Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jännittää hemmetisti. Aion ehdottaa tänään puolisolleni avointa suhdetta

Vierailija
17.07.2022 |

Ollaan oltu kimpassa 15v. Seksi loppui kuin seinään kahden vuoden jälkeen, joten 13 vuotta ollaan rakasteltu alle 10krt vuodessa. Viimeksi yli vuosi sitten.
Meillä toimii arki loistavasti. Ei riidellä, meillä on hauskaa, käydään matkoilla, ravintoloissa, keikoilla ym.
Nyt olen kuitenkin alkanut kaipaamaan jotain muutakin.
Platoninen suhde riittäisi jos saisin toisenlaista huomiota muualta. Minä olen siis nainen ja puolisoni mies.
Hän on aika vanhanaikainen mitä tulee suhteisiin ja varmasti vierastaa ajatusta. Mut jos vaihtoehtona olisi kokonaan ero, niin valitsisiko sitten sen...sitä lähden nyt selvittämään.
Onko teillä jollain kokemusta avoimesta suhteesta? En nyt haluaisi petettyjen ja loukattujen ihmisten tuomioita.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällaisen keskustelun edes aloittaa?

Vierailija
2/52 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tunnu ymmärtävän että on kolmaskin vaihtoehto jossa ei tarvitse hankalia keskusteluja ja pahoittaa kenenkään mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea keissi. Varo vaan ettet löydä itteäsi sinkkuna hyvin pian, kun tuollaisia ehdottelet. Kaikki eivät halua avointa suhdetta.

Vierailija
4/52 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa minkä ikäisiä olette. Oliko jotain tiettyä syytä miksi seksi loppui kuin seinään?

Vierailija
5/52 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan itseään kunnioittava mies ei edes harkitse mitään vapaata suhdetta. Poislukien tietysti parhaimpaan persentiiliin kuuluvat playboyt.

Vierailija
6/52 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule onnistumaan. Kannattaa vaan hankkia salasuhde.

Vierailija
7/52 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet yrittänyt selvittää ensin miksi teillä ei ole seksielämä kunnossa. Jos mies ei suostu puhumaan tai seksiä ei ole tiedossa enempää miehen päätöksestä niin sitten seuraava keskustelu avoimesta suhteesta tai ero.

Vierailija
8/52 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tällaisen keskustelun edes aloittaa?

"NYT parrua pesään, tai haen sitä muualta."

Vierailija
9/52 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot suoraan notta miten asia on. Eihän sitä kukaan jaksa ilman perustarpeita, joiden määrä on toki yksilöllinen. Mutta sanot nyt vaan suoraan että haluat enemmän ja sinulla on siihen erilaisia vaihtoehtoja ja olet nyt ajatellut tätä.

Vaikeita asioita mutta näin nää vaan menee. En itse jaksaisi millään noin platonista suhdetta.

Vierailija
10/52 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa minkä ikäisiä olette. Oliko jotain tiettyä syytä miksi seksi loppui kuin seinään?

Mies 55, minä 45. En tiedä miksi loppui. Joskus hän on sanonut syyksi laiskuuden.

Ap

Vierailija
11/52 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ok, jos miehesikin kävisi hakemassa helpotuksensa muualta vai iskisikö kateus? Onko suhde avoin vain sinulle? Mitkä tarpeet saa tyydyttää suhteen ulkopuolella? Oletko miettinyt näitä asioita tai muita mahdollisia haasteita, jos avoimeen suhteeseen päädytte. 

Vierailija
12/52 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Vaikea keissi. Varo vaan ettet löydä itteäsi sinkkuna hyvin pian, kun tuollaisia ehdottelet. Kaikki eivät halua avointa suhdetta."

Todellisuudessa harvat tyytyväisesti parisuhteessa elävät haluavat pelaamaan peliä missä toinen siirtelee maalinpaikkoja.

En minä ainakaan. 

Saisit lähtöpassit, ellei parisuhde neuvonta yms  olisi ennemmin mielessä kuin hordaaminen randomisti.

Vierailija
13/52 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin, että teillä loppui seksi kuin seinään ja sitten se jatkuikin, että seksiä on alle 10 krt vuodessa. Eihän se silloin ole loppunut. Vähän sitä kyllä on. Meillä miehen kiinnostus seksiin on vähentynyt tasaisesti ja sitä on nykyään alle 4 krt vuodessa. Viimeksi oli puoli vuotta sitten.

Ehdotin minäkin miehelle avointa suhdetta ja hän sanoi, ettei se käy. Voi tietty olla, että suhde onkin jo nykyään puoliavoin eli avoin vain hänelle, eli että pettää.

Oletko ap kysynyt, miksei mies halua seksiä? Meillä on vaan yleisiä syitä, mitkä kuulostavat tekosyiltä, kuten että päätä särkee, väsyttää, on töissä stressiä tms.

Vierailija
14/52 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla samanhenkinen se puolisosikin, muuten tulee takuuvarma ero.

Vierailija
15/52 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala sapioseksuaaliksi !

Vierailija
16/52 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä seksi kannattaa hakea salasuhteessa muualta.

Avoimien suhteiden ehdottamisesta syntyy helposti käsitys että haluat hellyyttä, rakkautta, läheisyyttä yms joltain toiseltakin, mikä ei etenkään konservatiivisesta tunnu kivalta.

Vierailija
17/52 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ei-niin-komeana miehenä en innostuisi, koska käytännössä se tarkoittaisi että puolisollani olisi seksiä, itselläni ei, edes sitä vähää mitä nykyään.

Vierailija
18/52 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen tyytymätön seksielämäämme ja haluaisin rakastella muidenkin miesten kanssa"

Minkä luulet että tällainen keskustelunavaus lähtee yleensä menemään?

"No sehän passaa. Mitä syödään päivällisellä?"

Vierailija
19/52 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ok, jos miehesikin kävisi hakemassa helpotuksensa muualta vai iskisikö kateus? Onko suhde avoin vain sinulle? Mitkä tarpeet saa tyydyttää suhteen ulkopuolella? Oletko miettinyt näitä asioita tai muita mahdollisia haasteita, jos avoimeen suhteeseen päädytte. 

Olisi ehdottomasti ok. Samat oikeudet molemmille. Mä haluaisin vaan yhden säännön, että kumpikaan ei raahaisi mitään hoitoja kotiin. Vaikka nukutaankin eri makkareissa, niin silti haluan luottaa siihen että voin olla kotonani ihan rennosti eikä tarvitse pelätä että törmää tuntemattomaan.

Ap

Vierailija
20/52 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm, en tiedä paljon seurustelusta mutta avoin suhde = laillinen pettäminen.

seksi on liima pariskunnan välillä ja jos sitä harrastaa muualla niin ainakin omalla kohdalla se varsinainen seurustelusuhde olisi kyllä aika lailla historiaa

ettekö voisi kokeilla seksuaaliterapiaa? mitä miehen seksuaalisuudelle kuuluu? voisitte yhdessä yrittää vielä löytää seksistäkin yhhteisen sävelen kun muuten olette ilmeisesti hyvä ja vakiintunut pari.

tietysti myös seksittömyys on monille vaihtoehto. kaverini naispuolinen kertoi ettei heillä ole ollut seksiä aviomiehensä kanssa jotain 10vuoteen ja silti ovat yhdessä.

jokainen liitto ja suhde on erilainen kunhan tarpeet kohtaa enemmän kuin erottaa niin se kai sitä pitää yllä