Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ärsyttää. Hän uhkaa erolla jos en lopeta "nalkuttamasta"

Vierailija
17.07.2022 |

Pieni huomautuskin voi hänen mielestään olla jo nalkuttamista vaikka tarkoitan vain hyvää.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täyttäisin avioerohakemuksen ja länttäisisin sen miehen nenän eteen kynän kera et varmaan tätäkään saa aikaiseksi, niin täytin sun puolesta. Saisitko nyt heti laitettua nimmaris siihen niin viin viedä hekemuksen heti huomenna.

Tämän jälkeen pakkaisin kamani ja lähtisin hotelliin/vanhemmille/ystävälle.

Vierailija
22/48 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta sanomasta. Anna kulkea paskaisissa lenkkareissa tai eroa itse jos ei kelpaa. Tottakai se ärsyttää, jos toinen on koko ajan sanomassa jostain.

Samaa mieltä. Mieheni häipyisi alta aikayksikön, jos mä "pikkuisen" huomauttelisin  siitä sun tästä. Pikku huomauttelu pitkin päivää on pahempaa, kuin iso riita isommista asioista joskus harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä puolisolle on aina hyvä huomautella. Minäkin aina tarkkailen vaimon syömistä ja kerron kalorimäärät, ettei enää lihoisi. Hyväähän minäkin vain tarkoitan.

Vierailija
24/48 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin montako pikku huomautusta mahtuu päivään?Likaiset lenkkari valkoisella matolla ehkä asiallinen huomautus,muutama pikku tahra nalkuttamista...

Vierailija
25/48 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän vastaavasti nainen laittaa pihalle, kun ei ymmärrä arvostaa kaljaa ja penkkiurheilua yhtä palavasti kuin miehen pitäis arvostaa naiselle tärkeitä juttuja?

Vierailija
26/48 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä ärsyttävää, jos ilmoittelee pikku asioista. Mies ajattelee, että nainen kyttää ja osoittaa sormella.

Minä olen ottanut uudet tavat käyttöön. Esim. ravistan eteisen maton ja järjestelen kengät. Nostan likaiset lenkkarit valmiiksi kylppärin puolelle. Mies etsii seuraavan kerran lenkkareitaan eikä löydä. Sitten hän kysyy, missä hänen lenkkarinsa ovat. Minä sanon, että kylppärissä, kun olivat niin pahassa kunnossa. Voisitko nyt laittaa kengät jalkaasi ulkoportailla. Seuraavalla kerralla mies putsaa kenkänsä ennen sisälle tuloa.

Mies on jättänyt makuuhuoneeseen likaisia vaatteita. Kun laitan pesukonetta päälle kysyn mieheltä, ovatko ne hänen kaikki vaatteensa pyykkikorissa, kun näytti niin vähältä. Mies hakee vaatteensa pyykkikoriin. Ole kiero ja ystävällinen. Älä ilkeä .

Vierailija
27/48 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän vastaavasti nainen laittaa pihalle, kun ei ymmärrä arvostaa kaljaa ja penkkiurheilua yhtä palavasti kuin miehen pitäis arvostaa naiselle tärkeitä juttuja?

Miksi elää parisuhteessa, jossa ei voi hyvin. En ymmärrä en. "Lasten takia ollaan yhdessä" on erittäin huono syy, heillä on oikeus rauhalliseen ja rakastavaan kotiin.

Vierailija
28/48 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei eroa.

Vierailija
29/48 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta sanomasta. Anna kulkea paskaisissa lenkkareissa tai eroa itse jos ei kelpaa. Tottakai se ärsyttää, jos toinen on koko ajan sanomassa jostain.

Tämä. Olen samaa mieltä miehesi kanssa, puutut liikaa hänen elämään. 

Vierailija
30/48 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ottanut sellaisen linjan, että heti kun nainen ekakerran narahtaa jostain niin saa mennä. Olen kyllästynyt sellaiseen yksipuoliseen narinaan kun mikään ei ole koskaan hyvin.

Minä en ole puhunut miehelle kahteen viikkoon sanaakaan, mutta silti se näyttää happamalta.

Vierailija
31/48 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopeta nalkuttamasta. Lopeta ylisukupolvinen perinne, jossa vaimon rooli on nollata mies ja rääpiä päätään joka helvetin pikkuasiasta. Ongelma ratkaistu.

Voit myös laihduttaa samalla, niin parisuhde on vielä paremmassa kunnossa.

Vierailija
32/48 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten varmaan kannattaa joko erota tai lakata nalkuttamasta.

Vierailija
33/48 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä odotan tässä, että kisat kohta alkaa telkkarista. Mies ei tykkää katsoa urheilua, joten hänellä on aikaa tehdä ruoka ja tiskata.

Vierailija
34/48 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lopeta nalkuttamasta. Lopeta ylisukupolvinen perinne, jossa vaimon rooli on nollata mies ja rääpiä päätään joka helvetin pikkuasiasta. Ongelma ratkaistu.

mutta kun minä haluan nalkuttaa

Vierailija
35/48 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihenkin on keino. Tarvitsee vain sanoa sinun nalkuttamisesi kiihottaa minua. Nyt heti sänkyyn. Toista tarvittaessa ja pian ei nalkutusta enää kuulu.

Vierailija
36/48 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nalkuttaminen/jatkuva huomauttelu on hirveää henkistä väkivaltaa. Ymmärrän miestäsi hyvin!

N52

Yhteisen kodin tarkoituksellinen sotkeminen on myös hirveää henkistä väkivaltaa.

Vierailija
37/48 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan halua nalkuttaa. Nalkuttajat haluaisi että odotukset täyttyisi enintään yhdellä sanomisella, mieluiten ilman sitäkään. Se on sitten oma lukunsa onko ne odotukset kohtuullisia (kuten omien astioiden tiskiin laittaminen tai yhteisten lasten perustarpeista huolehtiminen) tai kohtuuttomia (esim. henkilön omaan pukeutumistyyliin liittyviä).

Vierailija
38/48 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, nyt muistinkin, miksi on kiva olla sinkkuna. Ei tarvii kuunnella nalkutusta. Miten se aina meinaakin unohtua, kun parisuhteesta aikaa vierähtää.

Vierailija
39/48 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan jaksaisi olla yhdessä mokoman manipuloivan kakkiaisen kanssa. Onko miehesi harrastanut kiristämistä muissakin asioissa? Tuo käytös tuppaa pahenemaan ajanmyötä..

Vierailija
40/48 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa huomioon arvon miespuoliset että yleensä se "nalkutus" on vain tavallisia pyyntöjä, niin kuin likapyykkien korjaamista lattialta. Moni retale pitää tuota nalkuttamisena eikä uhallakaan suostu siivoamaan jälkiänsä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi