Kaveri saapuu kyläilemään kännissä
Tilanne siis se, että kaveri (naispuolinen), jonka kanssa näemme suht harvoin, saapui vierailulle ja oli yötä, koska asumme eri puolilla Suomea. Tiedän, että hänelle alko maistuu (ei kuitenkaan ole ihan täysdeeku) mutta oli aika tympeää huomata, että hän oli saapuessaan humalassa ja haisi huomattavasti alkoholille. Hän on selvin päinkin tosi mukava tyyppi, joten mietin oliko näin ahdistavaa kuitenkin tavata minut, että pitää vetää rohkaisukännit alle vai mikä on?
Illan aikana kävimme tietty ravintolassa syömässä ja siellä hän myös toki tilasi alkudrinkit, ruokajuomat ja jälkiruokadrinkit ja vielä piti mennä sitten toiseen baariin jälkeen päin istumaan hetkeksi, missä myös saattoi sopivasti tilata pari lasillista.
Olin jotenkin pettynyt. Aamulla sitten hän päräytti "kivat" viinakurapaskat vessassa ja lähti kohtapuoleen kotia kohti. En tule kutsumaan häntä enää toistamiseen vierailulle. Jäi jotenkin paska fiilis, vaikka päällisin puolin oli mukavaa.
Kokemuksia tälläisestä? Mielipiteitä?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapulapaskat on mahtavuutta. Kunnon vapautus kun koko suolen sisältö tyhjenee yhdellä rykäisyllä.
En ikinä kehtaisi muurata pyttyä viinasonnalla kyläpaikassa. Mikä häpeä!
No mitä tekisit? Menisit ulos puskaan?
Vierailija kirjoitti:
Junamatkat on aika tylsiä ja ravintolavaunussa matka sujuu jouhevammin.
Te kaljaveikot olettekin meille muille todella rattoisaa matkaseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on paljon vanhoja ystäviä, jotka ovat niin alkoholisoituneita ja sosiaalisesti rajoittuneita, että eivät oikein uskalla olla ihmisten ilmoilla selvinpäin. Ei haittaa minua, kunhan ei rähjää jne.
Minä en tälläisiä halua kotiini. Jos ei halua selvin päin tulla, niin ei tarvitse tulla ollenkaan. Viinalla haettu teennäinen seurustelumoodi ei kiinnosta. Enkä halua muitakaan humalan lieveilmiöitä kattoni alle. Sanokaa tiukkapipoksi niuhottajaksi, mutta näin on.
AV
Voitko pussittaa krapulapaskat ja laittaa postiin?
-ErtZsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapulapaskat on mahtavuutta. Kunnon vapautus kun koko suolen sisältö tyhjenee yhdellä rykäisyllä.
En ikinä kehtaisi muurata pyttyä viinasonnalla kyläpaikassa. Mikä häpeä!
Kyläpaikka tietää että juhlat on onnistunut jos wc on kurapaskalla kuorutettu.
Miten voi nainen olla noin juntti käytökseltään? Miesvieraan kohdalla en ihmettelisi (vaikka aivan yhtä pöyristynyt olisin silloinkin), mutta naiselta todella ala-arvoista. Puliakkapisteitä ropisee.
Mulla on kaveri, joka on äksy ja jopa aggressiivinen ellei saa olutta tai viinaa. Selvästi alkoholisti, vaikka ei sitä itse myönnä. Onkohan tällä vierailijalla sama ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen niin tyly .Lähettäisin heti takaisin sinne mistä tuli! Kellon ajasta viisi ja matkan pituudesta viis. Jos on rahaa juoda, on rahaa mennä vaikka motelli!Salit tilnteen kerran se jatkuu ja pahenee. Laina kirjastosta kirja: VIRTA HEPO OLOHUONESSA! AVAA SILMÄSI!
Jos olisi lapsia, en olisi päästänyt häntä kotiini.
Kuka kehtaa mennä kännissä toisen kotiin ellei kyse jostain opiskelijoiden aloittelubileistä?
Vierailija kirjoitti:
Kuka kehtaa mennä kännissä toisen kotiin ellei kyse jostain opiskelijoiden aloittelubileistä?[/quo
Opiskeluaikoinani kämppäni oli lähellä ravintolaa. Eräs kurssikaverini, joka ei muuten ollut kanssani missään yhteydessä, tapasi silloin tällöin aamuyöstä soittaa ovikelloa ja pyytää että pääsee kuselle. Kusi sitten seisaaltaan ja hiukan meni aina ohikin.
Kerran tuli toisen kurssikaverini kanssa ovelle pyytämään apua ongelmaan. Toisen kello oli 03:05 ja toisen 03:10. Halusivat tietää, kumman kello oli väärässä. Minun kelloni oli 03:15 eli apua ei tullut. Lähtivät sitten..
Nykyisin sosiaalinen elämäni ei ole yhtä rikasta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kehtaa mennä kännissä toisen kotiin ellei kyse jostain opiskelijoiden aloittelubileistä?[/quo
Opiskeluaikoinani kämppäni oli lähellä ravintolaa. Eräs kurssikaverini, joka ei muuten ollut kanssani missään yhteydessä, tapasi silloin tällöin aamuyöstä soittaa ovikelloa ja pyytää että pääsee kuselle. Kusi sitten seisaaltaan ja hiukan meni aina ohikin.
Kerran tuli toisen kurssikaverini kanssa ovelle pyytämään apua ongelmaan. Toisen kello oli 03:05 ja toisen 03:10. Halusivat tietää, kumman kello oli väärässä. Minun kelloni oli 03:15 eli apua ei tullut. Lähtivät sitten..
Opiskelijana huumori ehkä vielä kestää tuollaista. Näin keski-ikäisenä tanttana ei pysty enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pytyn ohi kuseksijoille on ihan oma osasto helvetissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hänellä taitaa aika paha alkoholiongelma olla. Tai sosiaalinen fobia, johon juo rohkaisuksi? Veikkaan ekaa vaihtoehtoa. Laita viesti, että ihmettelit känniänsä ja katso, mitä sanoo.
Samaa olen miettinyt. Hän on päällisin puolin tosi supliikki ja "huumornainen", mutta kuoren alla on tosi epävarma ihminen. Viinalla sitten tasoittaa sitä. Mutta oletin, että meidän kesken ei olisi tarvetta hakea rohkaisua alkoholilla. Ilmeisesti olin väärässä.
Selvästi jonkinmoinen morkkis hänellä oli aamulla, kun kohta aamiaisen jälkeen oli kiireesti lähdössä.
Ei välttämättä ollut morkkis ollenkaan, oli vaan kiire ottamaan krapularyyppyjä.
Minulla on paljon vanhoja ystäviä, jotka ovat niin alkoholisoituneita ja sosiaalisesti rajoittuneita, että eivät oikein uskalla olla ihmisten ilmoilla selvinpäin. Ei haittaa minua, kunhan ei rähjää jne.