Miehelle siivous ei ole tärkeää. Kaikki jää minun harteille
Äsken mies räjähti minulle erittäin rumasti ja sanoi, että eikä muka viikonloppuna kolmelta ole muuta tekemistä kuin siivota. No kun siivota pitää. Torstaina viimeksi ja lapsi ja koira saavat aikamoisen sotkun siinä ajassa aikaan. Miehen mielestä kerta viikkoon riittäisi. Istuu nyt pihalla keinussa ja juo olutta.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo, relaa vähän.
No anteeksi jos en halua elää paskan seassa. Oletko mieheni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo, relaa vähän.
Olisi kannattanut opettaa sekä lapselle että koiralle, että sisälle ei paskota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo, relaa vähän.
Ilman lasta voisin suostuakin mutta siivoamista tämäkin asunto vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo, relaa vähän.
Haluaisitko sitä?
T. mies
No mitä sä täällä roikut, mene siivoamaan! Sillähän se ongelma poistuu päiväjärjestyksestä. Imuri käteen, hopi, hopi!
Olisit mennyt sinäkin istumaan keinuun ja ottamaan kaljaa. Kyllä sen siivousta kaipaavat sotkut olisivat jaksaneet odottaa.
Oikeasti teidän huushollissa on jotain todella pahasti pielessä, jos yhdessä päivässä saadaan niin hirmuinen sotku aikaan, että suorastaan paskan keskellä olette. Sinun kannattaisi patistaa mies siivoamaan omat jälkensä perjantaisin, niin sinä ehtisit seuraksi ottamaan kaljaa lauantaina.
Et halua varmaan yhtään vinkkiä siihen, millä tavalla saisi koiran tassun puhtaiksi niin, että ei tulisi rapaa sisälle, et karvojen vähentämiseen, et lapsen ruokailuun (jos on sotkenut ruualla), et lapsen lelujen vähentämiseen etkä mihinkään ylläpitosiivoukseen, jotta kerta siivous viikkoon riittäisi.
Kesällä siivotaan harvemmin- ainakin meillä.
Onko teillä siis oma piha? Koira ja lapsi sinne niin paljon kuin mahdollista! Niin mäkin teen kesällä kun en jaksa koko ajan siivota, ollaan mahdollisimman paljon pihalla ja poissa kotoa.
Minusta kerta viikossa, jos mies oikeasti silloin siivoaa kunnolla, riittää. Jos se ei sinulle riitä, minusta sinun pitää sitten tehdä se. Toki jokainen aikuinen päivittäin tekee jonkinlaista järjestelyä ja esim keittiön puhtaanapitoa.
Se siivoaa jota eniten häiritsee..
Tarkoitatko siivouksella tavaroiden paikoilleenlaittoa vai imurointi-luuttuamis-pölynpyyhkimistä? Jossain kyllä kiikastaa jos kahdessa päivässä koti olisi muka kuin hurrikaanin jäljiltä. Onko teillä liikaa tavaraa, jos noin lyhyessä ajassa sotkeutuu noin pahasti? Vai kävelettekö sisällä kengät jalassa ettekä pese koiran tassuja lenkin jälkeen?
kuka käskee pitää eläimiä sisällä (=koira ja sinun tapauksessa ehkä myös mies)
Olen n. 99,9% varma että ei "pidä" siivota.
Todennäköisemmin sinua ahdistaa nykyinen tilanne (jostain syystä), niin sitten pitää raivosiivota ja tehdä itsestä marttyyri että "yhyy, kukaan muu ei siivoa kuin minä".
Odotellaan n. 20 vuotta niin lapsesi kirjoittelee tälle palstalle lapsuusmuistoiksi että äiti raivosiivosi aina lauantaisin.
Joopa joo, relaa vähän.