Miten toimitte, jos joku alkaa puhumaan teille noloja juttuja, esim. toisista ihmisistä pahaa?
Minä sanon että ahaa, ja sepä harmillista, ja toivotan parempaa jatkoa.
Joudun nimittäin joskus tilanteisiin, joissa ihmiset yhtäkkiä puhuvat pitkiä pätkiä omista katkeruuksistaan kummuten, ja seison siinä ajatellen, että ei voi olla todellista.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Empatia elii miksi joku käyttäytyy tuolla tavallla toki se on se tarina mikä puhuuu.
Mä en koskaaan juoruile vaan tarkoitus on saada selvyys asioiihin.
Kuuntelen ja unohdan ja mietin kuinka ilkeä ihminen juoruilija onkaan ja paljasti itsestään huonot puolet juoruilullaan.
Poistun paikalta enkä jää kuunteleman varsinkin silloin kun puhutaan pahaa toisten selän takana.
älkää nyt mammat kehdatko selittää, että te ette muka nauti seläntakanajuoruilusta
Vierailija kirjoitti:
älkää nyt mammat kehdatko selittää, että te ette muka nauti seläntakanajuoruilusta
Olen itse nähnyt kuinka pahantahtoinen juoruilu ja suoranaisten valheiden levittäminen pilasi juoruilijan maineen. Kannattaa olla juoruilematta.
Vierailija kirjoitti:
Millä hel.vetinlogiikalla kirjoitityhteen tuon seläntakanajuoruilun?! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Jessus...
Joskus on niin, että henkilö A puhuu minulle pahaa henkilöstä B, ja henkilö B puhuu pahaa henkilöstä A. ap
Yleensä kysyn että mistä kuulit, kuka kertoi, kertoiko asianomainen itse. Jos joku oli kuullut joltain toiselta tai kolmannelta, sanon että eihän siinä sitten mitään perää ole. Totuus on varmaan päinvastainen.
Kuuntelen korvat hörössä ja kiiruhdan tekemään avauksen vauvalle.
Sanon suoraan, ettei kiinnosta pätkän vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen ja päättelen itse onko totta, tai miksi tuo puhuu noin. Haukun mukana jos on aihetta, sanon senkin jos en tiedä sellaista olevan.
Empatia elii miksi joku käyttäytyy tuolla tavallla toki se on se tarina mikä puhuuu.