Mies nolasi viimeisen kerran! (synttäreilläni)
Mieheni (nyt ex) on ravintolakokki, ja kun synttärini alkoi lähestymään, hän sanoi että älä huoli kulta, minä hoidan sulle synttärit!
Hän sitten leipoi ja teki ruuat, osti juomat ja sai ravintolankin lainaansa tätä juhlaa varten, hankki jonku kaverinsa yatzy-bändin sinne soittamaan sitä hissimusiikkiaan ja hankki pienen rasiankin minulle juhlissa annettavaksi.
Noh, oltiin sitten siellä juhlissa, paikalla oli kaikki ystäväni, sukulaisia ja työkavereitakin, syötiin ja juotiin siinä, niin yhtäkkiä huomasin että joku pyyhki suunsa jouluservetillä!
Minä sitten aloin tähystelemään tarkemmin, niin osalla oli tosiaan jouluservettejä, nappasin niistä yhden ja miehen mukaani keittiön puolelle, siinä sitten lätkäisin servetin tiskiin ja osoitin sitä kun kysyin "mikä helvetti tää on olevinaan?"
Mies sitten siihen, että "joo, ei oilu tarpeeks niitä tavallisia, niin ajattelin että käytetään sitten noi viime joulun jämät pois"
Teki mieli läimäistä miestä, saakelin tunneköyhä apina!
Olin niin raivoissani, että teki mieli kaataa suklaa-suihkulähdekin siihen paikkaan, sanoin miehelle että nyt haet kaupasta parempia ja vaihdat ne.
Mies sitten hymähdellen lähti kauppaan... eikä tullut enää takaisin, siellä minä sitten yksin jouduin selittelemään ihmisille mihin ukko hävisi, mutta ei se vaan tullut enää takaisin vaikka kauppa on ihan ravintolan lähellä!
Soitin varmaan sata kertaa perään, ei vastannut!
Lopulta jouduin itse yksin lopettamaan juhlat ajallaan ja pyydellä anteeksi mieheni käytöstä ja noloja servettejä, ystävättärien kasvoista näki että heitä huvitti kun minua selvästi nolotti tää kaikki!
Mies tuli yöllä sitten kotiin kaljalta haisevana, oli kuulemma odotellut lähistön baareissa millon pääsee siivoamaan paikan ja laittamaan ovet lukkoon (joskus kymmenen jälkeen)
Voitte varmasti arvata, että suhde päättyi tähän, minä en enää jaksa noin idioottia miestä ja hänen käytöstään, olkoot jonkun toisen naisen loputon murheenkryyni!
ps. katsoin myös sen korun hinnan, joku hikinen satasen hely muutaman euron kaiverruksin!
Kommentit (50)
Nyt se tuolla nyyhkyttelee ja pakkailee ja huudattaa jotain "martikaista"
Tämmöstä vihjailevaa paskaa!
Liian paljon paskaa tekstiä aamuun
Nyt se moukka lähti vaikka olisin halunnut vielä keskustella tästä kaikesta!
itkettää
ap
Minuakin itkettää nää heikkotasoiset provot. 🤪
Melkoinen pukki, tosin ei raitis. Onko autoileva kuitenkin?
Voi luoja mitä miehiä sitä onkaan olemassa. Toivottavasti löydät jonkun viisamman ja rikkaamman miehen itsellesi.
Miten ihmeessä näin ilmiselvä provo on menny näin täydestä näin monelle? : D
Vierailija kirjoitti:
Oli sillä ennen, mutta luopui siitä kun tänne tuli raitiovaunu, mitä sitten?
ap
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä näin ilmiselvä provo on menny näin täydestä näin monelle? : D
No ei mene täydestä kenellekään. Joku yksinäinen poikamies taas aloittanut naistenhaukkumisketjun.
Nyt se mies blokkasi mun numeronkin!
En ymmärrä miten olen voinut koskaan rakastua tuommoiseen typerykseen!
ap
Näitä tarinoita ja aloituksia riittää. Minä en ainakaan tiedä aina, mikä keksitty juttu, mikä täyttä satua ja mikä taas jotain siltä väliltä.
Tietäisin vaan, jos itse tekisin aloituksia, että mitään puppua en kirjoittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Näitä tarinoita ja aloituksia riittää. Minä en ainakaan tiedä aina, mikä keksitty juttu, mikä täyttä satua ja mikä taas jotain siltä väliltä.
Tietäisin vaan, jos itse tekisin aloituksia, että mitään puppua en kirjoittaisi.
Ei tämä ole provo, vaan näin mun exä just teki!
Onneksi kohta ystävättäreni tulevat lohduttamaan, pidetään kokonaan tyttöjen ilta!<3
ap
Etkö tajua, että överiprovot tunnistaa? Eilen väsäsit jutun tallin siivoamisesta - että nainen heitti kymppitonnin osat pois. Olet naurettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Milloin tämä raitiovaunun tuleminen tapahtui? 1800-luvun lopussako?
Vierailija kirjoitti:
Etkö tajua, että överiprovot tunnistaa? Eilen väsäsit jutun tallin siivoamisesta - että nainen heitti kymppitonnin osat pois. Olet naurettava.
Mikä ihmeen talli, ei meillä ollut mitään tallia!?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Milloin tämä raitiovaunun tuleminen tapahtui? 1800-luvun lopussako?
Tampereelle tuli vasta jokunen vuosi sitten.
Parhaiten tälläiset aloitukset painuvat unholaan kun kukaan ei vaan kommentoi näihin. Antakaa olla.