Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laila Kinnunen on upea, mutta kappale "Hand jive" on harvinaisen ärsyttävä ja kiusallinen

Vierailija
16.07.2022 |

Oletteko samaa mieltä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se taas on yksi Laila Kinnusen parhaimmista levytyksistä: kepeää ilottelua ja sitä tukeva sovitus. Lailan temperamentti on kyllä siellä taustalla. (Levytysvuosi on muistaakseni 1958.) Sitä paitsi siitä kuulee hyvin, että hän on nauttinut sen 'purkittamisesta', toisin kuin esimerkiksi Lannevannelaulu, jonka Olavi Virtakin levytti. Laila ajatteli varmaan jo silloin, että kunpa saisi vähän parempilaatuista laulettavaa.

Vierailija
2/8 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän miksi Laila Kinnunen romahti. Kun Tarmo Manni sanoi Suuressa sävelparaatissa Tuula Siponiukselle Kuutamouinnin jälkeen "hyvä Tuula" mutta Lailaa ei kehuttu laisinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan neutraalit fiilikset. Olen 35 vuotta onnistunut elämään ilman, että olisin kuullut kyseistä kappaletta. En ole ihan varma olenko kuullut edes koko laulajaa. Jos tämä oli se Tipitii laulaja, niin sitten olen.

Vierailija
4/8 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän miksi Laila Kinnunen romahti. Kun Tarmo Manni sanoi Suuressa sävelparaatissa Tuula Siponiukselle Kuutamouinnin jälkeen "hyvä Tuula" mutta Lailaa ei kehuttu laisinkaan.

Aha.

Vierailija
5/8 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan neutraalit fiilikset. Olen 35 vuotta onnistunut elämään ilman, että olisin kuullut kyseistä kappaletta. En ole ihan varma olenko kuullut edes koko laulajaa. Jos tämä oli se Tipitii laulaja, niin sitten olen.

Sekä Marion Rung että Laila Kinnunen ovat levyttäneet Tipi-tiin vuonna 1962, mutta sen biisin kohdalla Marion veti pidemmän korren.

Vierailija
6/8 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha.

Newsflash: elokuvat ovat käsikirjoitettuja juttuja. On olemassa sellainen asia kuin vuorosanat. Ne liittyvät yleensä erittäin kiinteästi elokuviin.

Vierailija
7/8 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laila Kinnusen ehkä ärsyttävin kappale on mielestäni Carina.

Vierailija
8/8 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala pieni kun on parketin, paras tapa liikkua on tietenkin... Hand Jive, hand jive baby!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä