Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ammatillinen kuntoutus Tampere, kokemuksia?

Vierailija
17.07.2022 |

Oletko ollut Tampereella ammatillisessa kuntoutuksessa? Minkä palveluntuottajan kuntoutuksessa? Saitko hyvää apua, millainen kokemuksesi oli?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tilanne!!! Tätä pelkään eniten. 

Vierailija
22/25 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turun Coronaria Vervestä kokemus on, että rahastusta, turhaa ja hyödytöntä. Kaiken lisäksi lähettivät väärään osoitteeseen lausunnon, joka sisälsi mm. Hetun ja hyvin tarkkoja ja henkilökohtaisia terveystietoja. Tuosta on jo 4kk enkä vieläkään ole saanut heiltä edes pahoittelua. Eli en todella suosittele.

Tämä on pahin painajaiseni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä työllistyn johtotehtäviin ja olin Noposella outplacement-valmennuksessa edellisen työnantajani hankittua heiltä muutosturvavalmennusta, jota jatkettiin sitten ammatillisella kuntoutuksella, koska minulla on perussairaus ja se piti ottaa huomioon uutta työtä etsiessä. Kokemus oli erittäin hyvä ja kävin useammalla valmentajalla Tampereella, jotta sain kaiken mahdollisen avun ja useita eri mielipiteitä uuden työn löytymiseen. Tokihan lopullisen työn tein itse, kun haastattelussa itseni vakuutin tehtävään, mutta valmennuksesta oli minulle iso apu, varsinkin itseluottamuksen saamisessa ja tehtäväkentän kartoituksessa mitä työtä todellisuudessa haluan ja pystyn tekemään. Lisäksi siihen tuli eläkeyhtiön maksamana pieni työkokeilujakso ja lisäkoulutusta, mikä varmasti auttoi työllistymisessä. 

Vierailija
24/25 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatillinenkuntoutus on ollut hyvä kokemus minulla. 

Vierailija
25/25 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuntoutuksesta mutta noposen katjan firman muutosturva valmennus (semmoisia uratapaamisia kahden kesken asiantuntijan kanssa) oli ainakin hyvä kun tuli kenkää edellisissä yt-neuvotteluissa, sain uuden työn sen kautta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme