Oletko terve henkisesti?
Kommentit (32)
Psykiatrien mielestä kyllä. Omasta mielestäni..jaa-a.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai olen. Olen kaikin puolin täydellinen ja paras, myös henkisesti.
Te narsistit ette ole ihmisiä edes.
Olen hulluin ihminen jonka tiedän.
onpa hyvä kysymys.. kuka onkaan terve? tai täysin terve? itse koen olevani tällä hetkellä monien mutkien jälkeen henkisesti hyvinvoiva. ehkä se on toivottavasti terveyttä. en ole täysin terve, on joitakin mielenterveysongelmia nyt ja historiassa mutta en luovuta vaan hoidan itseäni ja käyn juttelemassa säännöllisesti ammattilaisen luona. siksi kai voin myös hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Mutterit ovat tippuneet jo viime vuosituhannella.
Entäs ruuvit? Löysällä, kireällä vai sopivasti???🤔
Kyll maar mää ole mut sää et taira ol?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen.
Et ole vielä käynyt psykiatrilla.
Kyllä kaikista jotain löytyy.
Omasta mielestäni olen ja vain sillä on merkitystä. Sinun mielestäsi en varmaankaan ole terve koska viehätyn lapsista. Siitä ei kuitenkaan ole haittaa elämässäni, joten se ei ole sairaus.
Jos psyykkiseen terveyteen kuuluu se, että pystyy ongelmitta ja sujuvasti olemaan sosiaalisessa vuorovaikutuksessa muiden kanssa aina kun on tarvetta, niin en.
Olen paitsi ujo, myös epävarma ja arka, minkä takia vetäydyn mielelläni yksinäisyyteen. Onneksi satun persoonallisuudeltani olemaan yksin viihtyvä, niin ei ole muodostunut siitä vielä lisävaikutuksia psyykeen. Voin psyykkisesti hyvin... kunhan saan olla rauhassa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Verrattuna muihin ihmisiin... Hieman enemmän sekaisin kuin valtaosa.
En todellakaan, esimerkiksi riitatilanteissa sekoan ihan täysin, enkä kestä sitä että minua kyseenalaistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen.
Et ole vielä käynyt psykiatrilla.
Kyllä kaikista jotain löytyy.
Omasta mielestäni olen ja vain sillä on merkitystä. Sinun mielestäsi en varmaankaan ole terve koska viehätyn lapsista. Siitä ei kuitenkaan ole haittaa elämässäni, joten se ei ole sairaus.
Se ei ole normaalia. Kyllä olet sairas.
Terveempi kuin moni "terve", koska näen ja ymmärrän elämän epätäydellisyyden. Traagisimpia on ne jotka pitää itseään täydellisinä.
t.nuori mt-eläkeläinen