Suostuuko miehesi käyttämään koskaan peniksenjatketta?
Jos hänen kalunsa on anatomiallesi väärän kokoinen tai muotoinen eikä osu hyvin mihinkään vaginan pisteeseen. Olisi kiva kuulla kokemuksia... omaa ei vielä ole.
Kommentit (30)
Mies käyttää kyllä mielellään. Minua vain ei oikein kiinnosta kun ei tunnu aidolta.
Minäkin teen ukolle mitä hän haluaa:
Esim.
- annan sitoa ja en pidä
- otan anaaliin, vaikka sattuu (ei ole pieni penis)
- imen loppuun asti ja nielen
- annan panna kolmesti saman päivän aikana, vaikka alkaa sattumaan
->jos minä nyt ensimmäisen kerran halusin jotain erilaista ja pidin siitä, niin minun mielestä hänen tyrmäyksensä oli moukkamaista. Pidän aidosta, mutta oli kiva vaihtelu. Rakastan häntä. Älkää nyt alkako sekoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin teen ukolle mitä hän haluaa:
Esim.
- annan sitoa ja en pidä
- otan anaaliin, vaikka sattuu (ei ole pieni penis)
- imen loppuun asti ja nielen
- annan panna kolmesti saman päivän aikana, vaikka alkaa sattumaan
->jos minä nyt ensimmäisen kerran halusin jotain erilaista ja pidin siitä, niin minun mielestä hänen tyrmäyksensä oli moukkamaista. Pidän aidosta, mutta oli kiva vaihtelu. Rakastan häntä. Älkää nyt alkako sekoilemaan.
Jos teet seksissä asioita joista et pidä, niin sillä varjolla ei voi vaatia toisen tekevän mitään josta hän ei pidä.
Minun mies ei suostu, vaikka monta vuotta olin sanonut, että minäkin haluaisin orgasmin yhdynnässä. Lopulta tilanne eskaloitui, kun lähdin muutaman mukavan miehen luokse polttamaan pilveä afrobileiden jälkeen.
Puhuu mies, jolla on pikku pili ja haluaa piipittää miesten oikeuksista. Onko sulla vähän huono itsetunto. Osta suurennuslasi, niin saat pikkuisen sokeri palan kaupan päälle. Olet varmaankin ammattikoulun tuotoksia...
Minun mielestä tuo mies on ihan akka ja ei ansaitse tuollaista naista...
Vierailija kirjoitti:
Puhuu mies, jolla on pikku pili ja haluaa piipittää miesten oikeuksista. Onko sulla vähän huono itsetunto. Osta suurennuslasi, niin saat pikkuisen sokeri palan kaupan päälle. Olet varmaankin ammattikoulun tuotoksia...
En ole ihan varma että soimaako pata kattilaa, vai kattila pataa.
Mielenkiintoista. Värisevä jatke on ja tuntuu miehenä hyvältä, eikä ole järkyttävän iso. Nainen ei pidä siitä, koska on kuulema liian iso. Hyvä lelu mennyt hukkaan. Toisaalta onhan tuo kohteliaisuus.