Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helmi-Leenasta on tulossa näköjään uusin turha julkkis

Vierailija
15.07.2022 |

Helmi-Leena Nummelalta kirvelevä avautuminen ehkäisystä ja synnytyksen seurauksista: "Ne damaget oli hirveitä" https://www.is.fi/viihde/art-2000008947369.html

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että ottaa puheeksi asian. Se on yleinen, mutta vaiettu, tabu. Eihän H-L itseään julkisuuteen näillä aiheille punge, vaan postaa omaan someensa. Viihdetoimittajat etenkin 7:ssa ovat ottaneet asiakseen nostaa näitä otsikoihin. Pitävät kiinnostavana nyt, kun sai ex-puolisonsa ja eron myötä julkisuutta.

Eli sitä turhaa julkisuutta.

Vierailija
22/27 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metkat kuvat.

Housun nappi auki, niin lisää metkaa näkyy.

Ap

Ei kyllä ollut ap:n kommentti.

Kenenkäs oli?

T. Ari-Pekka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hyviä ja tärkeitä asioita toi esille. Minulla on pitkälti samoja kokemuksia hänen kanssaan.

Vierailija
24/27 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että ottaa puheeksi asian. Se on yleinen, mutta vaiettu, tabu. Eihän H-L itseään julkisuuteen näillä aiheille punge, vaan postaa omaan someensa. Viihdetoimittajat etenkin 7:ssa ovat ottaneet asiakseen nostaa näitä otsikoihin. Pitävät kiinnostavana nyt, kun sai ex-puolisonsa ja eron myötä julkisuutta.

Eli sitä turhaa julkisuutta.

Kenties, muttei omasta tahdostaan. Otsikossa on subjektius väärin. H-L:sta ei *ole tulossa* vaan hänestä *ollaan tekemässä* turhaa julkkista. Aktiivisena toimijana 7 ja muut viihdetoimitukset. H-L vaan postaa omaan someensa, kuten kuka tahansa muukin tavis ja julkkis.

Vierailija
25/27 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tärkein kysymys kuuluu seuraavasti.

Onko Helmi-Leena läähpuuh jytängbätäng sexiwau?

Minusta on.

No joo, jos tykkäsin naisista, varmaan tykkäsin enemmän tummista femme fatale-tyyppisistä. H-L on kuin poika pitkillä hiuksilla ja ilman huulia.

Mielestäni hänellä on varsin kauniit huulet.

Vierailija
26/27 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. No meillä on ukko käyttänyt kohta parikymmentä vuotta kortsua. Ei sitä se haittaa. Sitten mitä tulee vaurioihin, niin ekasta tehtiin välilihan leikkaus, tokasta repesin. Tuli paha vatsalihasten erkauma, eikä se koskaan parane. Silti ne ei mua haittaa. Sain ihan parhaat lapset ja olen onnellinen.

Tämä on juuri sitä mitä naisten kuuluukin sanoa. Vaikka olisi kuinka hajalla synnytyksistä niin pitää osata vain arvostaa ihania lapsia mitä on saanut. Minä olisin mielelläni ihan yhtä onnellinen omasta lapsestani ilman repeämisiäkin ja pysyviä jälkiä. Ei naisten tarvitse olla tyytyväisiä ihan kaikkeen sentään vaikka lapset ovatkin kaikkein rakkaimpia.

Vierailija
27/27 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skisma miesten ja naisten välillä vähenisi kummasti, kun ehkäisystä tulisi molempien huoli. Nyt syytellään toista osapuolta ihan turhaan. Esim meillä mennään kortsulla, koska mulle ei sovi mikään hormonaalinen ehkäisy enkä halua sisääni yhtään mitään ylimääräistä (tulehdusalttius niissäkin). Miehellä ei ainakaan toistaiseksi ole mitään rajoitteita, mutta kun miehille ei ole kuin se kortsu tarjolla. Tai on, vasektomia, mutta lapsia haluamme kyllä joskus vielä tehdä!