TAMPERE: mihin päin kaupunkia kannattaisi muuttaa? Rauhaa ja lenkkipolkuja rakastava.
Otsikossahan se tuli. Rauhallinen ja jollain lailla luonnon läheinen paikka olisi kiva, lähellä jotain järveä ja peruspalveluja. Mitään baarielämää en kaipaa. Muutan Helsingin Lauttasaaresta josta olen tykännyt, eli vähän ehkä jotain sen tapaista, mutta siis muunkin tyyppinen kaupunginosa Tampereelta kelpaa. En tunne kaupunkia muuten kuin keskustan osalta, joka kyllä on ihana! Mutta haluaisin asua hieman sivummalla keskustasta... ehkä. Mitä ehdotatte? N38
Kommentit (243)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa yllämainituissa ei ole juurikaan rauhaa eikä lenkkipolkuja. Hervannassa on molempia.
Hervanta on ongelma-aluetta. Asunut siellä 7 vuotta ja Lentävänniemi päivittää mennen tullen Hervannan.
Ap! Hervanta verrattavissa Jakomäki/Kontulaan.
Hervanta on pinta-alaltaan aika suuri. Sieltä löytyy todella rauhallisia alueita, kuten läheltä Suolijärven luontopolkua sekä levottomia alueita siitä Duon ja Atomikadun maastosta. Olen myös itse asunut Hervannassa ja harrastan lenkkeilyä ;)
Oli rauhallisempaa kuin lähellä Hämeenkatua, Rautatieasemaa ja Ratinaan olevat keskusta-alueet, jotka oikeasti muistuttaa Kontulaa ;)
Hervannan lähellä on Vuores, joka kehittyy aika nopeasti. Sen tilanteesta joku tietävämpi voisi vinkata.
Muuta Aleksanterinkadulle. Se on hyvä.
Olen täysin vastakkaista mieltä ja aina ollut. Itäpuolelta alunperin, nyt lännessä. Mielestäni jos haluaa välttää levottomat energiat ja sota-energiat, liiat väkimäärät, juhlivat, kannattaa asua muualla. Toki rahakkailla voi olla enemmän yksityisyyttä.