Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitko lahjaksi peniksenmuotoisen kynttilän?

Vierailija
16.07.2022 |

Aaro Angerpuro totesi, että skumppapullo on tylsä lahja Silloin sai alkunsa bisnesidea, joka koettelee yhteiskunnan suhtautumista sukuelimiin

KEITTIÖN pöydällä nököttää kahdeksantoista pirteän väristä, peniksen muotoista esinettä. Ne eivät ole dildoja, vaan kynttilöitä. Liedellä porisevassa kattilassa sulaa steariinia uuden erän valmistamiseen.

https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000008934540.html

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rohkeutta julistaa olevansa homo Kyllä! Homo! Hävettävää! Tällä rohkeudella julistetaan vain sitä, että ihmisen kuuluu olla hetero.

Vierailija
42/62 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä viinipullo on paljon vähemmän tylsä lahja kuin kynttilä, mutta ehkä oon vaan outo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin ostaa,, huumorintajuiselle ihmiselle.

Olen joskus ostanutkin , suklaasta tehdyn lahjaksi.

Vierailija
44/62 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

En myöskään haluaisi tuliaisiksi tai lahjaksi skumppapulloa.

En mitään alkoholia, en sisustustavaraa, ennen kaikkea en pyyhkeitä.

Vierailija
45/62 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin. Minulla on yksi ystävä jonka kanssa ostamme toisillemme aina synttärinä huumorilahjat. Tapa ollut lapsuudestamme asti. Tuo sopisi hänelle kuin nenä päähän.

Vierailija
46/62 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin laittaa sen läpinäkyvään plastiikkaan ja sitoa suuren rusetin ja kirjoittaa ;Nimen vastaanottajalle ja rosvo! Ja roikuttaa talon käytävän sisäpuolelle kaikkien näkösälle. 

Koska haluaisin että rosvon naapurit saisivat tietää että tuohon naiseen ei voi luottaa.

Vierailija
47/62 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks toi ole oikeastaan vain vahasta tehty dildo? Mitään uutuusarvoa tossa on? Varsinkin varmaan irvokkaan näköinen kun se on puoliksi sulanut.

Artikkelin perusteella ideana on se, että jossain vaiheessa noita voidaan tehdä tilaajan värkeistä mitatun mallin mukaan.

Ja tässä kohtaa idea alkaa särähtää koska harva mies lähtisi lahjoittamaan omia värkkejään (siis mallia) yhtään kenellekään.

Tässä mummulle kiva kynttilä, ja anopille kans...

Ja vaimon siskolle...

Ei tarvi enää lähetellä kikkelikortteja kun laittaa omastaan kynttilän!

Vierailija
48/62 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein aloituksen kanssa tästä mutta se "katosi" kuin pierru saharaan!

Vierailija
49/62 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä omaperäistä tässä on? En ymmärrä miksi tästä on tehty lehtijuttu.

Vierailija
50/62 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä muistelisin nähneeni noita peniskynttilöitä jo 20 vuotta sitten kanariansaarilla matkamyymälöissä.

Ja ei, en ostanut silloinkaan.

Vierailija
51/62 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä penispastat ja -kynttilät ym muut hih-hih-hii-tuotteet on jotenkin niin turhia ja noloja.

Eniten ehkä harmittaa hyvien raaka-aineiden tuhlaaminen johonkin täydellisen joutavaan.

Vuolisi ja sorvaisi vaikka puisia peniksiä jos on tarve ja halu erilaisia mulkkuja käsitellä työkseen. Ne voisi saaja surutta vaan nakata uunin pesään tai lämmittää mökillä saunaa..

Vierailija
52/62 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

En ole koskaan ymmärtänyt näitä hupilahjoja: peniksen ja rintojen mallisia pastoja ja tikkareita yms. Ehkä olen rajoittunut, mutta musta tuo ei ole hauskaa. Muutenkin alapääjutut ei naurata. En vaan saa niistä mitään.

Mulla on pari kaveria, jotka vinkuen ostaisi tuommoisia kynttilöitäkin. Ihan varmasti tulen saamaan tulevaisuudessa lahjaksi ja sitten ne kikattaa, kun sen laittaa palamaan. HUOH!

N50

Vierailija
53/62 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä penispastat ja -kynttilät ym muut hih-hih-hii-tuotteet on jotenkin niin turhia ja noloja.

Eniten ehkä harmittaa hyvien raaka-aineiden tuhlaaminen johonkin täydellisen joutavaan.

Vuolisi ja sorvaisi vaikka puisia peniksiä jos on tarve ja halu erilaisia mulkkuja käsitellä työkseen. Ne voisi saaja surutta vaan nakata uunin pesään tai lämmittää mökillä saunaa..

Ihan yhtä käyttökelpoisia nuo ovat kuin perinteisetkin kynttilät. Ja ne annetaan lahjaksi sellaiselle ihmiselle jonka huumorintajuun lahja sopii. Esim itse pitäisin lahjaa hauskana, ja onhan se kuitenkin yksinkertainen lahja ja vielä suomalaista käsityötä. Ja hei, jos ei arvosta niin sen voi polttaa, ei jää kaappiin lojumaan 😉

Vierailija
54/62 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tai ehkä voisin ostaa pikkujoululahjaksi, jos olisin töissä yhdessä entisessä työpaikassani, jos hinta on sopiva. Olisi hyvä lahja jollekin siinä kanalaumassa.

Vierailija
55/62 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi, mutta oon antanut joskus oman melani muotoisen vibran lahjaksi naiselle.

Kuulemma kylvyssä välillä surrutellu.

Vierailija
56/62 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen nähnyt näitä jo vuosia sitten ulkomaanmatkalla. Silloin hymähdin niille jossain "kaikkea kivaa ja hassua" -tyylisessä kaupassa. Nyt en keksi mikä noissa on uutta tai oivaltavaa.

Vierailija
57/62 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin. Minulla on yksi ystävä jonka kanssa ostamme toisillemme aina synttärinä huumorilahjat. Tapa ollut lapsuudestamme asti. Tuo sopisi hänelle kuin nenä päähän.

Tai k ulli otsaan

Vierailija
58/62 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan kenelle tahansa.

Vierailija
59/62 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, arvostan että he haluavat parantaa maailmaa!

Vierailija
60/62 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme