Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset jotka nukkuu junassa

Vierailija
18.07.2022 |

Mitä mieltä olette ihmisistä jotka nukkuvat junissa? Ihan perus junassa menossa Helsingistä Espooseen joku mies kuorsasi koko matkan ja kun ihmiset menivät häntä herättelemään hän vain jatkoi nokosiaan. Vähän niin kuin tässä videossa https://www.youtube.com/shorts/hca6Eutz3_0

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole mitään mieltä. Nukkukoon jos nukuttaa.

Yksi tuttuni on narkoleptikko, hän nukkuu usein lähijunassa.

Mitä mieltä sinä olet silmälaseista?

Vierailija
2/30 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä niin vituttaa ihmiset, jotka nukkuu julkisilla paikoilla. Menisivät kotiinsa nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ole mitään mieltä. Nukkukoon jos nukuttaa.

Yksi tuttuni on narkoleptikko, hän nukkuu usein lähijunassa.

Mitä mieltä sinä olet silmälaseista?

Ei ole mitään vastaan ihmisiä jotka hieman lepuuttavat silmiään junassa, mutta että oikein kuorsaa lähijunassa, jossa matka kestää sen max 30 minuuttia.

Vierailija
4/30 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä ihmisistä jotka valkaisevat peräaukon esteettisistä syistä?

Vierailija
5/30 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa unta missään kulkuneuvossa. Jos nukkujaa ei huoleta omaisuutensa puolesta ja herää omatoimisesti asemallaan niin ok.

Kovaa kuorsausta on kyllä rasittavaa kuunnella.

Vierailija
6/30 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hyvä piirre, että pystyy nukkumaan junassa, varsinkin kaukojunissa.

Vierailija
7/30 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sairastanut uniapneaa pari vuosikymmentä ja nukahtelen hyvin herkästi joka paikkaan vielä nytkin, vaikka hoito sairauteen.  Kerran istuin autossa ja nukahdin siihen etupenkille niin mies kertoi että joku mummo oli siinä hädissään pyörinyt auton ympärillä ja luullut että oon kuollut. Istuallani nukkuessa en kuorsaa kai sitten

Vierailija
8/30 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet nukahtamisvaikeuksista kärsivistä?

Vierailija
9/30 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä väsyttää rankan päivän jäljiltä.

Toiset eivät mahda sille mitään kun nukahtavat.

Mä tiedän ihmisiä jotka ovat nukkuneet vahingossa oman pysäkkinsä ohi.

Vierailija
10/30 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa ihan arkipäivää pukumiesten, ylipäätään kaikenlaisten ihmisten yms. nukkua metroissa, junissa, autoissa. Joka metrossa näet syvässä unessa nukkuvia, kuorsaaviakin. Kukaan ei uhkaa heitä millään tavoin, kukaan ei heitä taatusti ryöstä. Meeppä sinne tekemään kyselyäsi, niin sinä olet se kummastelun kohde.

Vierailija
11/30 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nukuttaa niin sitten nukkuu. Nukkuva ihminen ei tee kenellekään pahaa eikä hänen akkujen lataaminensq ole keneltäkään pois joten antaa gimman/jätkän goisia.

Vierailija
12/30 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuvalta voidaan varastaa tavaroita. Tutultani vietiin kännykkä kaukojunassa hänen nukkuessaan.

Vierailija
13/30 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyrin olemaan nukahtamatta, sillä olisi noloa kuorsata ja kuolata jossain junassa.

Vierailija
14/30 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanissa ihan arkipäivää pukumiesten, ylipäätään kaikenlaisten ihmisten yms. nukkua metroissa, junissa, autoissa. Joka metrossa näet syvässä unessa nukkuvia, kuorsaaviakin. Kukaan ei uhkaa heitä millään tavoin, kukaan ei heitä taatusti ryöstä. Meeppä sinne tekemään kyselyäsi, niin sinä olet se kummastelun kohde.

Tosiaan Japanin junissa saa nukkua ( toivottavasti Suomessakin), mutta kännykkään puhuminen on kiellettyä . Pitäisi olla Suomessakin! Kyllä joku joskus kailottaa niin mahdottomasti.

Vierailija
15/30 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taas saan kysyä, hittoako asia sun takapuoltas kaivaa! Anna nukkua!

Vierailija
16/30 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuhkavuosina 30 min työmatka junalla oli ainoa aika, jolloin voin levätä ilman että joku olisi koko ajan ollut kimpussa. Nukuin aina kuin tukki ja pari kertaa ajoin aseman ohikin. Itsehän siinä kärsin seuraukset eikä se ketään muita koskettanut. En tiedä kuorsasinko vai en, mutta nukahtamiselle en voinut väsyksissäni mitään. 

Vierailija
17/30 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kade ihmisille, jotka osaavat nukkua missä vain. Osaisipa itsekin.

Vierailija
18/30 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan Japanin junissa saa nukkua ( toivottavasti Suomessakin), mutta kännykkään puhuminen on kiellettyä . Pitäisi olla Suomessakin! Kyllä joku joskus kailottaa niin mahdottomasti.

Minusta suurinosa vaunuista, ja vaikka busseistakin, voisi olla hiljaisia, joku 2h junamatka on hirveetä kuunnella jonkun kaksikon hölinää nonstop. Tästä syystä liikunkin julkisissa kuulokkeet päässä. ja nukun 😅 kuorsausta on kyllä harmittava kuunnella. kuten lapsen tvohjelmaa, kaiutinpuheluita, karkkipussin rapinaa tai kynän naksuttelua

Vierailija
19/30 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuva on viaton. Anna toisten nukkua rauhassa. Ovat epäilemättä väsyneitä.

Vierailija
20/30 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä niin vituttaa ihmiset, jotka nukkuu julkisilla paikoilla. Menisivät kotiinsa nukkumaan.

Jospa heillä ei ole asuntoa minne mennä nukkumaan tai heillä on luontaiset unen lahjat, jotka mahdollistavat pienten nokosten ottamiset tarvittaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan