Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsynyt puolisoon, joka katsoo vaan ruutua

Vierailija
17.07.2022 |

Ymmärrän, että haluaa rentoutua. Mutta tuntuu, että emme koskaan tee mitään. Aina vaan odotan, että tekisimme.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko ruudun ylälaidassa vauva.fi?

Vierailija
2/8 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama, se ja koiran ulkoilutus. Siinäpä se nykyinen elämämme on. Missään ei voi käydä eikä muuta tehdä.

Pitää vissiin laittaa lusikat jakoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kultsi, tule sä pois sieltä tietsikan äärestä niin ehkä keksitäänkin jotain yhdessä??

Vierailija
4/8 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vähän sama juttu. Mies harrastaa videopelejä mikä ei ole ongelma, mutta harrastus on alkanut viemään liikaa aikaa parisuhteeltamme. Suuri osa yhteisestä vapaa-ajasta menee siihen, että hän pelaa. Ärsyttävintä siinä on se, että hän ei ole lainkaan läsnä. Jos yritän puhua hänelle, tuntuu usein kuin puhuisin seinille.

Vierailija
5/8 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu ja kuulemma minä olen se hankala. Tuijottaa ruutua kahdeksankin tuntia päivässä, koska en keksi hänelle mitään tekemistä, mutta jos ehdotan jotain, ärsyttää kun "päätän ja suunnittelen" asiat hänen puolestaan. Hohhoijaa.

Vierailija
6/8 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän siis kieltäytyy kun ehdotat jotain tekemistä? Esim ravintolassa tuijottaa vain näyttöä?

Vierailija
7/8 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat ja odotat, että hän muuttuisi että vihdoinkin saisit suhteelta sen minkä haluat?

Vierailija
8/8 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse ei voi ehdottaa tai laittaa vireille mitään?