Kauanko voisit olla maksimissaan erossa kumppanistasi?
Kommentit (16)
Vaikka koko loppuelämän, jos tarve vaatii.
Voisin kuvitella hyvin parin, jopa kolmenkin vuoden eron, jonka aikana nähtäisiin esim 2 x vuodessa.
Sen aikaa, minkä on puhelimessa kanssani samaanaikaan ja todistetusti on siellä missää väittää olevansa esim. kauppareissu.
Kaksi vuotta oltiin, kun toinen oli ulkomailla, mutta tavattiin kuitenkin kerran kuukaudessa tai parin kuukauden välein.
18 vuotta jo eri asunnoissa enkä enää muuttaisi tuon papan kanssa kimppaan.
Vaikee tietää etukäteen, mä ainakin ajattelen että en pystyis kauaa oleen erossa, mutta sit toisaalta luulen että pystyisin pidempäänki, ku eka viikot olis ohi, ehkä sit jo tottuis ettei ukko oo siinä vieres koko ajan
Kumppaniani en halua nähdä koskaan, partneristakaan ei niin väliä, saati muista osakkaista.
Mutta vaimostani en halua olla erossa kahta kuukautta kauempaa.
Varmaan loppuikäni. Totun päivässä jo siihen että toinen on poissa enkä sen jälkeen enää edes ikävöi.
22 v.oltiin suhde, eri asunnot tahdostani.Sinä ajassa pitää myös toista silloin itsestään selvyytenä tai minä pidin.Korona aika unohdin hyvää syntymä päivä soitaa,kuin hyvää ystäväpäivää.Mutta minulla olisiinä metyksiä monta kuolemalle,aivo sumua.En suostunut tapaaman häntä korona aika,kun hän liikkui aktiivisesti ihmisten parissa..Kunnes tuli soitto hän on on kuollut aamu kotinsa sydän kohtaus , 1h. kuolemasta.Älkää koskan pitäkö mitään itsestään selvyytenä,oli kyse suhde, lähi- sukulainen ,ystävä!
Loppuelämän tietysti, jos on pakko.
Jo kauppareissussa saattaa tulla ikävä. - N. ½ km. on myymälään.
Olin erossa miehestäni joskus nuoruudessani kolme vuotta, kun hän oli rauhanturvaajana.
Ajattelen juuri olla loppuelämäni. Toivottavasti en taas kaipaa liikaa ja palaa.
2kk