Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua kuunnella huoliani ja murheitani

Vierailija
16.07.2022 |

Minulla oli töissä eräs tosi stressaava projekti ja kerroin siitä iltaisin miehelleni kunnes hän ärähti eilen illalla, että eikö ole muuta kerrottavaa kuin työjuttuja, hän ei jaksaisi kuunnella. Siitä asti olemme pitäneet mykkäkoulua ja mietin, että arvostaako mies minua ollenkaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan jaksa illasta toiseen kuunnella samaa jaaritusta

Vierailija
2/15 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuot työasioita kotiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisitko itse jaksanut kuunnelta mieheltäsi yhtä pitkät kertomukset hänen työhuolistaan?

Vierailija
4/15 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä tullaan kotiin, että ei tarvitsisi enää kuunnella just niitä työjuttuja.

Vierailija
5/15 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä. Pariudu vaikka psykiatrin kanssa.

Vierailija
6/15 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehesi on tunnekylmä ja empatiakyvytön. Mun yksi exä tokaisi aina ylimielisesti, jos yritin puhua työstressistä, että ammatinvalintakysymys. Sitä ei kiinnostanut tippaakaan. Itse kyllä puhui työjutuistaan. Tyyppi oli muutenkin itsekeskeinen p*ska. Onneksi on exä enkä lisääntynyt sen kanssa.

Lähde säkin meneen. Ansaitset parempaa.

Vierailija
7/15 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin siihen, etten tuo työjuttuja kotiin jauhettavaksi. Kotona haluan rentouta ilman työjuttuja, vaikka itse niitä saatan päässäni pyöritellä, en silti niitä kotona ääneen vatvo. Mieheni on yrittäjä ja hän niistä toisinaan jauhaa. Kuuntelen kyllä, mutta joskus tekisi mieli karjaista, että nyt riittää.

Vierailija
8/15 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työjutut töihin pliis. Siinä voi piillä syy.

Vierailija
9/15 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies arvostaa vain kun avaat sille harasi ja mies pääsee panemaan sinua.

Vierailija
10/15 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vähän ikävä vastaanotto näköjään. Meillä kyllä molemmat saa purkaa myös työhuolet kotona, ei aina tarvi olla vaan positiivista juttua. Hyvät puolisot tukee toisiaan.

Vierailija
11/15 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/15 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkäävät meistä naisista vain kun ollaan iloisia ja valmiita kuulemaan heidän huoliaan. Näin se vaan on :'(

Vierailija
13/15 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se siitä leppyy, varsinkin jos annat vähän poskihoitoa. Muistat sitten jatkossa käyttäytyä vähän paremmin.

Vierailija
14/15 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on vähän ikävä vastaanotto näköjään. Meillä kyllä molemmat saa purkaa myös työhuolet kotona, ei aina tarvi olla vaan positiivista juttua. Hyvät puolisot tukee toisiaan.

Mutta siinäkin menee raja. Tottakai pitää pystyä kertomaan stressistä töissä. Mutta jos tätä jatkuu päivästä toiseen pitkän ajan. Niin on ihan ymmärrettävää että jossain menee raja.

Vierailija
15/15 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siinäkin menee raja. Tottakai pitää pystyä kertomaan stressistä töissä. Mutta jos tätä jatkuu päivästä toiseen pitkän ajan. Niin on ihan ymmärrettävää että jossain menee raja.

Juuri näin. On vaan olemassa ihmisiä joilla jokainen päivä on täynnä huolta ja pahaa oloa.

Kuvittele, että olisit tasaisempi luonne, jolla ehkä kerran kuussa on vähän mieli allapäin.

Jaksaisitko ottaa 29 muuna päivänä toisen huolia niskaasi, vuodesta toiseen?

Jotain rajaa noihin kumppanin niskaan dumppaamisiinkin. Ei puoliso ole mikään oksennusämpäri.