Pyysin miestä tuomaan 2 kg mansikoita
Arvatkaa toiko kymmenen pussia pakastemansikoita. En jaksa tätä kun joka asia pitää vääntää rautalangasta...
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin mielissäni. Toihan mies kuitenkin ja voin pistää suoraan pakkaseen ilman tylsää ja suttuista perkaamista.
Minä kun joudun ihan itse hommaammaan mansikat, kaikenlaiset, niin kaikki saamani palvelu olisi plussaa. Kiittäisin ja olisin iloinen.Näin yksineläjänä aina hiukan, ja joskus aika paljonkin, ärsyttää nämä parisuhteessa elävien narinat ja marinat.
Ovat tottuneet passaukseen ja silti ovat tyytymättömiä.
Joillekin tekisi hyvää olla joskus yksin ja tulla toimeen ihan omillaan.
Mutta yleensä nämä ovat juuri niitä ihmisiä, jotka ovat aina suhteessa jonkun kanssa.Ei ole sinullekaan iso vaiva JOUTUA ostamaan niitä pakastemansikoita. Hirveä vaiva.
Mansikoiden ostaminen on yksi tehtävä. Tehtäviä on monta ja joka päivä. Jos on toinen jakamassa tehtäviä, on niitä puolet vähemmän parisuhteessa olevilla.
Kyllä minusta olisi aika ikävää, jos olisin suunnitellut tekeväni vaikkapa suklaakuorrutteisia mansikoita tuoreista kotimaisista mansikoista, ja saisin tilalle jotain puolalaisia pakastemansikoita. Niitä kun ei voi käyttää ilman kuumennusta, niin hillonko minä sitten dippaan suklaaseen? Eivätkä ne käy smoothieenkaan, siinähän se juju onkin juuri se, että ne mansikat ovat jäisiä kun ne belderissa suristellaan juotavaksi, kylmää ja raikasta... Mutta ei ulkomaisista mansikoista.
Pakastimia ei ole kuin boomereilla enää.