Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15-vuotiasta kiusataan SILMÄLASEISTA, onko tämä enää normaalia?

Vierailija
16.07.2022 |

Tyttö muutti muualle opiskelemaan ja muut tytöt kiusaavat häntä silmälaseista. Luulin tuon olevan joku urbaanilegenda, mutta näin kuulemma on.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Kaiken ikäisiä on vuosikymmeniä koulumaailmassa kiusattu mistäkin syystä .1 syy esim. Silmälasit!Kun olla aikuisia ikään katsomatta. Jos on kulolaite syrjitään,jopa katkaistaan välit sen takia,minun ainaki!. Itselläni on nuorena todettu sisäkorvan rapetuma tauti. Eivät tiedä onko jo synynnäinen ?Kyse kulon alenemiseen ei ole melu,musikki tai ikä.Loppu tulos on kuroudun.2 kulokojeen käyttäjänä ihmiset luule kuulen hälinässä ja selän takana minulle puhuessa. Valitettavasti en. Tarvitsen kasvot ihmisetä. Sitä vähätellään monessa tilantessa ,missä usempi ihminen on! Usein minut myös alennetaan sen takia!, KUN ilmaisen minulla on kuulokojeet !Ei sentään aikuisena puututa silmälasien käyttööni!

Vierailija
2/7 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusata voi vaikka repun väristä. Tytölläsi ne vaan kohdistuu silmälaseihin. Ei ole erikoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Minua kiusattiin koulussa fleece-takista, leteistä, kiltistä käyttäytymisestä jne. Aina löytyy syitä kiusata, kun kiusaajaksi on syntynyt.

Vierailija
4/7 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas maailma.

Vierailija
5/7 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 v muutti muualle ja aloitti opinnot heinäkuussa?

Vierailija
6/7 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen ei ole normaalia. Tämä ei riipu siitä, mikä tekosyy aiheeksi keksitään, kiusaaminen on osoitus siitä, että kiusaaja jotenkin ei yllä ihan normaaliin asti..

Vierailija
7/7 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu käsittämättömältä, että silmälaseista kiusataan. Joka neljännellä suomalaisella ne taitaa olla.

Tyttäresi silmälasit ovat vain tekosyy kiusaajalle. Yksi dominoiva ihminen on tyttärellesi kateellinen jostain, ja on saanut hovin taakseen. Toivottavasti tilanne ei mene siihen, että rikkovat tyttäresi lasit. Jos näin käy, niin muista, että alaikäisillä on korvausvastuu. Kiusaamisesta voi tehdä myös ilmoituksen, jolloin sos.viranomaiset ottavat yhteyttä kiusaajien perheisiin.

Mutta ole nyt ensimmäiseksi yhteydessä kouluun. Tuo on saatava loppumaan. Tänne voivottelu ei asiaa muuta. Nyt sanoista tekoihin. Tsemppiä teille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän