Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muiden vetäminen samaan missä itse?

Vierailija
16.07.2022 |

Eli olen saanut kuulla toisilta naisilta olevani samanlainen kuin he, negatiivisissa asioissa.

Esim yksi tavallisen näköinen nainen (itse kaunis) kuvaili "me ollaan tämmösiä taviksia harmaita" (olen kaunis, aina saanut tästä kuulla ja luonteeltanikin kaikkea muuta kuin harmaa persoona)

Tai sitten esim itseäni n. 50kg painavampi ihminen sanoi "me ollaan kato tämmösiä vähän pyöreitä"..

En voi sille mitään, että en pidä näistä "kehuista" ja mikä on tuollaisen tarkoitusperä?

Onko teillä ollut samaa? Mitä tuohon voi oikein sanoa. 😁

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut joskus samaa mutta en tiedä mistä johtuu.

Olen paksuhiuksinen ja ohuthiuksinen ystävä totesi minulle kerran "meillä on tällaiset perussuomalaiset ohuet hiukset kato". Vähän ihmetytti.

Vierailija
2/10 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa pitää vetää itkupotkuraivarit ja huutaa kovaa ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ne rumat ja tyhmät tajua, että sinä olet parempi kuin ne?

Vierailija
4/10 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut samaa ex-mieheltä. Onneksi on ex. Tuo käytös on toisen lyttäämistä tai kateellisuutta.

Vierailija
5/10 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää verrata itteään toiseen??? 😁 Miks pitäisi "tajuta" että joku olisi jonkinlainen, miksei vaan voi olla sellainen kun on?!

Vierailija
6/10 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on tosi alhaisia ihmisiä, samaa sarjaa kuin valehtelijat ja petturit, tynnyrin pohjasakkaa.

m36

Vierailija
7/10 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mursu, rölli tai bässi!

Vierailija
8/10 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, veikkaan että syy on oma huono itsetunto ja kateus, haluttaisiin että muut olisi yhtä huonoja kuin itse on..

Vierailija
9/10 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuollaista havainnu. Oletko itse ylipainoinen? Painat 100 kg ja se toinen 150 kg? Jollain tavoin sokea itsellesi?

Vierailija
10/10 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on hyviä, toisilla vaan on kasvatuksestaan johtuen huono itsetunto eikä he tajua olevansa hyviä ja riittäviä. kaikille hyvää itsetuntoa, sitä voi aikuisenakin vielä harjoitella. puhu itsellesi lempeästi ja kauniisti, kuin parhaalle ystävälle. anna itsellesi anteeksi "virheesi" kaikki olemme inhimillisiä olentoja. muistele kauniita kehuja vaikka miten pieniä ,joita olet saanut osaksesi. muistele kaunista käytöstä jota sinulle on annettu. ajattele, että olet uniikki lumihiutale. kellu hieman omassa ihanuudessasi, se tekee hyvää sinulle ja meille kaikille. kyllä maailma sitten tuo jalat maan pinnalle jos alkaa mennä liian lujaa itsetunnossa. muista että sinulla on vahvuuksia ja hyviä puolia, tuo niitä enemmän esiin ja iloitse siitä että SINÄ OLET SINÄ!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi