Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin miestä tuomaan 2 kg mansikoita

Vierailija
17.07.2022 |

Arvatkaa toiko kymmenen pussia pakastemansikoita. En jaksa tätä kun joka asia pitää vääntää rautalangasta...

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä pitää pakastaa itse?

Vierailija
22/70 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ostaa heinäkuussa jotain vanhoja pakastettuja mansikoita? Paitsi ap:n mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä.

Vierailija
24/70 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama asiahan tuo on. Saa ne mansikat sieltä kaupan pakastealtaasta ympäri vuoden. Mitä lisäarvoa tuo itse pakastaminen?

Vierailija
25/70 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreet mansikat syödään, ei pakasteta.

Vierailija
26/70 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Miksi et itse hae mansikoita, niin saisit sellaisia kun haluat. Minä en koskaan juoksusta miestäni.

Vierailija
27/70 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen olisi pitänyt kerätä 2 kg metsämansikoita.

Vierailija
28/70 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hain 20 kiloa tuoretta Polkaa lähikaupasta heti aamusta. Mies nukkui sillä aikaa.

Meillä on työnjako: hän putsaa ne.

Vierailija
29/70 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa mies toimi oikein.

Vierailija
30/70 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 20 kiloa jos pyydettiin 2?

Vierailija
31/70 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ostaa heinäkuussa jotain vanhoja pakastettuja mansikoita? Paitsi ap:n mies.

Minä, joka käytän muutaman mansikan välillä smoothien joukossa. Kilon pussi onk ätevä, kun voin ottaa tarvitsemani. Pussi riittää useamman viikon. Samoin minulla mustikoita pakasteessa valmiina ostettuna. 

Vierailija
32/70 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Pitäisi olla joku kriisipuhelin ja kaverin tuki tuon varalta. Pystytkö jatkamaan vielä suhteessa vai lähtö? Moni ei kestäisi enempää.

Vierailija
33/70 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suhteesta tule mitään.

Vierailija
34/70 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen joka päivä mieheni joka ei tajua mitä haluan. Miehen syy.

Vierailija
35/70 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama asiahan tuo on. Saa ne mansikat sieltä kaupan pakastealtaasta ympäri vuoden. Mitä lisäarvoa tuo itse pakastaminen?

Laadunvarmistus. Pakasteissa ollut kaupassa montaa laatua. Jotkut haluavat syödä tuoreenakin vähän tai tehdä hilloa, mehua.

Vierailija
36/70 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, te ette näköjään ainakaan puhu asioista keskenänne. Olettamus on emämunausten äiti.

Opettele puhumaan ja opetelkaa keskustelemaan.. keskenänne.

Sinun asenteesi on kamala. Ihan kuin kumppanisi olisi joku ulkopuoiinen olio, jonka tekemisiä arvioit.

Mene ittees ja ala elää siinä parisuhteessa. Hyvässä sellaisessa opetellaan yhdessä ja kehitytään. Puhe ja kuuntelu. Ne on olennaiset.

Sinä kuvittelet olevasi joku ylempi. Joku kalifi al pullah, makaa tyynyjen päällä ja jakelee käskyjä ja ulisee, kun menee pieleen. 😭🙈

Suomessa. Huom: Parisuhteessa.

Mene Aapee, ittees.

Vierailija
37/70 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, te ette näköjään ainakaan puhu asioista keskenänne. Olettamus on emämunausten äiti.

Opettele puhumaan ja opetelkaa keskustelemaan.. keskenänne.

Sinun asenteesi on kamala. Ihan kuin kumppanisi olisi joku ulkopuoiinen olio, jonka tekemisiä arvioit.

Mene ittees ja ala elää siinä parisuhteessa. Hyvässä sellaisessa opetellaan yhdessä ja kehitytään. Puhe ja kuuntelu. Ne on olennaiset.

Sinä kuvittelet olevasi joku ylempi. Joku kalifi al pullah, makaa tyynyjen päällä ja jakelee käskyjä ja ulisee, kun menee pieleen. 😭🙈

Suomessa. Huom: Parisuhteessa.

Mene Aapee, ittees.

Eikö tuo ole nyt jokaiselle ihmiselle selvää, että kesäisin haetaan suuresti ihailtua tuoremansikkaa laatikoissa (tai pusseissa) marketista tai torilta. Mikäli siihen on mahdollisuus, kaikilla ei ole sitä. Miten joku luulee että kesällä otetaan pakastemansikkaa noin suuri määrä? Tai sitten hajamielinen?

Vierailija
38/70 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole nyt jokaiselle ihmiselle selvää, että kesäisin haetaan suuresti ihailtua tuoremansikkaa laatikoissa (tai pusseissa) marketista tai torilta. Mikäli siihen on mahdollisuus, kaikilla ei ole sitä. Miten joku luulee että kesällä otetaan pakastemansikkaa noin suuri määrä? Tai sitten hajamielinen?

Eiköhän ole myös selvä, että avaus on vitsi?

Vierailija
39/70 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ollakin. Silti on teoreettisia mahdollisuuksia, että jonkun mies toisi väärää kaupasta.

Vierailija
40/70 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ollakin. Silti on teoreettisia mahdollisuuksia, että jonkun mies toisi väärää kaupasta.

Jos pariskunta ei kykene kommunikoimaan, että mitä ollaan tekemässä tai ostamassa, niin tuskin se mies osaa sinne kauppaankaan mennä. Tämä on vain uusi versio klassisesta "mies kävi kaupassa ja osti..." trollauksesta.