Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveriporukassani yksi on ollut alakoulusta saakka ilkeä kiusaaja, sellainen hymysuin piikittelijä

Vierailija
16.07.2022 |

Piikittelee minuakin. Tämän yhden takia haluan jättää kaveriporukan. Muut eivät ole piikittelyn kohteita, vaan heitä kohdellaan kuten ystäviä kuuluu. Lähtisitkö vain vähin äänin vai sanoisitko, mistä on kyse?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sanoa koska se ei ymmärrä. Koettu on. Minä jätin k..ipään ihmettelemään.

Vierailija
22/33 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa olla yleistä sellaisilla joilla on ollut sama porukka lapsesta asti. Vaihtamalla paranee ja yksinkin on parempi olla kuin kiusaajien kanssa, jotka eivät ole kavereitasi vaikka viettävätkin kanssasi aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen porukka. Jätin ja ei ole kaivattu, en minä häntä eikä he minua. Ne hiljaiset hyväksyjät hyväksyy kiusaamisen täysin.

Vierailija
24/33 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerrohan nyt joku esimerkki minkänlaista se kiusaaminen on?

Vierailija
25/33 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ihmistyyppi ei taida olla veemäisempi kuin vittuilun sarkastiksi naamioiva idiootti. Mä pistäisin takaisin samalla mitalla, ehkä olisin jopa ilkeä.

Vierailija
26/33 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten keskuudessa tuollaiset ongelmat ratkaistaan jo siellä ala-asteella pienellä painimatsilla.

Niinpä. Ja juuri tästä syystä näitä veemäisiä akkoja on joka työpaikalla, kun kukaan ei ole pistänyt touhulle stoppia heti alkuunsa. Tytöt vaan mielistelevät kiusaajia, etteivät itse joudu silmätikuksi. Näin se sitten kostautuu myöhemmin.

Entinen työkaveri kertoi joskus, miten sen vaimo edellisessä liitossaan oli saanut kokea fyysistä väkivaltaa. Totesin vain, etten yhtään ihmettele, koska etkö itse lainkaan huomaa miten se vttuilee sinullekin jatkuvasti ja piikittelee myös minulle.

Vierailija
27/33 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat sanomaan muille että huomasitko

Vierailija
28/33 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se rankkaa näillä liian herkkänahkaisilla. Henkisen kasvun paikka eli kasvata paksumpi nahka tai vaihda porukkaa.

Vierailija
29/33 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ihmistyyppi ei taida olla veemäisempi kuin vittuilun sarkastiksi naamioiva idiootti. Mä pistäisin takaisin samalla mitalla, ehkä olisin jopa ilkeä.

Kumma kun ei sakastiksi naamioiva :D Tosikko ja idiootti on yleensä se yksi ja sama - käyvät sitten oikeasti haastamaan kun eivät huumoria ymmärrä.

Vierailija
30/33 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma kun ei sakastiksi naamioiva :D Tosikko ja idiootti on yleensä se yksi ja sama - käyvät sitten oikeasti haastamaan kun eivät huumoria ymmärrä.

Ja mä olen huomannut, että jos äänestävät, niin äänestävät vasemmistoa, vihreitä tai demareita.

Vierailija
31/33 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt kun piikittelee, että mitä oikein tarkoitat? Ja niin että joutuu selittämään töykeän kommenttinsa. Teet sitä systemaattisesti joka kerta kun yrittää tölviä.

Tiedät varmaan myös jotain ikävää sen menneisyydestä. Seuraavan kerran kun piikittelee, ala muistella kovaan äänén seurassa vaikkapa sitä, miten paskana oli lapsena vanhempiensa erosta jne. Veemäinen vallankäyttäjä, en jaksaisi itse.

Vierailija
32/33 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei zzz, vaikka olemme olleet kavereita pitkään, minusta sinun käytöksesi aika ajoin tuntuu todella ikävältä, ja toivoisin, että se loppuisi. Esimerkiksi kun xxx, se tuntui yyy. Olisi kurjaa tämän takia laittaa välit poikki, mutta en taida enää jaksaa tätä. Miltä tämä sinusta tuntuu?"

Vierailija
33/33 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella työpaikalla on myös noita ikäviä suorasuita. Heitä pitää kaikkien kohdella silkkihansikkain, että ei itse joudu kohteeksi. Kaiken lisäksi he saattavat itse luulla olevansa positiivisuuden ruumiillistumia ja ratkihauskoja. Heillä on myös hännystelijänsä, jotka ovat aina tukena kaikessa kiusaamisessa. Jos ei pomo osaa laittaa heille luuta kurkkuun, kaikki kärsivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan