Koronakaranteeni ja kesäloma - ehdottakaa lsää tekemistä
Mulla on jo käsitöitä, sanaristikoita ja neljä dekkaria ostettuna kesälomaa varten muutenkin. Ruokaa on riittävästi ja woltti voi tuoda terassille jotain josjostain syystä loppuu. Leipoa en jaksa ja netissä en jaksa olla pitki aikoja, silmät tuntuu väsyvän enemmän kuin lukemisesta. Jumpata en jaksa. Vähän siivoilen kaappeja voimien mukaan, mutta silti tuntuu tekeminen loppuvan. Lukemisen ja ristikoiden täytön lopetan kun silmät väsyy ja käsityöt kun alkaa käydä niskahartiaseudulle ja käsiin. Leffoista en niin välitä, ehkä jotain katsottavaa Areenasta tai youtubesta? Dekkareita luen ja tykkään katsoa rikossarjoja. En aio tilata mitään maksukanavia muutaman päivän takia.
Mutta olisiko jotain ihan uutta ideaa, mitä ei itse hoksaa, ei sellaista, mikä kävisi voimille, kun olen kuitenkin kipeä.
Kommentit (7)
Haku: Solo boardgames tai Solo adventuring games
Äänikirjoja voi kuunnella silmät ristissä.
Äänikirjat?
Opiskele jotain uutta kieltä.
Joo poadcastit vois olla hyvä idea, mutta kädet on sitten vailla tekemistä. Pitäisi osata olla tekemättä peiton alla ja äänikirjoja voin kyllä ostaa, se onkin hyvä idea. ennen kun ajoin autolla paljon, kuuntelin niitä. Oon sillä tavala koronapositivinen, että en ole kovin flunssainen, mutta väsyn ihan vähästä ja silmät väsyy. Mulla on lasit uusimisen tarpeessa ja se nyt korostuu, ettei teho oikein riitä, silmälääkäri on elokuussa. Mun pitää käydä myös lääkärissä samalla kun uusin lasit perinnöllisen glaukooman takia.
Tästä päästään siihen, että mikä olisi hyvin luettu äänikirja? Dekkareiden lisäksi huumori käy. Mielensäpahoittajat mulla on jo äänikirjoina ja alivaltiosihteereitä. Ap.
Kuuntele meditaatioita. Hermosto rentoutuu ja solujen paranemisprosessi käynnistyy.