Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ammatillinen kuntoutus Tampere, kokemuksia?

Vierailija
17.07.2022 |

Oletko ollut Tampereella ammatillisessa kuntoutuksessa? Minkä palveluntuottajan kuntoutuksessa? Saitko hyvää apua, millainen kokemuksesi oli?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvoimatoimisto ne järjestää. Tilat missä toteuttaa voi vaihdella. Rohkeasti mukaan. Tuollaista mahdollista ei kaikille tarjota. Se todella on hyvä asia jos tuohon pääsee.

Vierailija
2/25 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TE-toimistolla on palveluita, joiden avulla voidaan selvittää työkyvylle soveltuvaa työtä tai tukea työllistymisessä. Se myös tekee yhteistyötä sosiaali- ja terveyspalveluiden, Kelan, eläkelaitosten ja muiden työkykytoimijoiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Coronaria Verven toteuttamasta ammatillisesta kuntoutuksesta kokemuksia kellään Tampereella? Millaista palvelua sait ja auttoiko oikeasti?

Vierailija
4/25 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, anyone?

Vierailija
5/25 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan, onko kenelläkään kokemuksia esim. Mielen ry:n järjestämästä ammatillisesta kuntoutuksesta Tampereella?

Vierailija
6/25 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan, onko kenelläkään kokemuksia esim. Mielen ry:n järjestämästä ammatillisesta kuntoutuksesta Tampereella?

Mielen ry:n olen hakemassa, mutta ei mitään ennakkotietoa paikasta. Ohjaajan kanssa kun katsottiin paikkoja niin eihän Treella ollut kuin silta ja mielen ry. Mikä tuo verve on.

Vierailija
7/25 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kertynyt lisää kokemuksia ammatillisen kuntoutuksen tarjoajista? Erityisesti kiinnostais Coronaria Verve ja Katja Noponen. Muutkin, jos vaan kokemuksia on.

Vierailija
8/25 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin katja noposella ilmarisen kautta, nyt opiskelen uutta ammattia oppisopimuksella, oli ihan ok kokemus ja tämä lopputulos minua eniten tietysti ilahdutti. En usko, että olisin yksin ikinä saanut tätä työtä, joten sen puolesta olen tyytyväinen että menin.

Vierailija
9/25 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Coronaria Verven toteuttamasta ammatillisesta kuntoutuksesta kokemuksia kellään Tampereella? Millaista palvelua sait ja auttoiko oikeasti?

Kävin kolme kertaa siellä, en tykännyt yhtään siitä asenteesta, olivat ylimielisiä ja suhtautuivat sairauteeni niin että sitä ei otettu huomioon millään tavalla. Eläkeyhtiöön valitin siitä, lupasivat vaihdon toisaalle. Eivät myöskään vastanneet soittopyyntöön enkä saanut mitään apua. En oo vielä käyny siellä uudessa paikassa, joten en tiedä onko parempi.

Vierailija
10/25 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noposella olin, prosessi kesti noin 8kk, olin työkokeilussa. Työ kokeilun jälkeen työpaikka järjestyi sieltä työkokeilu paikasta. Ei valittamista, oli mukava se oma ohjaaja tosi sydämmellinen ja hän auttoi minua ihan kaikissa asioissa kun olin aika pihalla siitä että miten nää kuntoutus kuviot oikeinmenee. Koulu ei ollut minua varten halusin suoraan töihin, kun koulusta on vähän huonot kokemukset nuoruus ajoilta

Vierailija
11/25 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun minullekin kävisi noin hyvin.

Vierailija
12/25 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun Coronaria Vervestä kokemus on, että rahastusta, turhaa ja hyödytöntä. Kaiken lisäksi lähettivät väärään osoitteeseen lausunnon, joka sisälsi mm. Hetun ja hyvin tarkkoja ja henkilökohtaisia terveystietoja. Tuosta on jo 4kk enkä vieläkään ole saanut heiltä edes pahoittelua. Eli en todella suosittele.

Vierailija
13/25 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turun Coronaria Vervestä kokemus on, että rahastusta, turhaa ja hyödytöntä. Kaiken lisäksi lähettivät väärään osoitteeseen lausunnon, joka sisälsi mm. Hetun ja hyvin tarkkoja ja henkilökohtaisia terveystietoja. Tuosta on jo 4kk enkä vieläkään ole saanut heiltä edes pahoittelua. Eli en todella suosittele.

Olin Vervellä noin kaksi vuotta sitten ja pakko sanoa, että kokemus oli yhtä tyhjän kanssa. Saman tuloksen olisin saanut löhöämällä sohvalla television ääressä. Aivan turhauttavaa oli olla viisi päivää viikossa kuuntelemassa itsestäänselvyyksiä. Tunsin olevani jossain päivätoiminnassa enemmän. Hyvä puoli oli Verven laskuttama lounas, josta löytyi hyviä vaihtoehtoja. Tämä oli kokemukseni eri Verven toimipisteestä, ei Turusta tai Tampereelta. Ehkä muualla voi ollakin ihan hyviä paikkoja, josta asiakkaat ovat saaneet konkreettista aikaiseksi. NUOTTI-valmentajastakin sain enemmän irti kuin Vervestä, mitä siellä itse asiassa suositeltiin minulle itsetuntoasioiden takia, mitä olen potenut alavalintojen ja oman rajoittuneisuuden takia. et

Valitsin aivan toisen suunnan kuin Vervellä oli suunniteltu, vaikka itsekin olin ennen Verveä suunnitellut hakevani välinehuollon tai logistiikan tutkintoa opiskelemaan kunnes itse muistin, että ai niin, onhan minulla tuo atopia, pölyynkin tukehtuisin varastolla ja kuivat silmät ei tykkää kuivasta huoneilmasta. 

Opiskelen nyt merkonomiksi laaja-alaisista oppimisvaikeuksista ja autismista huolimatta, vaikka olin itse alkuun skeptinen koko alavalinnan suhteen, vaikka joskus teininä haaveilin kaupan alasta kunnes minulle sanottiin, että siinä tarvitaan matematiikkaa. No, peruslaskutaidolla nyt vielä pärjännee myynnin ja asiakaspalvelun merkonomina ok. Kunhan en mitään kirjanpito- ja taloushallintohommia havittele, niin kaikki menee ok.

Vierailija
14/25 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain Elon maksamana itselleni oman valmentajan katja noposelta ja tämän valmentajan kanssa me mietittiin mitä työtä voisin ja haluaisin tehdä ja voisinkin sanoa että olen nyt lapsuuteni unelma-ammatissa ja pääsin sinne ehdottomasti tämän valmentajan avulla. Valmentaja uskoi minuun ja vahvisti luottamustani siihen että mä pärjään. Toki vaatii sen, että pitää olla työ kykyä vielä olemassa. Mihinkään minua ei väkisin laitettu ja minä sain ihan itse päättää sen missä ajassa, kuinka pitkiä päiviä ja niin edelleen. Voin suositella ja tuo oma valmentaja oli ihan ehdoton juttu minulle koska nuo kuntoutus kuviot on aika sotkuisia näin osaamattomalle. Tämä oli se firma minkä kautta Elo minut lähetti omalle valmentajalle www.katjanoponen.fi tuolla sivuilla on myös muiden kuntoutujien videoita niitä kannattaa katsoa myös jos aihe kiinnostaa, minä ainakin tykkäsin katsoa ennen kuin sinne menin että mitä mieltä muut oli ollu ja mitä heille oli tapahtunut. En ollu ite Tampereella, olin Forssassa mutta tämä minun valmentaja sanoi että ottaa asiakkaita vastaan myös Treella. 

Vierailija
15/25 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verve on kai menossa konkurssiin, selvitystila vai mikä sillä nyt onkaan päällä. 

Vierailija
16/25 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveystalon työvalmentajat olivat todella kiireisiä ja ei niillä ollut aikaa minua auttaa. 

Vierailija
17/25 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehiläisen ja KatjaNoposen välillä pohdin, täytyy ehkä soittaa ja haastatella kumpi olisi minulle sopivampi

Vierailija
18/25 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin puhelun perusteella Noposen, oli huomattavasti miellyttävämpi ensikontakti

Vierailija
19/25 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotakin kiinnostaa niin olin tyytyväinen valintaan, toki ois voinu olla toisessakin paikassa yhtä hyvä mutta tämän noposen omavalmentajan kanssa meillä ainakin synkkaa tosi hyvin ja on ollu kivoja tapaamisia

Vierailija
20/25 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää