Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännittää hemmetisti. Aion ehdottaa tänään puolisolleni avointa suhdetta

Vierailija
17.07.2022 |

Ollaan oltu kimpassa 15v. Seksi loppui kuin seinään kahden vuoden jälkeen, joten 13 vuotta ollaan rakasteltu alle 10krt vuodessa. Viimeksi yli vuosi sitten.
Meillä toimii arki loistavasti. Ei riidellä, meillä on hauskaa, käydään matkoilla, ravintoloissa, keikoilla ym.
Nyt olen kuitenkin alkanut kaipaamaan jotain muutakin.
Platoninen suhde riittäisi jos saisin toisenlaista huomiota muualta. Minä olen siis nainen ja puolisoni mies.
Hän on aika vanhanaikainen mitä tulee suhteisiin ja varmasti vierastaa ajatusta. Mut jos vaihtoehtona olisi kokonaan ero, niin valitsisiko sitten sen...sitä lähden nyt selvittämään.
Onko teillä jollain kokemusta avoimesta suhteesta? En nyt haluaisi petettyjen ja loukattujen ihmisten tuomioita.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkis ei koskaan halunnut pumpata, erosimme ja sitten alkoi korona. Nyt 4v parittelematta.

T30

Vierailija
42/52 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on selvää, intohimo laantuu jossakin vaiheessa.  Mikä kone se mieskään on.

Pettäminen täytyy tehdä salaa, jos sellaista aikoo. No, siitä pettämisestä, voi itselleen jäädä pahamieli.

Jos taas pettämisen kertoo puolisolleen, laittaa taakan puolisonsa harteille ja helpottaa omaa oloaan uskottomuudesta. Petetty ei unohda pettämistä, se nostaa päätään aina kun riita on päällä   ja muulloinkin. 

Kukaan, joka jatkaa edelleen elämää saman puolison kanssa, ei myöhemmin ole ylpeä uskottomuudestaan, vaan useimmiten katuu tekosiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaimo ehdotti avointa suhdetta. Meillä ei siis ollut mitään ongelmia suhteessa. Oli vaan tapa ilmaista, että haluaa luvan kanssa vierasta miestä. Sanoin hänelle ihan suoraan, että asialle en voi mitään ja olet jo jonkinlaisen päätöksen tehnyt oli mun mielipide mikä tahansa. Et ole ainoa nainen tässä maailmassa, joten toteuta nyt unelmias sitten ihan rauhassa, mutta täytellään nämä eropaperit nyt eka. Mä en jäänyt siihen notkumaan ja raapimaan päätä, koska asia oli hänen puoleltaan jo päätetty mitä tulee tapahtumaan. Niin tapahtuikin sitten. Ei se sit ollutkaan niin kivaa ja sille tuli morkkis siitä kaikesta. Soitteli sitten perään kuukausien päästä ja pyyteli takas.

En mä ottanut. Tapailen toista. Ei me seurustella vielä, mutta siihen tämä menee, kun molemmat ollaan suht valmiita ottaa askel siihen suuntaan.

Exä ei tätä kestä ja hyväksy. Nyt se sekoilee ja uhoilee omiaan jne jne.

Jotenkin ite myös ehkä ymmärsin, että eipä mua se exä sit niin kiinnostanutkaan, koska tapasin tämän nykyisen. Eikä ole siis mikään laastari. Mua ei vaan ottanut päähän se ero yhtään. Tietenkin rakastin exääni, mutta ei se tuntunut missään, kun lähdin. Olin aina pitäny itteeni sellasena, että maailma kaatuu jos tulis ero.

Vierailija
44/52 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vaimo ehdotti avointa suhdetta. Meillä ei siis ollut mitään ongelmia suhteessa. Oli vaan tapa ilmaista, että haluaa luvan kanssa vierasta miestä. Sanoin hänelle ihan suoraan, että asialle en voi mitään ja olet jo jonkinlaisen päätöksen tehnyt oli mun mielipide mikä tahansa. Et ole ainoa nainen tässä maailmassa, joten toteuta nyt unelmias sitten ihan rauhassa, mutta täytellään nämä eropaperit nyt eka. Mä en jäänyt siihen notkumaan ja raapimaan päätä, koska asia oli hänen puoleltaan jo päätetty mitä tulee tapahtumaan. Niin tapahtuikin sitten. Ei se sit ollutkaan niin kivaa ja sille tuli morkkis siitä kaikesta. Soitteli sitten perään kuukausien päästä ja pyyteli takas.

En mä ottanut. Tapailen toista. Ei me seurustella vielä, mutta siihen tämä menee, kun molemmat ollaan suht valmiita ottaa askel siihen suuntaan.

Exä ei tätä kestä ja hyväksy. Nyt se sekoilee ja uhoilee omiaan jne jne.

Jotenkin ite myös ehkä ymmärsin, että eipä mua se exä sit niin kiinnostanutkaan, koska tapasin tämän nykyisen. Eikä ole siis mikään laastari. Mua ei vaan ottanut päähän se ero yhtään. Tietenkin rakastin exääni, mutta ei se tuntunut missään, kun lähdin. Olin aina pitäny itteeni sellasena, että maailma kaatuu jos tulis ero.

Miksi exäsi sanoi haluavansa sen avoimen suhteen?

Kuinka usein teillä oli seksiä ennen sitä? Kumman aloitteesta?

Oliko ex esittänyt seksin suhteen toiveita aiemmin, mihin et ollut halunnut ryhtyä, tai oliko ilmaissut tyytymättömyyttään muuten?

Olitko nähnyt exäsi kauniina, seksikkäänä ja haluttavana suhteenne loppuaikoina?

Vierailija
45/52 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tohon syy on. Esim iso puska alapäässä tai muu ällötys sinussa.

Vierailija
46/52 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tohon syy on. Esim iso puska alapäässä tai muu ällötys sinussa.

Ja sitä ei tarvitse mitenkään kommunikoida.

Vierailija
47/52 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät miehet enää halua nylkytystä kun helpommalla pääsee nettipokella ja tuntuu paremmalta.

Vierailija
48/52 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on avoin suhde. Toimii koska mies ei koe, että se olisi häneltä pois. Jos kokisi, niin ei todennäköisesti toimisi.

Isommat ongelmat tulleet siitä, kun mulla on herännyt tunteita tätä toista miestä kohtaan. Niin voi käydä ja se kannattaa miettiä ja keskustella etukäteen. Samoin kaikki mahdolliset käytännön asiat: missä saa tapailla, saako esim. matkustaa yhdessä, saako olla kaveri FB:ssä jne.

Jos mies vastustaa ajatusta, niin kysy (ystävällisesti) millä tavalla se on mieheltä pois. Älä vaadi vastausta heti, vaan anna aikaa! Ylipäätään anna tälle asialle aikaa.

Meillä mies itse ehdotti tätä järjestelyä yhden pienen ihastumisen (minä siis ihastuin) jälkeen. En olisi koskaan voinut kuvitella, että hän tällaista ehdottaisi ja ylipäätään suhtautuisi asiaan näin kypsästi. Joskus ihmiset yllättää.

Vielä lopuksi sanoisin että luottamus ja kommunikaatio sinun ja miehesi välillä on kaikkein tärkeintä, jos aiot tällaista ehdottaa ja saada vielä toimimaan. Kaikkea hyvää teille!

Vierailija
49/52 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TEKOPEENIS ! Radiossakin mainostetaan että se on ratkaisu kaikkiin maailman ongelmiin.

Vierailija
50/52 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuosta ap: n tapauksessa tulee ennemmin mieleen, että kannattaisi erota, mutta ap ei uskalla, joten viimeinen keino on ehdottaa avointa suhdetta, joka kyllä erittäin suurella todennäköisyydellä johtaa siihen väistämättömään eroon.

Vierailija
51/52 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ei-niin-komeana miehenä en innostuisi, koska käytännössä se tarkoittaisi että puolisollani olisi seksiä, itselläni ei, edes sitä vähää mitä nykyään.

Meillä ei ole ollut seksiä v.2021 kevään jälkeen enkä edes sitä häneltä enää halua. Hänkään ei ole tehnyt mitään lähentely yritystä. Me ei edes anneta suukkoja enää. Nukutaan eri huoneissa.

Ap

Miksi sitten jatkat kaverisuhteessa?

Vierailija
52/52 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tuon ikäisellä miehellä on voinut olla erektio-ongelmia jo pitkään. etkä sinäkään ole nuori enää.