Pyysin miestä tuomaan 2 kg mansikoita
Arvatkaa toiko kymmenen pussia pakastemansikoita. En jaksa tätä kun joka asia pitää vääntää rautalangasta...
Kommentit (70)
Ässä mies. Pakasteissa on myös vähemmän kaliumia kuin tuoreissa.
No toi. Kerroitko mistä löytyy tuoreita? Missäpäin asutte? Onko torii?
Ehkä hän alkaa olla kypsynyt noihin ainaisiin pyyntöihisi, kun monta kertaa päivässä pitäisi olla jotain tuomassa. Hae kerrankin itse.
Kätevää, ei tarvitse niitä erikseen alkaa pakastamaan
Jätä se s***! :D
Ja käy itse ostamassa mieluisat mansikat.
Jotkut ei tajua, että nyt on tuoreiden aika.
Ekana koronakeväänäkin joku kyseli mistä saisi metsästä marjoja.
Syksymmällä sitten.
Olisin mielissäni. Toihan mies kuitenkin ja voin pistää suoraan pakkaseen ilman tylsää ja suttuista perkaamista.
Minä kun joudun ihan itse hommaammaan mansikat, kaikenlaiset, niin kaikki saamani palvelu olisi plussaa. Kiittäisin ja olisin iloinen.
Näin yksineläjänä aina hiukan, ja joskus aika paljonkin, ärsyttää nämä parisuhteessa elävien narinat ja marinat.
Ovat tottuneet passaukseen ja silti ovat tyytymättömiä.
Joillekin tekisi hyvää olla joskus yksin ja tulla toimeen ihan omillaan.
Mutta yleensä nämä ovat juuri niitä ihmisiä, jotka ovat aina suhteessa jonkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olisin mielissäni. Toihan mies kuitenkin ja voin pistää suoraan pakkaseen ilman tylsää ja suttuista perkaamista.
Minä kun joudun ihan itse hommaammaan mansikat, kaikenlaiset, niin kaikki saamani palvelu olisi plussaa. Kiittäisin ja olisin iloinen.Näin yksineläjänä aina hiukan, ja joskus aika paljonkin, ärsyttää nämä parisuhteessa elävien narinat ja marinat.
Ovat tottuneet passaukseen ja silti ovat tyytymättömiä.
Joillekin tekisi hyvää olla joskus yksin ja tulla toimeen ihan omillaan.
Mutta yleensä nämä ovat juuri niitä ihmisiä, jotka ovat aina suhteessa jonkun kanssa.
Ei ole sinullekaan iso vaiva JOUTUA ostamaan niitä pakastemansikoita. Hirveä vaiva.
Pahoja mansikoita nyt on ollutkin.
Eiköhän tässä haluttu tuoreita mansikoita syötäväksi, mitä järkeä niitä on pakastaa kun pakastemansikoita saa kaupasta 365 24/7.
Trolli. Palstamamman mies olisi syönyt ne mansikat itse jäisinä niistä pusseista kotimatkalla.
Vierailija kirjoitti:
Trolli. Palstamamman mies olisi syönyt ne mansikat itse jäisinä niistä pusseista kotimatkalla.
mies söi lasten mansikat
Kuka muka pakastaa tuoreita hyviä mansikoita...
Jes nehän saa suoraan pakkaseen sellaisenaan!