Joko olette saaneet perheeseen uuden variantin? Korona piinaa kesälomalaisia
Kommentit (22)
Seuraavaksi varmaan tulee sitten uuvuttava maskisaarna... koronajuna meni jo... nyt keskustellaan siitä että suomalaisilta loppuvat kaikki rahat...
Ei tartu, vaikka kuinka altistuu. Mutta en olekaan pilannut immuniteettiani kokeellisilla tuotteilla.
Ei ole meillä käynyt yksikään koronavariantti vielä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tartu, vaikka kuinka altistuu. Mutta en olekaan pilannut immuniteettiani kokeellisilla tuotteilla.
Juu, sehän nähtiin silloin kun rokotteita ei ollut vielä saatavilla ja tautikin oli melko huonosti tarttuva kuinka silloin pärjättiin.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Uskomatonta että ei olla saatu vieläkään yhtään varianttia vaikka töissä altistuttu useaan otteeseen. Meillä on vielä nuo kokeelliset tuotteetkin ja täten pilatut immuniteetit. Flunssa tai joku muu virus ollut viimeksi helmikuussa 2019.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, sehän nähtiin silloin kun rokotteita ei ollut vielä saatavilla ja tautikin oli melko huonosti tarttuva kuinka silloin pärjättiin.
Silloin tartuntoja oli vähemmän ja kävin normaalisti töissä koko korona-ajan. Ei kaikille tartu.
Ihan tässä yksikseen oltu!Pakosta kaupalla ja pääni pidän kasassa ulkoillen.Hissiä en käytä, enkä jukista liikenne, kun en työelämässä! Jos tulee pöpö minulle, minkä voin?
Joku ihme tauti tuossa pyörähti osassa perheenjäsenissä. Yhden testin tein ja nega oli. En ruennut enempää testailemaan, kun mitäpä hyötyä siitä olisi. Sairaat nyt pysyy muutenkin kotona.
Mistä sitä tietää mikä variantti se oli. Ei se tosin keneenkään muuhun musta tarttunut että kovin herkästi tarttuva versio ei ainakaan.
Ollaan miehen kanssa tämä viikko sairastettu. Mulla on vain pientä kurkun käheyttä, mutta miehellä kova kuume, ääni pois, kivat lihas- ja päänsäryt, hakkaava yskä ja räkätauti. En ole 25 vuoteen nähnyt häntä noin sairaana. Hienostihan tähän kausiflunssaan ei kesällä sairastu 🙄
Kyllä nyt tarttuu helposti. Tuli kauppareissulta vaikka en ollut kuin 10 min. Muuten olen ollut mökillä, ei ole voinut tulla mistään muualta.
Tarttuu nyt kivasti festareilla, lasten kesäleireillä jne.
Uusien tapausten määrät tapissa Keski-Euroopassa, Englannissa joka 19 sairaana ja tartuttaa. Muutaman viikon päästä meillä sama tilanne.
Vaimo ja tytär saivat Helsinginreissulta.
Lievänä sairastivat, ei tarttunut muuhun perheeseen.
P-Pohjanmaa
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi varmaan tulee sitten uuvuttava maskisaarna... koronajuna meni jo... nyt keskustellaan siitä että suomalaisilta loppuvat kaikki rahat...
Ymmärrätkö edes sitä että loppuvat siksi että korona aiheuttaa kaikenlaista, työkyvyttömyyttäkin.
Vierailija kirjoitti:
Uusien tapausten määrät tapissa Keski-Euroopassa, Englannissa joka 19 sairaana ja tartuttaa. Muutaman viikon päästä meillä sama tilanne.
Suomeen BA .5 tuli ihan ensimmäisten joukossa mutta eivät tilastoi tapauksia.
Ei olla koronassa, mutta joku muu tauti nyt päällä. Tiedän tälläkinhetkellä ainakin 10 ihmistä jotka ovat koronassa tuttavista, että tautia on nyt paljon liikkeellä taas. :(
Altistuimme koronalle puolison kanssa. Teimme eilen testit. Minulla testi oli selkeästi negatiivinen, mutta puolisolla tuli siihen viiva, joka häipyi 5 minuutin kuluessa. Mistä tällainen johtuu? Onko se siis positiivinen tulos?
En ole saanut vielä ensimmäistäkään varianttia.
Minua ei pieni nuha pysäytä.