, tai ehdottanut uusia treffejä. Sori, en voi ylläpitää monologia, enkä tunne mitään kiinnostusta ihmiseen, toisin kuin kahvilan pitäjään :) Poistin matchin heti, ettei enää voi laittaa viestiä minulle.

Millaiset kokemukset teillä on ollut, tämä oli minulle ensimmäinen kerta. En itse käy baareissa, mutta erilaisissa tapahtumissa ja ajattelin deittiappiksen olevan yksi tapa tutustua, mutta oli aika pettymys.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme