Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nolasi viimeisen kerran! (synttäreilläni)

Vierailija
17.07.2022 |

Mieheni (nyt ex) on ravintolakokki, ja kun synttärini alkoi lähestymään, hän sanoi että älä huoli kulta, minä hoidan sulle synttärit!

Hän sitten leipoi ja teki ruuat, osti juomat ja sai ravintolankin lainaansa tätä juhlaa varten, hankki jonku kaverinsa yatzy-bändin sinne soittamaan sitä hissimusiikkiaan ja hankki pienen rasiankin minulle juhlissa annettavaksi.

Noh, oltiin sitten siellä juhlissa, paikalla oli kaikki ystäväni, sukulaisia ja työkavereitakin, syötiin ja juotiin siinä, niin yhtäkkiä huomasin että joku pyyhki suunsa jouluservetillä!

Minä sitten aloin tähystelemään tarkemmin, niin osalla oli tosiaan jouluservettejä, nappasin niistä yhden ja miehen mukaani keittiön puolelle, siinä sitten lätkäisin servetin tiskiin ja osoitin sitä kun kysyin "mikä helvetti tää on olevinaan?"

Mies sitten siihen, että "joo, ei oilu tarpeeks niitä tavallisia, niin ajattelin että käytetään sitten noi viime joulun jämät pois"

Teki mieli läimäistä miestä, saakelin tunneköyhä apina!

Olin niin raivoissani, että teki mieli kaataa suklaa-suihkulähdekin siihen paikkaan, sanoin miehelle että nyt haet kaupasta parempia ja vaihdat ne.

Mies sitten hymähdellen lähti kauppaan... eikä tullut enää takaisin, siellä minä sitten yksin jouduin selittelemään ihmisille mihin ukko hävisi, mutta ei se vaan tullut enää takaisin vaikka kauppa on ihan ravintolan lähellä!

Soitin varmaan sata kertaa perään, ei vastannut!

Lopulta jouduin itse yksin lopettamaan juhlat ajallaan ja pyydellä anteeksi mieheni käytöstä ja noloja servettejä, ystävättärien kasvoista näki että heitä huvitti kun minua selvästi nolotti tää kaikki!

Mies tuli yöllä sitten kotiin kaljalta haisevana, oli kuulemma odotellut lähistön baareissa millon pääsee siivoamaan paikan ja laittamaan ovet lukkoon (joskus kymmenen jälkeen)

Voitte varmasti arvata, että suhde päättyi tähän, minä en enää jaksa noin idioottia miestä ja hänen käytöstään, olkoot jonkun toisen naisen loputon murheenkryyni!

ps. katsoin myös sen korun hinnan, joku hikinen satasen hely muutaman euron kaiverruksin!

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt ensiksi se apina pois pehvastasi ja hiekka pois pimpistä.

Vierailija
42/50 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo servettijuttu semmoinen, ettei voi kuin nauraa. Siis ap:n asennoituminen, huh huh. Servetti kuin servetti, eikös pääasia että oli. Jos ne ois unohtuneet pöydästä, niin...en uskalla arvatakaan ap.n reaktiota.

Sadan euron arvoisen lahjan sait. Siitäkin tuli sanomista miesparalle. Voi voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt yksi kaveri tekstasi, että oli nähnyt exäni jonkun naisen kanssa menemässä kapakkaan!

Kysyin että oliko sillä tavaroita mukana, ei ollut, eli kauanpa kesti meidän suhteen loppumisen sureminen!

Huijari paska koko äijä, kyvytön tunteisiin ja rakkauteen, pitäkööt uusi bimbo hyvänään vaan!

ap

Vierailija
44/50 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli oli hyvä, mutta turhan pitkä, ja toivottavasti et jättänyt sittenkään sitä si . . ., eiku apinaa!

Vierailija
45/50 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt yksi kaveri tekstasi, että oli nähnyt exäni jonkun naisen kanssa menemässä kapakkaan!

Kysyin että oliko sillä tavaroita mukana, ei ollut, eli kauanpa kesti meidän suhteen loppumisen sureminen!

Huijari paska koko äijä, kyvytön tunteisiin ja rakkauteen, pitäkööt uusi bimbo hyvänään vaan!

ap

Ai jaa? Aukeeko siellä Tampereella baaritkin ennen klo 9.00?

Vierailija
46/50 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonii nyt tytöt tuli, me lähdetään nyt bailaa nääs, kerron huomenna miten meni!

That's all folks!

ap

Vierailija
47/50 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Paljastit itsesi tuolla kapakka sanalla. Taidat olla vähän ressukka, kuka sitten oletkin.

Vierailija
48/50 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh jos tommoselle viittii järjestää joku jotain

Vierailija
49/50 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaveri tekstasi, että exä ryyppää sen jonkun uuden naisen kanssa loossissaan, nauravat ja kuhertelevat siellä!

Ihmetteli samassa viestissä, että millainen nainen oikein ottaa samantien tuollaisen jätetyn miehen, kas kun ei nääs tullut kantoavuksikin!?

Me tyttöjen kanssa suunnitellaan että mennään kohta samaan kapakkaan bailaa nääs ja kutsutaan myös tinderistä sinne miehiä viihdyttämään meitä!

ap

Vierailija
50/50 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivo ja tee ite juhlasi jos ei kelpaa, hölmö!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän