Mikä saa sinut tulemaan tänne palstalle kerta toisensa jälkeen?
Minä löydän itseni täältä monta kertaa päivässä lukemassa ja kommentoimassa mielenkiintoisia keskusteluita. Täällä on paljon keskustelunaiheita, jotka kiinnostavat ja mitä en normaalielämässä saisi käytyä läpi. Lisäksi tullut pohdittua monia aiheita mielessäni, joita ei muuten varmaan olisi tullut mietittyä. Ei minulla tosin kavereitakaan ole kuin kaksi ja työpaikalla ei yhtään samanhenkisiä ihmisiä, eli aika yksinäinen olen. Olen saanut täällä vertaistukea ja jotain pientä yhteenkuuluvuuden tunnetta sitä kautta. Näitä en oikein muuten saa.
Kommentit (32)
En itsekään tiedä, miksi käyn täällä. Harvoin on mitään kiinnostavaa keskustelua, mutta kummasti vain itseni löydän täältä lähes päivittäin.
Olen lomalla ja mulla on niin tylsää. Jotenkin kyllä masentunut olo eikä huvita tehä muuta kun selata puhelinta
Vierailija kirjoitti:
Olen lomalla ja mulla on niin tylsää. Jotenkin kyllä masentunut olo eikä huvita tehä muuta kun selata puhelinta
Piristyt kummasti kun laitat puhelimen kiinni ja menet vaikka ulos.
Sen Mä teen .Nyt.
Vierailija kirjoitti:
Oleen 20 vuotta istunut syrjäytyneeenä tässä muutaman neliön huoneeessa verhot kiinni, syöden vain kerran päivässä ja harvoiin ulkoilen.
Voi sinnuu,
Tää on vessan seinä johon kirjoitan mieltäni polttavan kysymyksen.
Kamalaa, mutta käyn täällä lukemassa millaisia miehet ovat. Aloitin vuosia sitten, ja nykyään olen jo eronnut silloisesta suhteesta ja näiden juttujen jälkeen pelkään hankkia uutta. Tiedän, että se kuva minkä palsta antaa miehistä ei pidä paikkaansa tosielämässä, mutta silti tulen aina tänne saamaan todistetta omille peloilleni siitä millaisia miehet ovat.
Samalla ehkä yritän jollain tapaa etsiä päinvastaista tietoa, jotain mikä kertoisi miesten inhimillisyydestä ja välittämisestä naisia kohtaan. Aina kun löydän sellaisen kommentin, se luo hyvän mielen ja toivonkipinän. Silloin yleensä yritän sulkea palstan ja olla lukematta enempää. Sitten kuitenkin tulen taas jonain toisena päivänä ja löydän ihan hirveää törkyä mitä miehet kirjoittavat naisista ja ajattelen että siinä on miesten todelliset ajatukset sensuroimattomina. Ja päätän taas jatkaa elämääni yksin.
Tiedän että minun pitäisi lopettaa palstailu kokonaan ja tutustua ihmisiin oikeassa maailmassa, mutta jostain syystä en pysty.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys
Samoin. Täällä on aina juttuseuraa.
Täällä on paljon kiinnostavampaa seuraa kuin mun perhe. En lue sellaisia ketjuja, jotka kerää trolleja. Itseäni kiinnostavat ketjut usein pysyvät enimmäkseen asiassa. Tänään olen esim. lueskellut tuota rahanlainausketjua, Brittein saarten helletuskakokemuksia ja suositteluja Tampereen asuinalueista. Kotona kuulee vaan jotain sähkön hinta/Nato/Venäjä/Turkki-valitusta.
Tulen joskus palstailemaan ja lueskelemaan jotain kaikista turhanpäivisiä ketjuja kun menen paskalle... olen huomannut että suoli tyhjenee silloin helposti :D